![]() |
Citat:
Och så det stora minuset, Haugstad kör. Knappt 15 % vinstchans. |
Jag singlar Carlos Greenwood och Michelangelo Ås idag.
|
Picaso Tilly speedar ner dem till slut nu. Tobbe skräller även om hans kuskform är i källaren...
|
Mina sista-minuten tips från Jägersroloppen.
V86-1 - 2 Sander Esterel och 6 Encore Zon mycket intressanta. V86-3 - 2 Carlos Greenwood och 12 Picasso Sama sticker ut i ett ganska tunt gäng. V86-5 - 1 Edward Ale håller troligtvis spets, förstahäst. V86-7 - Fortsatt stor tro på 3 Carro's Girl. 1 Cindy Photo får bra resa och är en klart tänkbar skräll. |
Så, Encore vinner i första nu då eller? Utgång iaf, hoppas och hej igen alla! Kul!
Nu kör vi! *styrkekram till alla* |
Blir spik på Plead Guilty och Edward Ale!
|
Favoriten kom ju ut och till spets utan att förta sig.
|
Står i 2.50 och släpper ledning, vilken pajas
|
Jag som trodde man skulle tävla inom travet...
|
Citat:
|
Galet bra omsättning, nästan 21 millar en vanlig V86-omgång.
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
rayon lascaux kommer med spurten nu
Re doc borde hålla detta nu går lus |
Citat:
|
Inte så oväntat dock, han vill väl gärna hålla sig väl med favorittränaren och det var underförstått att han skulle köra undan. För att maximera vinstchans skulle han nog svarat, men jag tror nog det där var att köra om bästa placering.[/QUOTE]
Ja det borde jag ha tänkt på, blir dumstrut på |
Re Doc fick bestämma i lugn och ro, bra så! Hade man vetat hur de ska köra så vore det bara att spika. Andrew Dragon hade helst fått vinna, men fick ju knepigt lopp och tappade allt i starten.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Härligt! En U-häst, ett sparlopp och en spik inne så här långt.
|
Kör nu, Flemming - hatar dock dessa spår på Jägers. kuskarna blir väl fega och backar oftast. Men Flemming gungar in den med huvud/hals...
|
Plead guilty såg ju slagen ut hela loppet...dessutom en överlägsen kusk på betel am..att man aldrig lär sig..:idiot:
|
Han är h e l t otrolig, Björn Goop.....han måste ju ha gjort Betel Am 150 meter bättre, 50% starkare, 100% speedigare....?
|
Det vart en enkel viktoria för Betel Am. Goop med bakvänd pisk.
|
Vad talanglös jag är. 0 rätt efter tre lopp. Klen tröst med fin spik i fjärde.. Får skylla på att analysen tog 5 min.
|
Jag förstår dock inte att Pöllänen inte testade för spets mot Örjan. Dåligt påläst?
|
Citat:
|
https://www.youtube.com/watch?v=YH7Gh8hK8_Q
Citat:
|
Citat:
Snömannen levererade som väntat. Rauno Pöllänen som nästan-favorit på V86 trots låg spetschans var det konstigaste på länge. |
Citat:
|
jävla skitspel fan ska man göra de så svårt för.
|
Vad hände med fleetfoot ? Bockade och tappade fart, kom än , men försent
|
Edward ale såg allt annat än pigg ut över mål !! 17 första 1000 staplar imål !!
|
Men va f-n vad gör Peter Untersteiner....? Fick han inte ur tussarna eller satt han och fipplade med mobilen? Helkass kuskinsats....! Körhänder? NOT!
|
Jag behöver ha in en U-häst till, Picasso Tilly?
|
Citat:
Magnus J platsar inte i någon av dessa två kategorier. Men sure, får han en invändig löpning i tredje invändigt eller har en överlägsen häst som får överta spets in i första sväng så kan han absolut vinna. Men så såg inte scenariot ut idag, i det aktuella loppet. |
Nu måste Nancy America vinna nästa om åttan ska sitta. Vet dock inte hur den har värmt eller vilken form hästen har.
|
Aslan mycket fint intryck i skymundan. Men som sagt, Haugstad hamnar aldrig rätt på det. ;)
|
Nancy America har i princip gått barfota hela karriären, förutom första starten hon gjorde i livet, då vann hon med skor.
|
DD spelar rank 1-3 båda loppen brukar ju gå hem då dd aldrig kanar iväg
|