Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-25, 12:34   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 802
Sharp$: 37739
Standard

V86 Onsdag 27/1


Plusgrader och frågan är om tjälen kommer ur marken. Kan bli luriga banor på onsdag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-25, 18:32   #2
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

På Jägersro hinner de nog fixa till den. Plusgrader ett par dagar innan det är dags.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 09:46   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 802
Sharp$: 37739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
På Jägersro hinner de nog fixa till den. Plusgrader ett par dagar innan det är dags.
I Stockholm är det fem grader plus idag, det var ett par i går, och snön smälter undan. Vad det betyder för banan återstår att se. Borde ju bli tungt tycker man.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 18:56   #4
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mycket trevlig omgång enligt mig. Absolut bästa spiken är 1 Michelangelo Ås i sista som fortsätter stapla segrar. Spetsar och sen är det över. Tråkigt men sant.

Sen synar jag gärna Attack Diablo till 3 %. Visst, det är långsökt, men Edward Ale är överskattad, Fleetfoot får en tuff resa och Västerbo tyckte jag inte såg något speciellt ut senast. Även Flemming med Jumble Ås kan vara lite halvrolig.

Pilenberg kör Shogun själv i morgon, det gör ekipaget kraftigt överspelad till nuvarande 50 %. Lyfter fram 6 Encore Zon.

Även Beppe Am känns överspelad, misstänker att detta inte är någon viktig uppgift för hästen. 1 Finish Future är intressant liksom Andrew Dragon med rätt resa.

Carro's Girl tror jag på i DD-1.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 09:25   #5
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Underbart travväder på g i Malmö från eftermiddag o framåt 12-17 m/sek o ösregn.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 13:07   #6
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Jag har hittat några roliga kantbollar:

V86-1: Mr Simpson är väldigt undervärderad av spelarna tycker jag. Formen är fin, han vet hur man travar med skor. Läget kunde vara bättre, men det är ju inga monster han möter.

V86-2: Rayon Lascaux har hittat formen igen. Dojjor är inga problem. Är favoriten som den skall blir det nog svårt, men har Beppe AM en dålig dag så skall spelarna se upp med den här.

V86-3: Usain Colt borde kunna komma bra på det härifrån. Tillhör de fyra betrodda, men är hittills minst spelad av dem. Det tycker jag inte han borde vara.

V86-4: Mimi af Djupmyra trivs på lång distans, och även om hon är enda stoet så tror jag inte man åker ned med henne från Bollnäs för att man hoppas på en matlapp. Formen finns där.

V86-5: Attack Diablo står för ungdomen i fältet, har kommit ned ett hack i banan. Fältet är inte så stort.

V86-6: Aslan L.C är inte bortglömd av spelarna, men ändå femtehandare. Ett mysigt streck när det börjar dra ihop sig.

V86-7: Unique Sisa har fått ett vettigt läge, och har två segrar senaste två starterna. Blir ganska giftig tror jag. Itsybitsy är ett annat skrällbud med form för den som metar storskrällar.

V86-8: Be Spontaneous har nästan samlat ihop till en seger. Får naturligtvis svårt att regelrätt slå favoriterna, men har dessa en dålig dag eller kommer bort på annat sätt är chansen god.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 13:15   #7
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

TT spikar Bergh i sista...lyssnade precis på deras tips.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 13:29   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 802
Sharp$: 37739
Standard

Bergh startar ju hästar både på Solvalla och Jägersro, så det vore intressant att se hur han rankar sina hästar. Men det kommer nog. Det skulle också vara bra om de vill avslöja taktiken bakom Edward Ale - ska de ladda eller inte?
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 14:32   #9
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Enligt spelarservice.se via Twitter så har Lugauer sjukdom i stallet och 3 Breidablik i V86:1 kommer att strykas.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 14:48   #10
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg

Sen synar jag gärna Attack Diablo till 3 %. Visst, det är långsökt, men Edward Ale är överskattad, Fleetfoot får en tuff resa och Västerbo tyckte jag inte såg något speciellt ut senast. Även Flemming med Jumble Ås kan vara lite halvrolig.
Håller med dig om Attack diablo. Körde väldigt snabbt första 500 på 07 senast och fortsatte med ett ganska bra tempo och avslutade starkt trots allt.

Bästa hästen tycker jag dock är 2 fleetwood hood. Körde Dödens hela vägen senast på bra tid. Spikförslag.

Edvard ale är svår att se var han står. Vann i danmark senast. Säger inte så mycket. JUmble ås lika så svår att se hur han står även fast han har gjort det bra senaste 2.

Skulle nog ranka A: 2: B 8,5,7
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 15:01   #11
 
DonDrapers avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 85
Sharp$: 2513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Enligt spelarservice.se via Twitter så har Lugauer sjukdom i stallet och 3 Breidablik i V86:1 kommer att strykas.
Stämmer bra det. Struken nu
DonDraper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 15:08   #12
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

glom ej codebreaker i första..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 15:18   #13
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

kvällen kanon Drag Plead Guilty
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 16:16   #14
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2505
Standard

Noterade precis 1an högst upp i Encore Zons rad. I övrigt en väldigt skral skörd med nollor. Någon som tvivlar på att Flemming har påställt idag? Chansspik för mig.
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 16:33   #15
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kl 18.51 SKA ni ha liven igång.

Ludde plockar ut Qahar QC, som sist, med 15 700 kr på kontot, sprang 13.7 på en tung Jägersrobana och pulvriserade motståndet värre än vad man sett på länge. Full spänst över mål, vinst med ungefär 50 meter.

Hoppas vi slipper galopp, då blir det en mycket rolig upplevelse.

AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td