![]() |
Citat:
Då gjorde du KAKA i så fall.... Grattis! 82 ggr tvilling och 1600 ggr Flex! Långt över 30 lax alltså?? |
Citat:
Jag ska plocka bort en i varje lopp i avd 4-5. Frågan är vilka? Optimistic Face och Diotima F sämsta värdena (jag tror egentligen favoriterna i båda loppen är sämsta värdena men de kommer jag inte plocka bort ändå). 1,2,3,4,6,7,9,11,12,13,14 1,2,3,4,6,7 |
Peter Untersteiner har meddelat ägarna till Jetset att vara nära vinnarcirkeln. Ett gott tecken.
|
Citat:
|
Citat:
Dom här loppet brukar i regel ha fördel på kusken. |
1u-6
2 6-12u 2-3-4-6u-7-9-12u-13 1u-2-3u-5-6-8 1u-2-3-6u-8-9 1-2-3-4u-5u-7-9 Minst 3u |
kan man spik örjan i förtsa eller vad tycker ni hjälp tack innan jag ska lämna systemet
|
Citat:
|
6 Edward Ale är fortfarande favorit i Guld - nästan streckad dubbelt så mycket som 11 Nahar och mer än dubbelt så mycket streckad som 1 Allaballakaitoz och 12 Dream Takes Time...men hallå, spelarkollektivet!
|
Många här tror, att 6 Nelle Atticus Jake tar ledningen från ensamt springspår i första. Det tror inte Stefan Söderkvist.
Tyvärr är nog storfavoriten 1 Panoramic stenklar vinnare här. |
kan allaballakitoz var en spik?
|
Citat:
|
Citat:
|
vill ha en spik på tredje avd tack snabb svar gärna
|
Citat:
Lås på 6 och 12 alternativt spika 6. Edwards ägare har rest från Finland för att se sin häst vinna idag. |