Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-01, 15:27   #1
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Jägersro


Dunderintressant omgång, främst spelmässigt men även några sportsliga höjdpunkter.

Ett riktigt getingbo och min känsla är att det blir rejält hög utdelning på Lördag.

Jag kommer att köra ett V75 Tillsammans-system förresten, hör av er vid intresse, 10 andelar á 250 kr.

Nu rullar vi!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-01, 16:41   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Dunderintressant omgång, främst spelmässigt men även några sportsliga höjdpunkter.

Ett riktigt getingbo och min känsla är att det blir rejält hög utdelning på Lördag.

Jag kommer att köra ett V75 Tillsammans-system förresten, hör av er vid intresse, 10 andelar á 250 kr.

Nu rullar vi!
Så här i början av vecka finns många hästar med skrällpotential, men det är också lite tidigt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-01, 17:03   #3
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 166
Sharp$: 57056
Standard

Har kollat lite på travet i helgen ffg på en månad och det var verkligen inget man fick rysningar av direkt sett till sporten.

V75 omgångens överlägset mest intressanta häst är väl Kolgjinis megastjärna Dream With Me NL som på lördag gör första starten på nästan ett år. Senast den startade vann den det prestigefyllda 5 årsloppet långfredagen på Färjestad på 10,1 (med skor). Årsdebuten i fjor vann den enkelt mot rätt bra motstånd.

Spelandet för min del får dock vänta någon månad ytterligare. I mars börjar det hända saker igen både vad gäller den sportsliga kvaliten och inte minst utrustningsmässigt när barfotaförbudet upphör. Då gäller det att vara med på noterna.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-01, 18:36   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Avd1: Brons 2640 volt

1 häst höjer sig över mängden, den är ute på optimal distans och har sett ut att ha sparade krafter vid vinsterna.

Den är trög ut och riskerar stängas in , nr 8 kan komma upp i rygg och vid bra avgång ligga i rygg, 9an kan öppna bra och täppa till efter Abaz.

Trots detta, Volt, brukar hästar hitta ut, att örjan sitter i sulkyn gör inte saken sämre, ett spikförslag.

Nr6 Nelle atticus har absolut toppform, kommer hamna långt bak, är kapabel, inte het, kul outsider om singelstreckare.

Nr7 Eagle shot, är i egenskap av läget min spetskandidat, 5 6 kommer öppna långsamt vilket gör att han kan skära ner tidigt, naturligt motbud till panoramic.

1. Spikförslag, kan fastna.
2. Ser ut att ha massor i kroppen, men får inte ut det, vann senast iofs, helt ok ut.
3. rygg ledaren, trivs på distansen, nja saknar snabbhet.
4. Galopp senast, kan hitta fin position, rysare, 2 lopp i kroppen.
5. Missgynnad av spår 5, trög dom första stegen, nej.
6. Hamnar dåligt på det här, kapabel outsider med drag hjälp.
7. S o S ? utmanar favoriten
8. Härdad har styrka kommer vinna ngngång, men måste få det perfekta tempot
9. Stökig stil , fin senast, står över.
10. Har lite styrka, rundar inte här.
11. Fin häst där framme, behöver klaff.

1-7-4-6-11-2-8-10-3-9-5
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-01, 18:42   #5
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2 andelar kvar i V75 Tillsammans-systemet.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/ZJHQ-E668-19097
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-01, 22:23   #6
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Har kollat lite på travet i helgen ffg på en månad och det var verkligen inget man fick rysningar av direkt sett till sporten.

V75 omgångens överlägset mest intressanta häst är väl Kolgjinis megastjärna Dream With Me NL som på lördag gör första starten på nästan ett år. Senast den startade vann den det prestigefyllda 5 årsloppet långfredagen på Färjestad på 10,1 (med skor). Årsdebuten i fjor vann den enkelt mot rätt bra motstånd.

Spelandet för min del får dock vänta någon månad ytterligare. I mars börjar det hända saker igen både vad gäller den sportsliga kvaliten och inte minst utrustningsmässigt när barfotaförbudet upphör. Då gäller det att vara med på noterna.
Nåja 3 vinster på 15 försök sedan han kom upp är väl inget som utmärker en megastjärna direkt så jag skulle spara på superlativen. En 10-tid på kort på Färjestad på våren gör ingen sommar. Men sportmässigt är det ingen drömomgång direkt så jag får ändå ge dig rätt att den är mest intressant kanske. Lär väl också ligga någonstans i topp i tävlingen omgångens mest överstreckade också skulle jag tro. Lite beroende på vad Kollarna säger, men när de inte flyger under radarn så är det tamigfan världsmästare alla djur de kommer ut med och det lär det bli den här gången också. Vore lätt osmart att säga något annat också med framspår på sprint, då ska det göras reklam för offensivt upplägg så de andra lägger sig platta det är äldsta knepet i boken och inget nytt för de här grabbarna.

Det gäller att hitta spik eller bra utgångar i de öppna stoloppen. Finns en del skrällpotential i övriga lopp också, men det är i stoloppen folk kommer sprida strecken på allvar. Ett lopp är trots voltstart ändå är det minst skrällbenägna och det är första. Ska stå mellan Panoramic och Eagle Shot som både är bäst och dragit vinst i spårtombolan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-01, 23:12   #7
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Håller inte med om första! Finns många som kan överraska!
Både Mr Arkansas rose som jag känner ägaren till kommer vara bättre än sist och ev ngn liten ändring på den, 6an men en bra start kan va med och kriga om de! Spår 1 för bästa hästen men man får inte glömma att för några månader sen va han en medelmåtta på Solvalla!! Eagle shot i ledning tror ja ibte lägger! Tor mento gjorde ett bra lopp när han blev knappt slagen av alkalaizer! Gillar jägers! Adrian kommer ladda och chansa allt från start och kmr den till ledning så vettifan om han släpper... Vinner dock inte då den är på helt fel distans
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-01, 23:53   #8
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

...mmm... funderar på 6an där har inte visat ngn startsnabbhet i volt tidigare, men om det är så att han kan hitta en fin position härifrån som jag läser tränaren tror...då blir den o räkna med tidigt tidigt.

det är ju springspår.....kommer med lite mer fart då...... får fundera på det däran lite.... inne på att den behöver backas ja.
.................................................. .................................................. ....................

Senast redigerad av biddybye den 2016-02-02 klockan 00:19.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-02, 23:33   #9
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Avd2:

Vid första tanke, tänkte jag SoS på nr 2 Digital Control,
möjligen att Örjans uppsittning skulle kunna avsluta mycket vasst och utmana.

Sen ställde jag mig frågan, vad gör Bergh när Adrian kommer flygandes?

Om han då skulle släppa eller rent av sätta sig i 2a ytter istället.

1. Får en fin resa, tar en bra slant
2. Räknas
3. Stark, kan få en fin resa, gynnas av hårt tempo
4. Har avslutat vasst, örjan räknas
5. Sätter tempo/sitter i spets, mycket spännande start, vinna eller försvinna i inledningen.
6. Nej
7. dödens?
8. Kapabel rackare, startsnabb precis som 7an, utgångsläget.
9. rygg 1an, stjäl en peng?
10. jämn
11. Kan komma in i matchen, positionen avgör
12. Form, bortlottad.

5-2-4-3-11-7-8-1-12-10-9-6
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 06:28   #10
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Jägersro


Citat:
Ursprungligen postat av biddybye Visa inlägg
Avd2:

Vid första tanke, tänkte jag SoS på nr 2 Digital Control,
möjligen att Örjans uppsittning skulle kunna avsluta mycket vasst och utmana.

Sen ställde jag mig frågan, vad gör Bergh när Adrian kommer flygandes?

Om han då skulle släppa eller rent av sätta sig i 2a ytter istället.

1. Får en fin resa, tar en bra slant
2. Räknas
3. Stark, kan få en fin resa, gynnas av hårt tempo
4. Har avslutat vasst, örjan räknas
5. Sätter tempo/sitter i spets, mycket spännande start, vinna eller försvinna i inledningen.
6. Nej
7. dödens?
8. Kapabel rackare, startsnabb precis som 7an, utgångsläget.
9. rygg 1an, stjäl en peng?
10. jämn
11. Kan komma in i matchen, positionen avgör
12. Form, bortlottad.

5-2-4-3-11-7-8-1-12-10-9-6

Neptunus Face? Är du seriös? Den duger inte en vanlig tisdag.

Att Bergh skulle släppa måste ju vara tidernas konspirationsteori dessutom.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 09:45   #11
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

6 an anser ha vara en typisk skräll. Totalt chanslös i vanliga fall men har aldrig varit bättre form. Så att helt bara skita i hade jag sett upp med!
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 17:21   #12
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Jag är seriös AndyMart

Tycker den har sett tapper ut trots att den tidigt har forcerats hårt, den är snabb ut, nu helstängt huvudlag, jag tycker det hade varit mycket intressant o få se den i spets.

Tidernas konspirationsteori, man har ju varit med om värre men, man får lyfta på hatten

Senast redigerad av biddybye den 2016-02-03 klockan 17:26.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 17:39   #13
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av biddybye Visa inlägg
Jag är seriös AndyMart

Tycker den har sett tapper ut trots att den tidigt har forcerats hårt, den är snabb ut, nu helstängt huvudlag, jag tycker det hade varit mycket intressant o få se den i spets.

Tidernas konspirationsteori, man har ju varit med om värre men, man får lyfta på hatten
Ok, jag tror iaf det är mycket långsökt. Adrian laddar nog framåt en bit och försöker därefter söka sig ner i andraspår någonstans. Bergh tar hand om spets och leder hela vägen.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 17:47   #14
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Den kommer spikas av många, så där är många som kommer hålla tummarna för dig!
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 17:52   #15
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

fel tråd..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td