Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bollnäs 20/2 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25842-v75-bollnaes-20-2-a/)

Stankarn 2016-02-20 13:11

Citat:

Ursprungligen postat av Kocken14 (Inlägg 478579)
Kan Apalachicola ta spets i sjätte?
Linderoth i spets med ett sto, har ju skrälla förut med de förutsättningarna, är hon startsnabb nog för ledningen då skall hon räknas.

Ska Linderoth ta spets...? Om de andra galopperar från start så kanske. Lite Haugstad-varning på honom. Eller heter det Tillman-varning?

Wolfman 2016-02-20 13:20

Matchningen av Ochongo Face, den förbryllar mig. Får högst ta ett fjärdepris idag för att stanna i klassen. Om den vunnit senast hade den gått ur klassen.

Vad har jag missat :drunk:

Spiken64 2016-02-20 13:20

Tack Lars Andersson bollnästravet snygga fina tips på hemsidan.Du kan ditt Norrlandtrav fast jag köper inte dinna Kalllblod:)

Spiken64 2016-02-20 13:22

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 478554)
http://piclair.com/1p2eq

Äh, bild syns ej men står iaf.

"Surt som fan, vi får stryka Conrads Elsa pga snökaoset på vägarna."

Undra varför det va surt när Catch The Cach har haft tre ben i mål sen listorna kom ut i söndags.:moneybag:

hakan11241 2016-02-20 13:23

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 478544)
Vi börjar i kallblodsloppet där det finns goda möjligheter till skräll! 3 Essis Lille Alfred stretar emot bra i spets till 6%!

Detta var polarens tanke också när vi tog ut raden, så jag testar även med en hunka vinnare på BET 365 @20 i odds!

Spiken64 2016-02-20 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av hakan11241 (Inlägg 478591)
Detta var polarens tanke också när vi tog ut raden, så jag testar även med en hunka vinnare på BET 365 @20 i odds!

Tror du att den tar sig förbi Gustav E från start?

Stankarn 2016-02-20 13:50

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 478589)
Tack Lars Andersson bollnästravet snygga fina tips på hemsidan.Du kan ditt Norrlandtrav fast jag köper inte dinna Kalllblod:)

Är det inte böttre att du mejlar honom direkt med dina beundrarmail istället för att skita ner ytterligare ett forum med dina papegojinlägg? Eller har du fått betalt av Lars? Har du prostituerat dig?

kasse 2016-02-20 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av Wolfman (Inlägg 478588)
Matchningen av Ochongo Face, den förbryllar mig. Får högst ta ett fjärdepris idag för att stanna i klassen. Om den vunnit senast hade den gått ur klassen.

Idag tror jag dom försöker få så att hästen ska få upp farten.tror dom kommer starta hästen på 2640m nästa gång.:)

jocklon 2016-02-20 13:51

Bara "Spojs" som har nämnt Dragon Powerfly i hela tråden!! Enda responsen på det inlägget var en liten sågning av Broder H....

Säger som Doob - "folk är fulla"

Visst kanske Fighting bax bara är bäst om han går felfritt. Kan ju släppas till spets pga att han e så stor favorit och intrycket senast var ju fint. MEN om han sviker som favve så tror jag stenhårt på Dragon Powerfly, trots bakspår på tillägg.... Linderoth håller denna riktigt högt och han har bara kört prepare sista 2 starterna.. Denna gången har han aviserat offensiv styrning och kommer syna dödens vid lustempo... Jag är tämligen säker på att han är bästa hästen i loppet tillsammans med favoriten och jag tror detta kommer bli en riktig klassklättrare. Utstrålning har hästen så det räcker och blir över och stark är han. Stammen går inte heller att klaga på och farten har han. Han har platsat i 50% av sina starter och nu i 5/6 senaste och i sjätte starten var han 4:a.
OM bara Linderoth står vid sitt ord, och inte kör bort honom denna gången, så är han garanterat topp-3 och jag tror på bra vinstchans om favoriten kommer bort.

Han gav 3,5 på bet365 och 3,35 på PLATS Unibet när oddsen släpptes och han ligger fortfarande bra i odds. Jag har lagt min högsta insats för året på detta liret!

Att han nu är streckad på 3,0% på V75 är bara ett skämt som man får tacka för.

Stankarn 2016-02-20 13:54

Citat:

Ditt sista. Tror inte att man - med den här kusen - bryr sig så mycket om man är kvar i klassen eller ej, om man kan växla ut en vinstcheck på rikstoton.

Spiken64 2016-02-20 13:57

Citat:

Ursprungligen postat av jocklon (Inlägg 478597)
Bara "Spojs" som har nämnt Dragon Powerfly i hela tråden!! Enda responsen på det inlägget var en liten sågning av Broder H....

Visst kanske Fighting bax bara är bäst om han går felfritt. Kan ju släppas till spets pga att han e så stor favorit och intrycket senast var ju fint. MEN om han sviker som favve så tror jag stenhårt på Dragon Powerfly, trots bakspår på tillägg.... Linderoth håller denna riktigt högt och han har bara kört prepare sista 2 starterna.. Denna gången har han aviserat offensiv styrning och kommer syna dödens vid lustempo... Jag är tämligen säker på att han är bästa hästen i loppet tillsammans med favoriten och jag tror detta kommer bli en riktig klassklättrare. Utstrålning har hästen så det räcker och blir över och stark är han. Stammen går inte heller att klaga på och farten har han. Han har platsat i 50% av sina starter och nu i 5/6 senaste och i sjätte starten var han 4:a.
OM bara Linderoth står vid sitt ord, och inte kör bort honom denna gången, så är han garanterat topp-3 och jag tror på bra vinstchans om favoriten kommer bort.

Han gav 3,5 på bet365 och 3,35 på PLATS Unibet när oddsen släpptes och han ligger fortfarande bra i odds. Jag har lagt min högsta insats för året på detta liret!

inte alls omöjligt men ingen nämner heller den värsta hästen mot favoriten BENJI DANA om kan lägga allt på rygg 15 gånger va bra betalt hos spelbolagen.

Stankarn 2016-02-20 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av jocklon (Inlägg 478597)

Kan inte låta bli att citera Jajjan...

Citat:

Ursprungligen postat av Jajjan (Inlägg 478580)
Kolla Monty Python på Youtube: 100m dash for people with no sense of direction.

doob 2016-02-20 14:07

Citat:

Att dom inte ens behöver mörka dagens körning för ett 4-5-pris! Hästen blir medvetet fast invändigt och viola! Där har du matchningen! :smoke:

Otroligt överstreckad!

Stankarn 2016-02-20 14:10

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 478599)
inte alls omöjligt men ingen nämner heller den värsta hästen mot favoriten BENJI DANA om kan lägga allt på rygg 15 gånger va bra betalt hos spelbolagen.

Men för helvete, läs inläggen på forumet innan du sätter igång med spammandet.....

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 478544)
Omgångens bästa spik:

6 Green Bax i volt där den oftast inte tar ett steg rätt till 58%.... Tjänstefel att inte gardera den! KLART överstreckad!

Min förstahäst i loppet och en av dagens mest bortglömda hästar är 13 Benji Dana!! Varför i helvete är den bara streckad på 6%?? Obegripligt! Kanonspår som dessutom bekräftas i intervju vara optimalt. Såg ut som ett kärnkraftverk när den väl kom loss och vann totalt ohotad näst sist. Såklart skrik på V75 i starten därpå där den blev avslagen kort före mål efter en 750 metersspurt i 12-tempo av Roger Amerika som trivdes på sina breddgrader! SJUUUUUKT värde!

Det var doob´s tankar! Lycka till!

Stankarn 2016-02-20 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 478601)
Att dom inte ens behöver mörka dagens körning för ett 4-5-pris! Hästen blir medvetet fast invändigt och viola! Där har du matchningen! :smoke:

Otroligt överstreckad!

Överstreckad till 8%? Känns inte som att det är så väldigt mer än en estimerad vinstchans...:evilgrin39: