Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Bergsåker (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25940-v75-bergsaker/)

asgaya3141 2016-03-05 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 480602)
Nu var du allt lite elak.... Han är ju trots allt jävligt duktig när planeterna står rätt? :lol:

Min hemmabana är mantorp:)

Manprinsen 2016-03-05 15:47

Sandra Eriksson har minst lika stor käft som Mick Jagger.

mackpeter 2016-03-05 15:48

Nu vann Mjölnerud med all tur i världen. Och en smula skicklighet.

Han intervjuades igår i atg.se om chanserna i V75-4. För er som inte var med kan jag berätta vad han sa. 10 Mjölner Komet fick senast stryk av 11 Storm Odd trots att denne hade en rejäl galopp. 11 är bättre än 10 menade Mjölnerud. 4 Fiann är betydligt sämre än 10.
11 är bara streckad på 5 %. Förra gången kördes han av Höitomt, som är betydligt bättre kusk än Garberg.

zabatsu 2016-03-05 15:50

Tror ni Mr Vox pallar med att hålla upp ledningen i sista om han plockar spets? Han bör ta spets.
Vad tror ni? Om Windy Ways orkar hålla upp så äe der klart att den kan utmana. Mina skrällar i det här loppet är Västerbo PayMyDay och Premier Kronos.
Skall bli ett väldigt roligt lopp.

Jag tror Erik får kämpa lite för hårt och slutar på plats.

Har svårt att hitta min sista spik idag ;(

Herzog 2016-03-05 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av Enrico1 (Inlägg 480592)
:cheers:

Är det dopning med typ ***zepam?

shjuve9le 2016-03-05 15:54

Tro dia och en massa annat är OK, därimot alkohol och "riktigt" knark är a big nono

Manprinsen 2016-03-05 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av zabatsu (Inlägg 480609)
Tror ni Mr Vox pallar med att hålla upp ledningen i sista om han plockar spets? Han bör ta spets.
Vad tror ni? Om Windy Ways orkar hålla upp så äe der klart att den kan utmana. Mina skrällar i det här loppet är Västerbo PayMyDay och Premier Kronos.
Skall bli ett väldigt roligt lopp.

Jag tror Erik får kämpa lite för hårt och slutar på plats.

Har svårt att hitta min sista spik idag ;(

Var inne på att spika Mr Vox i sista men känslan är att formen är på retur. Dock är det störst vinstchans oavsett från spets, och det är tveklöst spetshästen.

Tror ändå Erik vinner om det inte strular alltför mycket.

Fidus 2016-03-05 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 480560)
Belina Josselyn fantastiskt fin på slutet.

Billie kommer mer och mer men inte övertygad helt än. Dags idag? Tror jag inte men den är säkert bättre.

Min vinnare har du faktiskt inte nämnt. Amiral Sacha. Amiralen är klart bra och känslan är att han går ner i klass.

Sen måste du passa Cobra Bleu vid tvilling, trio, V4 eller liknande. Jättefin fyraåring som jag nog håller som näst bäst i C-kullen (Cristal Money etta), och 25 meters handikapp för de på tillägg är 25 meter.

Roligt att "min häst" vann!

Jag undrar över ett annat lopp med bra klasshästar.

Alderman. Krossar han inte favoriten om hästen har en normalt bra dag? Jag har gillat hästen en hel del under vintern, men kan inte övriga speciellt bra.
Senast vet jag med mig att Alderman fick problem med utrustningen.

Vad tror du?:popcorn:

Ska bli skoj att se. Lirar nog en tjuga.

:)

Manprinsen 2016-03-05 15:57

V4:an helt omöjlig idag

Lazze 2016-03-05 15:58

Ha ha ,Yes min stora kupongrensare idag har endast ökat med 0,1% till 1.30% -ingen sharpseffekt än iaf ...
L

Aj Aj ,lär stiga en aning nu..bra värmning spänstig fin o nyklippt..

Shooter 2016-03-05 15:58

Funderar över att komplettera Scellino Luis med Pascha Tilly som andra spik på V5. Två bakspår, men det behöver inte vara helt fel om de kör friskt idag.

AndyMart 2016-03-05 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av Fidus (Inlägg 480613)
Roligt att "min häst" vann!

Jag undrar över ett annat lopp med bra klasshästar.

Alderman. Krossar han inte favoriten om hästen har en normalt bra dag? Jag har gillat hästen en hel del under vintern, men kan inte övriga speciellt bra.

Senast vet jag med mig att Alderman fick problem med utrustningen.

Vad tror du?:popcorn:

Ska bli skoj att se. Lirar nog en tjuga.

:)

Alderman är galet stark. Men Ustinof verkar bättre än jag trodde från början. Tornado Bello rätt hyfsad den med. Dessa bör göra upp, säger Alderman också om jag ska välja.

Lazze 2016-03-05 16:01

I vilket V75 lopp startar Alderman???

Stekel 2016-03-05 16:06

Dåligt påläst överlag idag men Mr Vox måste ju vara en superspik! Varför är inte den favorit för!?

lokatten 2016-03-05 16:06

Bergsåker 5 mars

Skriver in mitt lilla system här. Har gjort ett annat, ännu mindre system som jag skrev in där man bara redovisar spel. Gjorde något fel där så har jobbat i nästan en timme för att få rätsida på det hela. Här är mitt andra minisystem:

Avd 1)
1 Digital Archive
4 Hero Sjöhammar

Avd 2)
7 Ladyofthelake

Avd 3)
4 On Track Piraten
8 Ed You

Avd 4)
1 Åsakjappen
10 Mjölner Komet

Avd 5)