![]() |
Citat:
|
Citat:
Med tanke på hur stor Propulsion är skulle jag antingen avstå från att spela eller spika Fire to the Rain. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Angående Odins Eld i lopp 3 så är det Ögat, Spelvärde mfl som rankat den först...syns alltså inte i denna rank. Mvh Bluesmith |
Citat:
Både för djurskyddet och spelsäkerheten. |
Trio..
Lopp4. (v4-4) 6-7 1-3-4-6-7 1-3-4-6-7 |
Aj ....Intervju med Skötare till 3 J.Hanover V75:1 Patricia nånting från Holland..
Antingen har hon noll koll när det gäller smink eller hon har fått en rejäl käftsmäll igår... Yes!!! spelpengar till V75! Spoiler:
|
Dagens spikar:
Roses Glory. Hade egentligen med 3 och 4, men efter problemen med Peters häst i sjunde loppet så får jag göra en rokad. Evening Prayer. Övergår till den då Björn drar skorna, så den verkar maxad till den här starten, och Goopen verkar ju helt inne på den. El Cantante. Det är en eller många här. 60 m tillgodo på Candor Hall och Micke J. har nog rätt klart för sig vilket tempo han ska hålla (om inte Adrian vill bråka). |
Helvete så Olle dominerade med Next to none Sib :claps:
|
Citat:
Det kanske inte är helt fel? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är ju själva fan att man alltid ska åka på målfoto.
|
Klart att Örjan vinner hur mycket dom än baissade på förhand...
|
Och varför börjar Veijo att jobba så sent på upploppet med sin häst. Vilken bortstyrning
|
Skön start med chansspik
|
Citat:
|
Hedberg var uppåt på Evelina Palema men Erik körde inte därefter?
|
Citat:
|
Själva fan att man lyssnar på andra..haha ;).
Hade först spikat Trinity men plockade sen med spetshästen Evelina och även Roses Glory efter haussandet på TV....hmmm. slöseri med streck bidde det. :-( |
Citat:
|
Varför går inte Ville K ut bakom Goop när han hade chansen. Bommar ju aldrig platsen då...
|
Björn fick det där gratis när alla hoppade. Usch vilken jävla skitomgång, ångrar att jag sponsrade pengar till dyngan.
|
Adrian körde helt perfekt. Trodde den skulle vinna, men hästen räckte tyvärr inte.
|
Vinner Björn Goop igen V5:1 hjälp att välja mellan 2 och 7. Vem tror ni vinner?
|
Citat:
|
Citat:
|
Bra med på V75 och V5 tror jag STENHÅRT på!!
V5 Inlämnat: 2016-03-25, 15:12 Färjestad Fredag 2016-03-25 Start: 15:15 Kostnad: 630,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (7) 2: 3, 9 (2) 3: 9 Evening Prayer (2) 4: 1, 2, 5, 7, 12, 13, 15 (14) 5: 3, 4, 5 (9) 15x2x1x7x3 = 630 rader. 630 x 1 x 1,00 kr = 630,00 kr. Totalt: 630,00 kr. |
Haha Neves låter hyfsat leds på sina kollegor...
|
provar tvilling 2 o 5
|
Har slängt in en V5:a med samma spikar som på V75-systemet:
1) 2,4,7,10,12,13 2) 2,3,8,9,11 3) 9 4) 1 5) 3,4,5,6 |
Skitomgång! Halva fälten hoppar bort sig.
|
Har raden 1, 2, 1, 1 nu på Färjestads travbana... Kolsnes Tom, alltså...
|
Jag tog med Kolnes Tom, hade fin statistik med svensk proffskusk.
|
Så skönt med skräll för alla spelformer!!
Idag är det flyt.... 65 ggr på tvillingen var mumma! |
Citat:
|
Major Tom nu - smygläge och ny, fräsch och bättre kusk. Spurtkanon, med rätt resa, vilket denne får nu! Spel!
|
Dåligt och fegt lirat av mig idag ! Kolnes Tom var en av de hästar som plockades bort när jag fegade ur på spiken på Trinity Zet i första och garderade där istället. Hade däremot Tojo Prinsen som såg ut som vinnaren i sista kurvan, perfekt lopp men det bet ingenting på upploppet. Surt !
|