Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-20, 16:33   #1
 
Dyngjohans avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Staffanstorp
Inlägg: 61
Sharp$: 773
Standard

v75 Färjestad


http://www.stall77.se/index.php?opti...=200&Itemid=53
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-20, 22:30   #2
 
Brains avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 276
Sharp$: 1198
Standard

spik direkt Peder Mykla
__________________
Statistik vinner i längden...
Brain är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-21, 12:49   #3
 
Dyngjohans avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Staffanstorp
Inlägg: 61
Sharp$: 773
Standard

Jaså.....varför då?
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 08:26   #4
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Är det bara att spika Propulsion, vad tror ni ? Själv är jag inne på det men med en viss tvekan.....möter ju hårdare motstånd nu än vad han har gjort i sina tidigare Sverigestarter.

Candor Hall tappade travet senast. Jag vågar inte spika.

Polycrates Face kan man ju inte spika, galopperar alldeles för ofta.

Lurar på om Roses Glory, trots bakspår, kanske är bästa spikalternativet ?
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 08:54   #5
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Till 68% är Propulsion kanske omgångens mest iskalla.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-23, 09:07   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Till 68% är Propulsion kanske omgångens mest iskalla.
Det känns väl spontant inte som årets roligaste spellopp direkt med tanke på att nästan alla hästarna i loppet årsdebuterar. Hela V75 omgången vimlar av årsdebutanter och hästar som gjort en start. Jag bestämde mig därför för att lägga det spelmässiga krutet på Romme på söndag och ta Färjestadsomgången till att titta på hästar för ev framtida spel.

Aftonbladets Patrik Fernlund skrev så här igår om omgången rent spelmässigt

"Sällan har vi sett en V75-omgång med så många hästar med dunkel form. Det är kul med alla de här fina hästarna som gör årsdebut men ur spelsynvinkel är det nästan lite för slumpbetonat. Tränarnas kompisar får en stor fördel jämfört med den stora majoriteten av spelarkåren".
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 01:08   #7
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Brain Visa inlägg
spik direkt Peder Mykla
Tidigt streck, men jag tänker inte släppa 12 Benji Dana som det varit mycket "skrik" om på sistone, särskilt inte då han blir bortglömd nu...

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Är det bara att spika Propulsion, vad tror ni?
Propulsion är INTE en bra spik även ifall han vinner...

1. Noll rens
2. Årsdebut
3. Tuffare motstånd än tidigare

Visst kan han vinna men jag kommer i alla fall inte lira utan 4 Je Taime Express som är den enda förutom 8 Martiniwithmuscles med lopp i kroppen, de 4 starterna han gjort i år har dessutom varit i gulddivisionen.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 06:37   #8
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det känns väl spontant inte som årets roligaste spellopp direkt med tanke på att nästan alla hästarna i loppet årsdebuterar. Hela V75 omgången vimlar av årsdebutanter och hästar som gjort en start. Jag bestämde mig därför för att lägga det spelmässiga krutet på Romme på söndag och ta Färjestadsomgången till att titta på hästar för ev framtida spel.

Aftonbladets Patrik Fernlund skrev så här igår om omgången rent spelmässigt

"Sällan har vi sett en V75-omgång med så många hästar med dunkel form. Det är kul med alla de här fina hästarna som gör årsdebut men ur spelsynvinkel är det nästan lite för slumpbetonat. Tränarnas kompisar får en stor fördel jämfört med den stora majoriteten av spelarkåren".
Kanske det blir att rygga någon betaltjänst. Vilken av dom har den bästa kontakten med tränarna och deras kompisar?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 07:02   #9
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Kanske det blir att rygga någon betaltjänst. Vilken av dom har den bästa kontakten med tränarna och deras kompisar?
Spelvärde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1), hugotheboss (+2)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 10:27   #10
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Apropå Propulsion:
"Propulsion (lopp 11) har varit fin i vinter och fantastisk i ett banjobb på Solvalla förra veckan. Jag har lättat hästen i balansen och körde även utan de berömda hängslena. Han landade på 1.12,5/1 600 meter och gick med full spänst över upploppet. Jag är otroligt nöjd med hur hästen lagt på sig kilon och muskler över vintern, men det vore orättvist att begära stordåd av honom i årsdebuten mot tuffa femåringar. Däremot förväntar jag mig en rejäl insats efter de jobb han gått på sistone. Öppet huvudlag och jänkarvagn är tanken, dessutom kan det bli aktuellt att köra barfota bak." Från Stall Zet
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 10:35   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Intressant omgång, men lurig med tanke på flera årsdebuter. Jag kan ha fel, men jag har för mig att det brukar bli ordentliga utdelningar de här påskomgångarna. Banorna är snabba nu och det blir allt svårare att vinna från kön. Ändå finns ett par ev. spikbud från bakspår (Roses Of Glory och Elvira Diablo). I morgon ser det ut att bli nederbörd och det kan ju göra omgången extra lurig. Tangen Stegg ska jag nog spika. Lite osäker, men Björn upp och ledningen inom räckhåll. Propulsion (spikas av Örjan) har gått ett kanonjobb inne på banan, men trots allt årsdebut och väldigt bra hästar emot. Den vore skönt att fälla. Peters häst är i bra form och Al Dente gör även den årsdebut. Finns ett par till man kan ta med.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 10:40   #12
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Intressant omgång, men lurig med tanke på flera årsdebuter. Jag kan ha fel, men jag har för mig att det brukar bli ordentliga utdelningar de här påskomgångarna. Banorna är snabba nu och det blir allt svårare att vinna från kön. Ändå finns ett par ev. spikbud från bakspår (Roses Of Glory och Elvira Diablo). I morgon ser det ut att bli nederbörd och det kan ju göra omgången extra lurig. Tangen Stegg ska jag nog spika. Lite osäker, men Björn upp och ledningen inom räckhåll. Propulsion (spikas av Örjan) har gått ett kanonjobb inne på banan, men trots allt årsdebut och väldigt bra hästar emot. Den vore skönt att fälla. Peters häst är i bra form och Al Dente gör även den årsdebut. Finns ett par till man kan ta med.
V75:5 15 Elvira Diablo måste väl va omgångens sämsta favorit?

Starter från bakspår:

Starter
8
Vinster
0%
Plats
0%
Galopp från bakspår
88%
Pengar i snitt från bakspår
2'
Nuvarande streckfördelning
31%

SJAS!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dodo (+8), SO (+5)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 10:44   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
V75:5 15 Elvira Diablo måste väl va omgångens sämsta favorit?

Starter från bakspår:

Starter
8
Vinster
0%
Plats
0%
Galopp från bakspår
88%
Pengar i snitt från bakspår
2'
Nuvarande streckfördelning
31%

SJAS!
Peters bästa chans i omgången och står bra inne i loppet, men det är klart att gungorna och statistiken oroar lite.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 10:47   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

"Min bästa chans i omgången borde vara 15 Elvira Diablo. Galoppen senast var ett olycksfall. Hon kan mycket när hon fungerar och jag räknar med chans."
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-24, 10:50   #15
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

Spikar Goop med TANGEN STEGG spets och slut tack för kaffet
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td