![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Nu måste Mega Star ha varit sjuk men det hade inte hjälpt ändå! Tesio är en kanon i form vilket han var idag! |
ingen jens idag??
|
Då var det inlämnat och klart! Spikar blir Isor Håleryd, Princess Face och Uncle Lasse. Nu kör vi!
|
Körde också spik på Tarzan i sista. Känns som det blir en kross a'la Nuncio.
|
Citat:
|
Det var ju synd att loppet inte gick iväg.
|
Blockeringsfel...
De gör allt för att öka omsättningen den här veckan också. Givet att favoriten galopperar hejdlöst då garderat. Trött! :D Följehäst in! VP och tvilling.:cheers: |
Ludde i spets. Kan bli svårslagen.
|
Härligt! Den som rensade mest av mina fyra streck. La en rejäl rökare.
|
Citat:
PAJAS |
GOTT! En spik inne på v86, och 2 fina vinnar spel klara också!
VINNARE Inlämnat: 2016-04-06, 20:27 Jägersro Lopp 6 Onsdag 2016-04-06 Start: 20:30 Kostnad: 327,00 kr Vadet gäller startnummer 7 High Beam Hanover 1 x 327,00 kr = 327,00 kr. Totalt: 327,00 kr. VINNARE Inlämnat: 2016-04-06, 20:29 Jägersro Lopp 6 Onsdag 2016-04-06 Start: 20:30 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer 7 High Beam Hanover 1 x 100,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. |
Satan. Glömde ju bort att jag skulle spela, kom på det 20.28 så fick bli en fullständig panikrad:
2,4,7 2,3,5 5 3,4,5 8 6 1 3,6 :-) |
Kom igen nu Nimbus. Blås förbi dem med lätthet över upploppsrakan!
Snacka om att Örjan bjöd på den. |
Tycker Danne Edel är lite bortglömd idag. Ska bli intressant att få se loppet :)
Edit: Danne Edel verkade inte ha mycket i benen idag, glad jag passade :) |
Hoppas mest på Eriks av mina tre streck. Jormas såg annars fin ut i värmningen, men behöver nog loppet.
|
Erik gjorde sitt bästa, men Opitergium hade ju fått bestämma.
|
Här vill jag inte se någon favoritvinst heller.
|
Härligt Peter! Vilken insats hästen gör.
|
Morgana Bi! Favorithäst!:thumbup:
|
Kan Adrian vinna det här, eller Örjan, så vore det grymt bra.
|
Synd att Örjan ska sitta kvar så länge bakom en kroknande Adrian. Hinner nog spurta förbi annars.
|
Vilket skit! Peter fick för långt fram då ryggen i tredjespår var skräp. Hade en jävla spurt annars. Sju rätt, då kan man ge upp när det blev en favorit här. Hade inte Uhrberg gått ut så hade det nog räckt.
|
Ibland är Peter U så dålig kusk att man funderar. Snacka om bortkörning.
|
Citat:
Vinna är inte alltid viktigt. |
Hmm! Jag funderade på att gardera 76-procentaren i årsdebuten, som nybliven fyraåring, men den såg så bra ut i värmningen och allt lät klart på den.
|
Kolgjinis kan fan i mig aldrig sätta dit en favorit. Ständiga underprestationer. Tänk om hästarna kunde gå lika rappt som käften på far och son.
|
Det är inte Skånes dag idag Malmö torsk zlatan missa straff och nu Adrian för kaxig
|
Sitter och åker på 5 hästar för 6 rätt rätt tungt.
|
Det gäller som sagt att dra öronen åt sig i omgångar som ropas ut självklara !! Princess bäst på kort & barfota !!!! Nu vet vi ....
|
DD: 11-3.
|
Citat:
|
Johnny levererar as usual.
|
Citat:
Blev riktigt impad över king sir kirs speed. Man såg ju hur mycket hästen fick hålla igen på upploppet utan att hitta lucka :) |
Citat:
:cheers: |
En skräll och i övrigt otroligt lätt efter 7 lopp. Ingen streckad sämre än 5:e ändå värde på nästan 40k. V86 är ganska fantastiskt egentligen.
:claps: |
Vilka djur han har herr Melander. Jag är imponerad!:clap:
|
Ytterligare en fantastisk USA-häst. Det är bara att gratta Tarzan!
|
Vilket jävla lopp han gör.
|