Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 16 april (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26274-v75-jaegersro-16-april/)

PinkiePie 2016-04-16 18:48

Grattis mackpeter! :claps:

hanscrispi 2016-04-16 18:49

:moneybag:
GRATTIS doob till storvinsten!! V5-DD-V75, satt.:moneybag:

drakdead 2016-04-16 18:53

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 486237)
Ingen större merit bli bättre kusk än Långtöms-Ludde. Som att vara bättre än random division-3 spelare i fotboll.

Betyder väl att du håller med,på ett gnälligt sätt?

Shooter 2016-04-16 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 486251)
Ähh..favoritspelare som tycker det är bra betalt med 12k.

Bra betalt för en lätt omgång och har man vinnarskalle så vill man alltid vinna när man spelar.

Altoc 2016-04-16 19:06

Citat:

Ursprungligen postat av drakdead (Inlägg 486254)
Betyder väl att du håller med,på ett gnälligt sätt?

Varken Ludde eller Adrian kommer någonsin komma i närheten av att kallas elitkuskar. Hur man rangordnar dem sinsemellan är ointressant.

Speedyearl 2016-04-16 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 486255)
Bra betalt för en lätt omgång och har man vinnarskalle så vill man alltid vinna när man spelar.

Jo man vill alltid vinna men vissa rader spelar man inte om man siktar på utdelningar över 100k.

Speedyearl 2016-04-16 19:16

Det enda positiva med denna omgång är väl att Sjödèn kanske slutar tjata om spår 2 i gulddivisionen ett tag!:p

Helge 2016-04-16 19:27

.....nu kom Tiger Woods As i mål.

Spiken64 2016-04-16 19:54

Omsättningstapp på spetsbanan.

rrylander 2016-04-16 20:13

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 486258)
Jo man vill alltid vinna men vissa rader spelar man inte om man siktar på utdelningar över 100k.

Spelar man för 2-300 kr som jag gör, är man väldigt glad ifall man vinner 12000. Gångrar ju insatsen väldigt bra. Förstår inte varför man trycker ner omgångar likt denna så mycket. Ett system behöver ju inte begränsa sig till ett värdeområde.

Wagner 2016-04-16 20:16

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 486255)

Bra betalt?

Någon speciell häst du tycker rensa bra i förhållande till strecken?

doob 2016-04-16 22:52

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net...e5&oe=577803E3

Det fanns potential i det här systemet....

spalato 2016-04-16 23:19

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 486268)

Grattis Doob! Snyggt lirat!!

Wagner 2016-04-16 23:30

Spoiler:
Citat:

Citat:

Med dom där spikarna hade man mest blivit förbannad över utdelningen. :)

Melander 2016-04-16 23:33

Stort Grattis Doob. Du vinner mest här på detta forum pga du har mest kunskap.Ser inga andra som drar in vinster

Strappa71 2016-04-16 23:50

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 486251)
Ähh..favoritspelare som tycker det är bra betalt med 12k.

Om det är bra eller dåligt betalt måste ju ställas i relation till svårighetsgraden på det verkliga utfallet.

Dagens rad gav ganska precis som den borde ge.

Helt okej. Varken bra eller dåligt.

Att man kanske fick bra eller dåligt betalt på sitt systemupplägg och spelidéer är en helt annan femma.

spikpaddy 2016-04-16 23:58

Smålirare som man är blir man glad när man får in 7an, :)

https://pbs.twimg.com/media/CgLc7Q0UEAAEmOH.jpg

Stankarn 2016-04-17 00:09

Citat:

I vilket lopp då?

Spikarna var snygga, absolut.

Men potentialen? Resterande vinnare var väl helt överlägsna?

spikpaddy 2016-04-17 00:14

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 486276)
I vilket lopp då?

Fanns ju utrymme till bra skrällar i 3 lopp där favorit vann typ. Därav potentialen såklart! Potentialen har ju inget med utfallet att göra.

mackpeter 2016-04-17 00:17

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 486134)
Mitt bolagssystem

1) 1,2,4 r7-6 (storfavoriten 2 har bra chans SoS, men man får bra drag på 1 och 4, där kuskarna säger att det är deras bästa chans under dagen)
2) 3,6,7 r4-9 (hoppas på långdragen spetskamp mellan 3 och 6 så att 7 vinner. 6 har inte gjort något som imponerar och är överspelad storfavorit)
3) 2,4,9 r3-8 (Ludde varnar för 2 och säger att den ska garderas. 4 är med i striden. 9 är en kommande stjärna, som kan vara redo idag)
4) 3,4,5,7,8 r1-9 (3 och 5 för dem som går kort. Garderingslopp)
5) 12 r5-13 (12 är föberedd under sex veckor för att inte passera 975' kronor och vara med under Elitloppshelgen. Hon har överlägsen kapacitet. Spelar ingen roll med bakspår. Bara slå in spiken och tacka att många garderar här)
6) 1,2,5,7,11 r9-8 (Björn tar ledningen här efter långdragen strid med envisa 1 Adrian och 7 Bergh. På det korta upploppet kippar de efter andan och Untersteiners vinner)
7) 1,3,4,11 r7-6 (här har Björnkollen och de stora tipsbladen och andra experter helt andra vinnare än jag har. Deras förstadrag 6,7 och 9 får inte plats på mitt system. Även om Flemming har usel V75 statistik ser 3 allt bättre ut. Krille tror på på 4, vilket jag också gör. 1 håller inte spetsen men är härdad i stentuffa lopp på Vincennes - nu bfro. 11 är i kanonform men behöver tur från bakspår)

Kostar 1350:-. Lycka till!

Jag är inte heller så lessen över mitt system. Till skillnad från en del publicerade jag det långt före inlämningen. Dessutom gjorde jag ett eget reducerat system, som satt. Samt en förhandare V5 publicerat här, som också gick in.
Vore bra om fler visar sina system med motiveringar före inlämning.

kallekula 2016-04-17 01:06

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 486276)
I vilket lopp då?

Klart det fanns potential. New r fast med rubbet i andra. Eternal sunshine med bättre resa och protector som han gick invändigt sista biten. Läste dina tankar förresten, dyr lördag antar jag för mer fel kan man väl knappast ha :(

Milsson 2016-04-17 08:06

Jag måste få fråga om doob spelade ddn också? Jag tycker inte den ddn var jättesvår att hitta och den gav 60x vilket i mina ögon är väldigt bra betalt.

hanscrispi 2016-04-17 10:00

Citat:

Ursprungligen postat av Milsson (Inlägg 486285)
Jag måste få fråga om doob spelade ddn också? Jag tycker inte den ddn var jättesvår att hitta och den gav 60x vilket i mina ögon är väldigt bra betalt.

Kolla rubrik 202. Där ser du vad han fick in.:p

Milsson 2016-04-17 10:47

Ahaa... Det är ju lätt att vara kaxig i efterhand men jag spelade ddn för jag tyckte oddsen var oerhört fördelaktiga inte för att jag på något sätt var säker på utgången. Men doob verkar har varit ganska säker på vilka som skulle vinna med tanke på hans V7 spel. Därför tycker jag att det är ännu märkligare att ddn gav 60X det borde vara fler som hade koll på formen hos dessa hästar?

Grant 2016-04-17 11:05

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 486279)
Vore bra om fler visar sina system med motiveringar före inlämning.

Bara att hålla med, sandlådesystem är inte så roligt.
Dom kan betaltjänsterna och media ha ensamrätt på.

Mvh Uffe

Stankarn 2016-04-17 11:50

Citat:

Ursprungligen postat av kallekula (Inlägg 486282)
Klart det fanns potential. New r fast med rubbet i andra. Eternal sunshine med bättre resa och protector som han gick invändigt sista biten. Läste dina tankar förresten, dyr lördag antar jag för mer fel kan man väl knappast ha :(

Nja, jag är nöjd. Trion med VOTN räckte långt. Men så är det ju ofta, det finns alltid ett eller ett par alternativ som ger 50 ggr pengarna, i varje V75-omgång. Som man kan "läsa" sig till. Egentligen är det ju dumstrut på att man inte lastar in en femhundring där, så hade man haft 25 papp istället. I ett enda lopp.

Men glad för din skull, grattis!

doob 2016-04-17 12:42

Citat:

Ursprungligen postat av Milsson (Inlägg 486295)
Ahaa... Det är ju lätt att vara kaxig i efterhand men jag spelade ddn för jag tyckte oddsen var oerhört fördelaktiga inte för att jag på något sätt var säker på utgången. Men doob verkar har varit ganska säker på vilka som skulle vinna med tanke på hans V7 spel. Därför tycker jag att det är ännu märkligare att ddn gav 60X det borde vara fler som hade koll på formen hos dessa hästar?

Jag lirade V75 på fredagkvällen då det är bolag och måste lämnas in så det är säljtid hela lördagen.

I DD1 var jag rätt säker på överpace och att spetsduellanterna inte skulle stå vilket blev rätt! Tog två formstarka på framspår och fan vet om inte Protector hade vunnit med tidigare lucka?

I sista chansade jag såklart! Radysin löpte stor risk bli fast invändigt men jag gissade på rätt vild körning där också med luckor i fältet och så blev det! Vaket att ta sig ut från tredje inner varvet kvar! Hästen var kraftigt understreckad på V75 och då finns det berömda värdet! När det sedan finns en sådan diamant i sista blir det än bättre värde då "TV-systemen" spikar ur sig sista via någon favorit!

Min V5:a byggde jag på V75-raden men plockade med tre streck till i sista utifall Radysin skulle bli fast!

På DD´n singlade jag Goopen efter fin värmning och provstart!

Det höga oddset beror nog i huvudsak på rundspel då det var två spelvänliga lopp samt att många kalkylerade med att Radysin skulle bli fast invändigt vilket Riordan också trodde i intervju strax innan start ("som bäst tredje invändigt och därifrån blir det svårt").

Nu var jag upptagen i princip hela lördagen så uppsnack och analys uteblev men det får ni tugga i er! Kan skita i att posta efterhandare men nu valde jag att göra det... Sorry!

spalato 2016-04-17 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 486272)
Stort Grattis Doob. Du vinner mest här på detta forum pga du har mest kunskap.Ser inga andra som drar in vinster

Lite tråkigt att lägga ut allt här vinster o förluster , tycker du inte ?

Milsson 2016-04-17 17:30

Det kommer väl snackas om efterhandare så länge det finns kvar användare på det här forumet. Jag tycker det är skoj att det rullar in pengar till sharpsanvändare. Det ger liksom ett kvitto på att detta är the place to be.

Jag har däremot lämnat vissa fbgrupper där man la upp harrybångar och klappa sig själv på axeln över hur duktig man var. Det gör mig less.

mackpeter 2016-04-17 17:31

Doob:I DD1 var jag rätt säker på överpace och att spetsduellanterna inte skulle stå vilket blev rätt! Tog två formstarka på framspår och fan vet om inte Protector hade vunnit med tidigare lucka?

Både du och jag hade fått rätt bra betalt med Protector på våra V75 or och V5 or. Han såg jäkligt bra ut där han satt fast på innern sista biten mot mål. Men man får vara nöjd ändå att man satte den. Grattis!

Helge 2016-04-17 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av Milsson (Inlägg 486396)
Det kommer väl snackas om efterhandare så länge det finns kvar användare på det här forumet. Jag tycker det är skoj att det rullar in pengar till sharpsanvändare. Det ger liksom ett kvitto på att detta är the place to be.

Jag har däremot lämnat vissa fbgrupper där man la upp harrybångar och klappa sig själv på axeln över hur duktig man var. Det gör mig less.

NU skrattar jag på mig :lol:

Efterhandare med Harry! Trodde inte Sharps efterhandare kunde slås men där ser man, på Fejjan är det ytterligare en nivå.

:cheers: