Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Umåker 23 april (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26322-v75-umaker-23-april/)

Manprinsen 2016-04-23 18:49

Årets sämsta v75:a hittills. Ska bli skönt med Åby nästa helg.
Skellefteå och Umeå kan med fördel slippa V75 framöver.

tvablaa 2016-04-23 18:49

J****r vad Sambucus gick efter galoppen, tog väl 75 m fast de andra gick för fullt. Synd på dubbeln annars skönt jag lät V75.

Milsson 2016-04-23 18:53

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 487372)
Men varför anmäler man, rycker alla skor - om man inte ska vara med och tävla? Är det inte bättre att döpa om Norrlands Kusksällskap till "Amböborna - vi utan ryggrad"....

Sorgligt... Han försöker inte ens hitta en bra position utan backar till absolut sämsta möjliga position.

Milsson 2016-04-23 18:55

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 487374)
Årets sämsta v75:a hittills. Ska bli skönt med Åby nästa helg.
Skellefteå och Umeå kan med fördel slippa V75 framöver.

Jag bor i umeå men måste ändå erkänna att du har en poäng. Jag tror 7an gav en hundring förra året i skellefteå.

olle 2016-04-23 18:56

Rätt trevliga lopp i Örebro nu så liven får rulla på.

Manprinsen 2016-04-23 19:18

Citat:

Ursprungligen postat av Milsson (Inlägg 487378)
Jag bor i umeå men måste ändå erkänna att du har en poäng. Jag tror 7an gav en hundring förra året i skellefteå.

Jag bor i Boden och hade med fördel skrotat vår V75:a om det inte hade varit för det faktum att det är Norrlands största årliga idrottsevenemang = bra trav-PR. Kan bara kallt konstatera att vi varken har hästar eller kuskar som duger till något längre. Man går in med höga förväntningar och avslutar i ett stort antiklimax.:skamsen:

Milsson 2016-04-23 19:49

Det är väl lite såi umeå också. Folk som egentligen inte är speciellt intresserade åker på travet för att alla andra gör det. Men det känns som det var mer drag förr i tiden. När jag var där sist var det kallt som fan och fullt med vakter som jagade oss ölgubbar. Njuter från soffan nu mer.

Fefaifb 2016-04-23 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av Milsson (Inlägg 487384)
Det är väl lite såi umeå också. Folk som egentligen inte är speciellt intresserade åker på travet för att alla andra gör det. Men det känns som det var mer drag förr i tiden. När jag var där sist var det kallt som fan och fullt med vakter som jagade oss ölgubbar. Njuter från soffan nu mer.

Just hemkommen från åkern. Håller med om att det blir för tråkiga 75:or här uppe. Vi sa i vårt spelgäng att det i framtiden bör hållas nere på insatserna i framtiden på åkern. Bättre att kliva på när det är v64 O dylikt. Jaja, mer pilsner åt folket

coolmanriver 2016-04-23 20:17

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 487379)
Rätt trevliga lopp i Örebro nu så liven får rulla på.

Håller med dig, såg en fin häst nu i 5e loppet som varit borta 2 år med ett lopp i kroppen(bra som femma) tyckte den ägde banan idag, pass upp med nr 13.Ray's Paula platsluring + tvilling

olle 2016-04-23 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av coolmanriver (Inlägg 487388)
Håller med dig, såg en fin häst nu i 5e loppet som varit borta 2 år med ett lopp i kroppen(bra som femma) tyckte den ägde banan idag, pass upp med nr 13.Ray's Paula platsluring + tvilling

Lite trist väder bara. Är det jul eller första maj nästa vecka ?

Gus 2016-04-23 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av Spiken64 (Inlägg 487272)
Luktar galopp va?

Bra analys av dig du store spik. Sad guy.

För helvete - kom in och för fram något när du koll, utan några hagelskott från höften.

Du är för mig en superpajas framförallt på TP, men du börjar rejält axla
den manteln även här på Sharps oxå.

Nedomansky 2016-04-24 10:16

Trist omgång igår. Får hoppas på större utdelning på Åby nästa lördag ;)

Grant 2016-04-24 10:31

Citat:

Ursprungligen postat av Gus (Inlägg 487392)
Bra analys av dig du store Spiken. Sad guy.

I efterhand vet vi men innan start är det svårare.

Spiken är inte sämre än någon annan, i efterhand.

Det kan vara en fördel att använda % i sina analyser.
Då har man alltid 100% rätt i efterhand.
Luktar galopp = 10% att ekipaget galopperar. 90% inte.

Mvh Uffe

mikaels 2016-04-24 11:36

Hjälper inte var dom kör V75(skulle vara i Kurtakko isåfall)...vi är inne i favoriternas årstid o kommer att befinna oss där fram till Oktober;)...

Stankarn 2016-04-25 09:43

Citat:

Ursprungligen postat av Gus (Inlägg 487392)
Bra analys av dig du store spik. Sad guy.

För helvete - kom in och för fram något när du koll, utan några hagelskott från höften.

Du är för mig en superpajas framförallt på TP, men du börjar rejält axla
den manteln även här på Sharps oxå.

Han har ju fått bort alla "vettiga" spelare på TP med sina papegojinlägg så nu är det Sharps tur!