![]() |
1) 1,3,7 (hade tänkt spika 7. Men fegade med de mest streckade)
2) 4,5,6,11 (här vinner nog 5. 4 såg enormt bra ut senast och kan skrälla) 3) 3 (känns stenklar) 4) 5 (kan inte hitta vettigt motspel) 5) 1,3,4,5,9 (streckar favoriterna) 6) 1,2,4,8 (här vinner väl favoriten 1) 7) 1,3,5,9,11 (garderingslopp) 8) 1 (spikar världsartisten) Kostar 300:-. |
Härligt! Hästen såg som sagt väldigt läcker ut i värmningen.
|
Snart kan man rent av börja spika Jocke?
|
Citat:
Hoppas Stefan tillfrisknar snabbt. Behövs i travet, en frisk fläkt i travsporten! |
Citat:
:idiot: |
Systemet i sin helhet:
1) 7 2) 5,6,11 3) 3,4,6 4) 4,5 5) 1,3,4,5,9 6) 1,2,3,4,8 7) 1,3,5 8) 1 |
Citat:
:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tycker Dark Chocolate är en grym häst och borde ha några procent till streckad på sig. Noterade den senast och han hade bra med speed och formen verkar sitta där. Bör ha gått fram med det loppet i kroppen och jag tycker definitivt att han kan utmana i nästa :)
|
Jag tror nästa står mellan Takeaway och Basic, men Stickan verkar nöjd med sin pålle så den fick följa med.
|
Bra kört med Dark Chocolate!! Bra chans nu tror jag!
|
Citat:
|
Det var en fin insats av Basic. Den kan bli intressant att följa utveckling för.
|
Varför släpper EA? Är ju taktiskt självmord.
|
Citat:
|
Kan de inte ta bort mohammed från ATG killen kan inget om trav och hans röst är så jävla äcklig o lyssna på
|
F*n! Hade Tro Lo Lo som tvillingutgång!
|
Citat:
|
Citat:
|
Vore fint om Adrian kan ta nästa. Kul att se Peters nyförvärv också.
|
Många säger att Örjan Kihlström är världens bästa kusk men när man ser Björn Goop köra fram i dödens och bara mosa (knappa) favoriten så undrar jag..
|
Citat:
|
Älskar Björn för att han vill tävla. Upp i dödens bara!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lirar en rak tvilling, en chansning: 4-12 (177 ggr)
|
Citat:
|
Citat:
|
Spelar emot favoriten i nästa:
TVILLING Inlämnat: 2016-04-27, 20:51 Jägersro Lopp 7 Onsdag 2016-04-27 Start: 20:52 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 4, 7, 8 Utgångshästar 6 Salsomaggiore 4 x 50,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kung Johnny torskar inte spets.
|
Det var ju synd att inte Peter kom ner före favoriten. Gjorde det väldigt bra efter hårt lopp.
|
Citat:
|
Citat:
Men du kan väl inte mena att han är bättre som "ledarkusk" än utvändig? |