Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Umåker jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26347-v64-umaker-jackpot/)

Björnland 2016-04-22 18:34

Har Spelvärde satt nån sexa på länge med dom summorna? Känns som det var många månader sen nu.
Spikarna sitter hopplöst fel hela tiden men många ryggar ändå.

Shooter 2016-04-22 18:37

Citat:

Ursprungligen postat av Björnland (Inlägg 487090)
Har Spelvärde satt nån sexa på länge med dom summorna? Känns som det var många månader sen nu.
Spikarna sitter hopplöst fel hela tiden men många ryggar ändå.

Det är ett under att folk över huvud taget betalar den här sidorna.

olle 2016-04-22 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av Björnland (Inlägg 487090)
Har Spelvärde satt nån sexa på länge med dom summorna? Känns som det var många månader sen nu.
Spikarna sitter hopplöst fel hela tiden men många ryggar ändå.

Troligen inte. Brukar vara svårt att undgå betaltjänsternas skryt på sociala medier när dom vinner något. Har varit lite skryt från spelvärde i år vilket brukar betyda att dom inte är framgångsrika. Betaltjänsternas spelförslag är ju inte sådant som spelare med normala spelkassor kan rygga så uteblir de sexsiffriga vinsterna några månader så är det samma sak som att det inte går något vidare. Men spelvärdes material är väl mest intressant för att det innehåller mycket intressant info.

Helge 2016-04-22 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 487093)
Troligen inte. Brukar vara svårt att undgå betaltjänsternas skryt på sociala medier när dom vinner något. Har varit lite skryt från spelvärde i år vilket brukar betyda att dom inte är framgångsrika. Betaltjänsternas spelförslag är ju inte sådant som spelare med normala spelkassor kan rygga så uteblir de sexsiffriga vinsterna några månader så är det samma sak som att det inte går något vidare. Men spelvärdes material är väl mest intressant för att det innehåller mycket intressant info.

Tror faktiskt det är vanligare att man betalar för just info/intervjuer än tipsen i sig.

Annat var det på Svanens tid på SS, svårslaget.

olle 2016-04-22 18:48

Inget lyckat skoryck på 11an ��

asgaya3141 2016-04-22 18:49

Ove inte bråka med finnarna

Shooter 2016-04-22 18:50

Ingen oväntad vinnare. Andra i rad barfota och lite lättare emot.

SO 2016-04-22 18:55

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 487084)
Å jag tänker om de två stora favoriterna torskar i V64-4, så blir det fint rens och att jag tagit ställning där andra "garderat" sig.

Då är du värre än mig. Jag spikar aldrig i avd 1. Blir det en 3-4 handare som vinner så blir det överbetalt i senare lopp, även om mycket betrodda vinner.

Shooter 2016-04-22 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 487099)
Då är du värre än mig. Jag spikar aldrig i avd 1. Blir det en 3-4 handare som vinner så blir det överbetalt i senare lopp, även om mycket betrodda vinner.

De flesta brukar gardera i början och vara tunna i slutet. Själv så gillar jag inte att åka i sista loppet om jag tagit mig dit, och vill helst ha många hästar kvar.

sigh 2016-04-22 19:07

Varför är Castle Hall så bortglömd på vinnarspelet? Formstark, lyser rött och optimistisk kusk samt tränare. Var ju stallskrik i förra starten dessutom.

SO 2016-04-22 19:08

Citat:

Ursprungligen postat av Björnland (Inlägg 487090)
Har Spelvärde satt nån sexa på länge med dom summorna? Känns som det var många månader sen nu.
Spikarna sitter hopplöst fel hela tiden men många ryggar ändå.

Givetvis är det så. En stor del av spelarna saknar alltid, och har alltid saknat självförtroende. Egna Ögon alltid bäst och sedan måste man dessutom lära sig ta allt vad tränare och kuskar säger md en nypa salt. Det mesta är bludder och ofta "förvanskat" av journalisterna

Helge 2016-04-22 19:09

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 487099)
Då är du värre än mig. Jag spikar aldrig i avd 1. Blir det en 3-4 handare som vinner så blir det överbetalt i senare lopp, även om mycket betrodda vinner.

haha Har inga såna regler, spikar gärna i första.
Men max spika en favorit är en regel, skitsamma vilka lopp.

Shooter 2016-04-22 19:10

Bra rygg för Örjan. Långben brukar tokköra, så det ska nog gå vägen.

Nja, inte den här gången så Örjan var inte nöjd.

Fidus 2016-04-22 19:13

Fulla segel, Bergh! Snyggt!

AndyMart 2016-04-22 19:16

Som han stack i sista sväng när Bergh ryckte i grejerna. Vad var det för märkligt huvudlag?


Skickat från min iPhone med Tapatalk



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved