Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-04-22, 09:14   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

v64 Umåker jackpot


Ny jackpot ikväll, Windy Ways borde vinna ikväll eller???

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 11:53   #2
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Ser favoritbetonat ut - igen.

UO
UO
EA - utgång
HG
HG
EA - utgång
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 13:52   #3
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 42
Sharp$: 1564
Standard

"Tidiga" tankar


V64-1:
Spets tar 1 Åge Hornline 10%, vill man inte köra där så blir väl 3 Mr Vox 43% släppt dit? Åge har inte vunnit på snart två år och lägger gärna ner rörelsen
sista biten. Man kanske provar nu över passande distans men jag har ingen feeling för att han rinner undan. 3 Mr Vox 43% blir svårslagen om han får överta och inte får Raz Mckenzie över sig tidigt men blir lika iskall om han hamnar utvändigt. Överspelad. 2 Raz Mackenzie 18% är bästa hästen men ute på för honom helt fel distans och var helt under isen senast. Hoppas dock att han sätter upp tempot så gott det går så att det gynnar min roliga idé 10 Manstones Classic 3% som är i riktigt gott slag för dagen och levererade ett riktigt bra upplopp näst senast i ett lopp som vanns av Corky. Liknande upplopp duger gott här bara det vart lite tempo på loppet. 12 Kalypso Face 5%duger gott i detta gäng men läser att han fått stå över jobb någon vecka efter årsdebuten på grund av hovböld.

Rank: 10-3-2-1-7-12-4-8

V64-2: Givna tipsettan blir 6 Catch The Cash 21% som nu går ner i klass efter att kämpat på bra i rikstoton under i princip hela vintern. Hon har alltid en bra polett till slut och lyckas han bara ramla ner i en hygglig position blir hon svår att stå emot.
3 Höwings Star 22% är jämn och stabil och gör alltid sitt, såg ut att gå i mål med en hel del sparat senast efter körts passivt. Får han sitt hänglopp till upploppet blir han farlig. 9 Treess Ribston 9% gick riktigt bra till slut på som trea Solvalla näst senast efter en spårsnål resa i ett lopp som vanns av Officer C.D. Pinnade på bra i ledningen senast på Bergsåker över för en honom inte optimal distans. Ett formkort som känns tidig här.

12 Balero Mearas 17% är klart bästa hästen och han lär klättra i klasserna under året. Verkar som man från stallet är inne på ett passivt upplägg. Kan självklart vinna men känns inte så intressant som hårt betrodd härifrån i årsdebuten.

4 Magic Number 16% visade ingenting i årsdebuten och måste ha gått framåt rejält för att duga till seger.

Plockar även med ospelade 11 Dominic Web 2% som vid segern näst senast bara åkte från utvändigt ledaren. Plockar även med kantbollarna 5 Mister Burman 3% och 7 Claude Guegan 3%

Rank: 6-3-9-12-11-5-7-4

V64-3 9 Destiny Am 30% som senast blev rullig till slut blir favorit ute på sin första långresa. Han är såklart given att gardera. Tippar store 5 Mindyourvalue W.F. 17% som blir bättre och bättre och stånkade på bra senast som tvåa på en vass tid. Bergh försöker nog köra sig till ledningen här och sedan dra på i hyggligt tempo. Är dock stor risk att han blir nerspeedad av någon av de mer speediga konkurrenterna till slut. En av de är 2 Rhyme Broline 17% som hade en riktig fin tvååringssäsong och säkert kommer tillhöra kulltoppen bland ston även iår, kan räcka trots att det är årsdebut. Streckar även mycket svårbedömde 10 Kalles Caviar Ås 3%. Jag vill inte spricka på honom som lite spelad på V64 iaf, han segrade trots allt på en 14-tid på 1000m bana (snabba Pocono) i USA ifjol. Blev inte så imponerad av 1 Social Network när han ramlade undan från ledningen på Örebro senast att jag vill betala för honom idag.

Rank: 5-9-2-10-1

V64-4: Tacksamt att ojämne 7 Björs Viking 57% blir stor favorit. Senast vann han visserligen bekvämt från ledningen före 9 Art Nökkve 20%. Jag blir dock inte det minsta förvånad om Art Nökkve tar revansch idag med det loppet innan för västen. Även 11 Höstbo Stig 1% var ute i det loppet och han gjorde det vettigt som trea efter att fått en vilsam resa på innerspår. Det var ett stort steg framåt från en bedrövlig årsdebut, obegripligt att han bara har 1% av insatserna här. 13 Hallsta Vinnex 2% duger bra i klassen, förfärligt svårt att gå felfritt och han har inte råd med någon galopp
i detta gäng. Tar även med norska duon 1 Spikmira 8% och 3 Bleke Huldra 4% på start. Båda två brukar göra bra insatser i Sverige och Bleke Huldra var en riktig talang som treåring som verkar vara lite på gång igen. 2 Harnsta Tula 3% står 20m bättre till mot 9,11 och jämfört med senast och kan inte nonchaleras.

Rank: 9-11-7-1-13-3-2

V64-5:

Givet att tippa 9 Cruzado Dela Noche 17% som när han fungerade på andra sidan inte skämde ut sig mot kulltopparna. Han är nog inte så mycket sämre än Uncle Lasse som briljerade på Solvalla häromveckan. 5 R.G.S Thunderbolt 24% har jag haft svårt att ta till mig men jag tycker han var uppåt senast i loppet som vanns av nämnda Uncle Lasse. Han blev en liten "snackhäst" då man anmälde barfota men sedan sent ändrade till skor, kanske blir barfota denna gång istället? Given i detta gäng oavsett. Har inte blivit så jätteimponerad av den finska kriterietvåan 1 Elian Web 33%. Visst kan han vinna detta men tycker inte alls att det känns motiverat att han blir klar favorit här. 7 Dont Mind Me 12% har inte alls samma meriter från USA som Cruzado Dela Noche. Jag låser på två.

Rank: 9-5-1-7-3

V64-6:

Svåraste motståndare till 13 Windy Ways 65% är väl förmodligen fjärdespåret. Hon har klarat det fint tidigare och jag räknar med att kusken löser det.
Kallt att spika en stor favorit i sista avdelningen men jag räknar med att hon bekvämt springer runt dessa under slutvarvet. Garderar man så är 12 Olympia Gold 5% intressant, hon gjorde det bra när hon tog ner Mr Vox utvändigt senast och lär gått framåt ytterligare med den genomköraren. På startvolten var det riktigt ihåligt förutom
6 Sauvignon Blance 8% som borde ha bra chans att hitta till ledningen här.

Rank: 13-12-6-11
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+6), dado (+5), Torstens (+10), asgaya3141 (+10), plumpi (+10)
Norrland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 16:10   #4
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

13 Hallsta Vinnex och 7 Claude Guegan är de med fart som jag vill ha in idag. Skrällarna!

Jag spikar 5 Mindyouvalue W.F. idag igen. Den vinner snart. Gärna idag!



(Tog för lång tid på mig att lämna in dagens V5 till DK. Alla kvar inför sista annars...)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 16:13   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57054
Standard

Mr Perfect barfota runt om ffg och lopp i kroppen. Intressant på en 5 procentare. Det är dock lite av ett lottolopp som väl inte borde varit med på V64. Två jänkare bl a som gör första starten i Sverige.

Jim Oscarsson har dock fått fin effekt på flera skoryck senaste tiden så det känns verkligen intressant med första barfota på den med tanke på spelvärdet på den.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 17:12   #6
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Mr Perfect barfota runt om ffg och lopp i kroppen. Intressant på en 5 procentare. Det är dock lite av ett lottolopp som väl inte borde varit med på V64. Två jänkare bl a som gör första starten i Sverige.

Jim Oscarsson har dock fått fin effekt på flera skoryck senaste tiden så det känns verkligen intressant med första barfota på den med tanke på spelvärdet på den.
Den rasade på Bettan i odds.

Jag spikar vovven Raz, ¢c idag, samt lånar jänkarvagn av Tarzan, sedan spik Magic Number som jag hoppas hittat form nu med lopp i kroppen, perfekt inne på proppen idag, har nog siktat hit.

Windy Ways så klart med, sist lovade Daniel vinst ifrån bakspår i Stoeliten! Då lämnade Daniel the building efter loppet och torsken. Nu lättare emot men visst kan det strula och spåret ingen dröm.

Övriga lopp målas det på.

V6 och jackpot.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 17:21   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Den rasade på Bettan i odds.

Jag spikar vovven Raz, ¢c idag, samt lånar jänkarvagn av Tarzan, sedan spik Magic Number som jag hoppas hittat form nu med lopp i kroppen, perfekt inne på proppen idag, har nog siktat hit.

Windy Ways så klart med, sist lovade Daniel vinst ifrån bakspår i Stoeliten! Då lämnade Daniel the building efter loppet och torsken. Nu lättare emot men visst kan det strula och spåret ingen dröm.

Övriga lopp målas det på.

V6 och jackpot.

Verkar vara barfota runt om ffg även på 11an i avd 2. Åtminstone i Sverige. Ingen aning dock om det är en tänkbar skräll men travnet rankar den rätt högt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 17:27   #8
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Verkar vara barfota runt om ffg även på 11an i avd 2. Åtminstone i Sverige. Ingen aning dock om det är en tänkbar skräll men travnet rankar den rätt högt.
Är ffg enligt infot på finska sidan med.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 17:29   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Den rasade på Bettan i odds.

Jag spikar vovven Raz, ¢c idag, samt lånar jänkarvagn av Tarzan, sedan spik Magic Number som jag hoppas hittat form nu med lopp i kroppen, perfekt inne på proppen idag, har nog siktat hit.

Windy Ways så klart med, sist lovade Daniel vinst ifrån bakspår i Stoeliten! Då lämnade Daniel the building efter loppet och torsken. Nu lättare emot men visst kan det strula och spåret ingen dröm.

Övriga lopp målas det på.

V6 och jackpot.

Ja det är intressant med Razzen. Den har väl om jag minns rätt tävlat med både skor och brodd året runt sedan stenåldern typ så barfota fram borde vara en rejäl lättning. Normalt brukar det ge effekt på Love You avkommorna som bekant. Men det är inte loppets bästa kusk i vagnen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 17:30   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57054
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Är ffg enligt infot på finska sidan med.
Intressant.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 17:40   #11
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Spiken i kvällens lite halvluriga omgång blir utan tveka avd 4 nr 9 ART NÖKKVE

Den som vågar vinner är ett bra ordsråk. Inget "Svensson-lir" här inte
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 17:47   #12
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja det är intressant med Razzen. Den har väl om jag minns rätt tävlat med både skor och brodd året runt sedan stenåldern typ så barfota fram borde vara en rejäl lättning. Normalt brukar det ge effekt på Love You avkommorna som bekant. Men det är inte loppets bästa kusk i vagnen.
Ja det är första barfota fram i Rogers regi någonsin. Vet inte om han lånat någon jänkarvagn av Tarzan innan heller, misstänker inte. Kusken ingen favorit men har sagt sig ta det lugnt idag och ta dom till slut, när de andra kört klart.

Visst var det denna Vovve Bergh ville köpa men inte fick?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 17:48   #13
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Spiken i kvällens lite halvluriga omgång blir utan tveka avd 4 nr 9 ART NÖKKVE

Den som vågar vinner är ett bra ordsråk. Inget "Svensson-lir" här inte
SS vågar med spika den, postade deras på mitt Twitter.

Den är dock mer streckad än båda mina spikar i inledningen
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 17:50   #14
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Berghs i tredje gick ett bra lopp som tvåa på Valla senast. Chansspik?
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-04-22, 17:51   #15
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

spik på Raz & Windy chansspikar bergharn i tredje
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td