![]() |
Citat:
"Dessutom bestämde vi nu under onsdag förmiddag i samråd med hovslagaren att det blir barfota runt om nu, det blir andra gången i min regi – i den första galopperade han men det kan nog ha haft andra orsaker och han var väldigt fin före och efter så jag tror att det kan ge en liten kick. Anledningen till att vi nästan aldrig kunnat göra det så här långt är att han har haft återkommande problem med hovsprickor men det ser mycket bättre ut nu." http://piclair.com/data/ff5jq.jpg |
Härligt! Det var en fin årsdebut för min spik. :clap:
|
Pissbergh, fan vad jag hatar honom. Kan han inte göra som Åke och dra till USA?
|
Diamanten är hittills obesegrad - mycket fin häst!
|
Citat:
Tack för förklaringen! Då förstår man varför den varit handikappad hela karriären, får hoppas det löser sig bra idag för hästen, streckas iaf tidigt på min lapp :) |
Nu får de ge sig.
|
Bytte till Hockey VM istället. Bra match mellan Norge och Danmark!
|
Humor det här :)
|
Varför får dom inte iväg starten?
|
Citat:
|
Nu får fan i mig Jorma ta hem sista V4-loppet.
|
Ska någon vinna från bakspår på V75 idag så kanske det är Goops i första på första barfota och första jänkarvagn. Ruggigt intressant på en icke favorit.
|
Sex omstarter i lärlingsloppet. Inga bestraffningar. Tekniska fel allihop? Ytterligare en i nästa lopp/4. Tekniskt fel igen. Kan bli en intressant eftermiddag!
|
Härligt! Inte så mycket betalt, men jag lirade bara V4 för 60 spänn så det är okej.
|
Magic Tonight ser ju klart finast ut i sitt lopp. Skulle vilja se Mellby Viking också innan jag lämnar in V5, men det är inte säkert att de hinner visa den.
|
Kör en chans idag. Känns helt off för min del.
1) 11 2) 2,3,4,5 3) 1 4) 1,2,7,8,9 5) 3,4,5,10,12 6) 3 7) 10,12,13 Och en lite större med andra... 1) 5, 11 2) 2 3) 1,4,7,10,11 4) 1,2,7,8,9,10 5) 10 6) 2,3,4,5,11 7)10,12,13,15 |
Studion sitter och rapar ur sig bakspårshästar trots att det är i stort sett omöjligt på Örebro under rådande förutsättningar. Vad fan ska man med dessa "experter" till?
|
Citat:
|
Citat:
|
Satan så bra Björns var, men det är fan omöjliga förutsättningar.
|
Synd att det inte blev någon körning. Magnus fick loppet okört mot upploppet :) Så det är väl spetshästarna som vinner idag, om man bortser från långloppet.
|
Citat:
|
Gick alldeles för långsamt annars hade goopen vunnit. Men när favoriten får trava relativt lugnt i spets med dagens förutsättningar mission impossible. Luktar låg utdelning lång väg idag tyvärr.
|
Man kan ju lita på att Lövgren kör bort kusen iaf :) Skönt att avstå spel
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
RAM
1 : 5 Spik 2 : 2U-4-5-9-3-8 3 : 1-11-10U-7-8-4-2 4 : 2U-1-8-9-10-5-7-11 5 : 10U-3-4-2-1-12 6 : 2-3-5-4U-11 7 : 12U-13-10-1 U 2 - |
Lurig ranking från Spelvärde med Fossens Bonus som 6:e rankad.
|
Hela Sveriges macho-Björn.
|
Citat:
|
Snyggt av Örjan att köra fram och agera bromskloss i dödens. Blir nog fler styrningar åt stall Goop :claps:
|
Usch , ingen favoritbana Örebro..Spikade fossens i 1:a pga trolig spets..garderade 2:an ,3 Ilikeitlikethat såg klar ut i sista kurvan(på en annan bana..) Har Tokspik i nästa.. ( cool Keeper) , vill till att Leif sänder och att Allaballa. missar spets..Bra värde om spiken skulle sitta 5.6% på en spik är sällan man sätter..
|
Citat:
|
Jag kör V5 som jag sagt och hoppas att de kör mina spikar för vinst.
1) 11 2) 1,2,5,7,8,9,10,11 3) 3,10,12 4) 2,3,5,11 5) 13 |
Citat:
|
FÖR I HELVETE ÄR DET BARA JAG....???
Är det rimligt att tio ekipage gör sig iordning i tid för en gulddivision med miljoner på spel för att ETT ekipage inte har koll på utrustning och tillåts lalla och får inte på huvan och då tillåts man lämna banan för att just DET ekipaget ska vara fit! ÖVRIGA DÅ FÖR FAN?? Låt den där jävla huvan sitta på sniskan så får dom lära sig till nästa gång!!! HELVETE AMATÖRLAND!!! |
Snyggt Untersteiner! :claps:
|
Herregud skönt slinka undan men jösses vilken usel gulddivision.....
|
Nu kan man snart gå och lägga sig i alla fall. Tre favoriter irad, lagom tråkigt. Nåväl.
|
Citat:
|
Bah , känns som alla tre spetsvinnarna hade åkt dit på en annan bana..Cool Keeper ofattbart svag..
|
Citat:
Glänser på orten.... |