![]() |
DD
1) 11 Al´s Winnermede 2) 6, 7, 8 x 50 kr |
Provar en tvilling mot favoriten. 3,4,5,6 200kr runt om.
|
Får försöka med en DD som ger lite när V75 inte gör det :drunk:
DD Inlämnat: 2016-05-07, 17:47 Örebro Lördag 2016-05-07 Start: 18:18 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 5 2: 1 Matchmaker As 3 x 100,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. |
5 mot 7, 8, 9, 10, 14 x100
|
Nu kör vi Goop och Ratzeputs!
Edit: Det gick ju som vanligt åt helvete! |
Haha, Jorma gav upp direkt.
|
Oj, Sir Ratzeputs hade vunnit med ett bösshåll utan galopp!
|
Jorma och V75 ingen bra kombination. Är han uppe i 100 lopp utan vinst nu?
|
Varför går han inte ut och synar Jakobsson som trots allt kör en debutant i klassen?
|
F-n vad Luis höll dåligt....och att Svante fick till styrningen för en gångs skull....och att Goop och Takter lyckades hamna invändigt båda två, med betydligt bättre startspår...
*suck Nåja, min spik på V75 satt så nu får man väl börja hoppas på en V7a, kanske till 300kr eller nåt sånt... |
Citat:
|
nu vinner alfas med 175 meter
|
6 av 6 vinnare hittills från spets.
|
1, 4, 6, 7, 8, 10, 12, 15 har jag kvar i sista.
Vad har ni? |
Blir bra med en jackpot til Åby där burkar det vara mer ön spets som avgör :)
|
Citat:
|
Dags för Jorma att få sin efterlängtade V75-seger nu!
|
Redén totalsågar Örebros bana på Twitter och det låter som det är färdigtävlat för hans hästar där.
|
Citat:
|
Citat:
Vad sågar han - för stum, eller? |
Alfas Da Vinci så klar som någon kan bli!
|
Härligt! Mellby Viking visar klassen.
|
Ett unikum! Kan aldrig sluta att älska denna kämpe! Detta lovar gott inför Harpers...
|
Alfas var bara tvärusel men oj vilket lopp.
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur ser proppen ut för Reckless ut i en ev. start i Harpers?
|
alfas behövde loppet efter sjuka.
|
Citat:
|
Coco de Vie får man nog vara med på framöver !
|
Citat:
Alfas är väl femma efter att ha fått ett minst lika förmånligt lopp plus att den har tävlingsform (och förstås Lövgren att släpa på). |
Reckless MINST lika bra som MV!
|
Tråkig omgång...bara sista loppet som var värt att titta på...och så Sandra förstås....haha ;-)
|
Goop har ruggig snurr på sina hästar. Reckless trodde jag inte ett skit på idag. Heroisk
|
Citat:
|
Citat:
Skulle inte Mellby Viking klara sig på Vincennes? Han har nog, föressten, tjänat för mycket pengar och får stå tillägg med de bästa fransmännen, men kanske klara detta med, eller? Kolstubben borde ju gynna en skadebenägen och skör häst... |
Citat:
|
Citat:
|
Då vänder vi/jag alla vinster (nåja) och/eller vinster på Veijos kuse, Sundsvik Mayday - har sett denna i Finland och är en riktig krigare och torde krossa detta gäng, någorlunda lätt. Kommer vara tämligen ensam på målfotot...
|
Det är väl fasiken också! Tappar fem längder på bortre annars lätt vinst...
|