![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Mina mest spelvärda:
(min vinstchansbedömning) avd7. 2 Poet Broline 8 % (23%) och 3 Heavy sound 12 % (27%) avd2. 4 Bottnas Commandeur 7 % (20%) avd5. 5 Pioneer face 7 % (20%) avd4. 2 Copimade 7 % (20%) avd4. 3 Nosy Face 3 % (15%) avd4. 12 Malkin 4 % (13%) avd6. 3 Protector 6 % (14%) |
Du ger alltså noisy face, copimade och Malkin 56% vinstchans ???
Så platon face, erik sting och erik har alltså max 44% vinstchans om vi räknar alla andra hästar i loppet som helt chanslösa och ger dem 0% vinstchans ??? Ja, jisses säger jag..... Har nog blivit nån grogg för mycket ikväll kan jag ana. |
Citat:
|
Citat:
|
spik: Avd6: Xlnt Chili Trippel 22%
outsider: Avd1: Sir Ratzeputz 13% glädjedödare: Avd4: Sandsjöns Revenue 1% |
Citat:
Anser även highspeed call vara ett roligt streck framför många andra hästar |
Citat:
Platon Face förstår jag verkligen inte procenten på. Det är ett jävla skämt att han är spelad till 14-15%. Jag ger han på sin höjd 35% chans att ens hålla sig i trav. Erik, som inte ens känner hästen, bör ta sin livs lugnaste start och att Platon skulle vara 2 klasser bättre än 2,8,9 och bara svepa fältet köper jag inte. Ska man lyssna på snacket så är det en jävligt kapabel häst. Men i dagsläget så tror jag inte han vinner detta loppet oftare än 1/4 på sin höjd. Platon bedömer jag ha 10% vinstchans. Erik Sting bedömer jag ha 35% chans att vinna om han når ledningen, vilket jag tror han gör. Erik har för dåligt spår för att han ska vara en trolig vinnare. Skulle någon trycka upp tempot tillräckligt för att möra ner Erik Sting så tror jag att Erik har en bra chans. Problemet är att det inte bör finnas någon som är villig att göra jobbet i dödens på Erik Sting. 10% Copimade är sjukt. Får minst rygg ledaren och har chans på ledningen. Från bägge positioner finns det bra chans att ta ner favoriten. Kriteriefinalist förra året. Väldigt undervärderad enligt mig. Värderar till 20-25% vinstchans. Resten av fältet orkar jag inte chansbedöma i text. |
Citat:
|
xint chili tripel klart:claps:
|
Citat:
|
Vad fick du för odds OLLE på nr 11 I sista V75an?
|
doob´s spikar
Använder tre spikar idag! 8 Sir Ratzeputz som har absolut toppform! Björn Goop verkade lyrisk över formen på den kanten. Får bra lopp från åttonde volt och Björn är vaken att välja rygg ledaren på Kemas (om spets hålls) eller så drar han i högertömmen och tar sig ut per omgående. 15% är underbart bra och här tas grepp om kollektivet direkt!! Målar på som fan fram till dubbeln där jag hoppas att det är skapligt värde inför avslutningen som jag spikar rätt ut! 4 Xlnt Chilli Tripel har bra spetschans annars är hästen så snabb att den högst troligt kör till sig rygg ledaren! Därifrån biter spurten fint! Toppform! Tror den är klar från spets men jättefin möjlighet även från stretchen! 4 Uncle Lasse spräcker inte många system i sista men en klar är klar! Av annan sort i det här gänget! |
OTP
On Track Piraten har startat 84 ggr och vunnit 25 lopp. Nu startar han över kort. Det har han gjort 11 ggr tidigare. Resultat: en vinst! V75 Romme 151205.
Tror inte på Piraten denna gång.:cry: |
Glöm inte bort Bottnas Commandeur om ni garderar andra. Äntligen fått ett vettigt läge och Tobbe känner hästen. Bör gå iväg felfritt i volten och det är inga monster han måste jobba ner från dödens. Under 7% - märkligt bortglömd.
|
Citat:
Ett ekipage som vinner vinner och ett ekipage som förlorar förlorar ( på distansen ). Mvh Uffe |
Citat:
|
Citat:
|
doob vad har du för system idag tack
|
Sevilla vinner V75-4 idag. Tack för mig!
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
5* 7-4 Uncle Lasse
4* 1-8 Sir Ratzeputs, 5-1 Treasue Kronos |
Citat:
Citat:
Här ändrar man sig fort ser jag :) |
Vad har hänt med barfotainfon idag? Skulle precis in och kolla på atg.se men balans nästan inte anmäld på en enda V75 häst med snart bara en timme till spelstopp.
|
Citat:
|
Väljer att måla på rejält i v75 1 och 2 och hoppas det smäller redan där.
Går kort i dom 2 sista loppen men spik 4 spik 4 gör ett system för 900kr vilket är ovanligt mycket för mig som brukar lägga 200kr men gått hyffsat på slutet och e trots allt JP idag :) |
Fredrik Persson är så jävla skön människa. Unnar honom en seger idag. :)
|
Citat:
|
"Legend Brodde hade jag spikat idag om jag hade spelat." säger Peter i en betaltjänstintervju.
|
Är det lönt att strecka Navigator Sib? Westholm har bra snurr på hästarna men den har aldrig vunnit på v75 och läget är skit. Dock bästa kusken.
|
Citat:
|
Citat:
|
Så här blev det för mig idag...!
Avd 1: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11 2: 4, 5, 6 3: 1, 8 4: 2, 8 5: 1 Treasure Kronos 6: 2, 5, 10 7: 1, 2, 3, 4, 9 8x3x2x2x1x3x5 = 1440 rader. 1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr. |
Känns ganska lätt idag med de spelvärda spikarna.
Papagayo E. 21% går lätt 1.10,0 och ska bli släppt till ledning av Arazi Boko som håller ut det enda motbudet Hillustrious de första 500m. Är väl ingen som tror att Nahar eller OTP går motsvarande 1.08,5 då de måste ut i andra och tredjespår och gå 1.10,0 där ute och harva. Folk glömmer fort och det räcker väl att säga Windy ways för ett antal veckor sedan som hade liknande uppgift och maxade insatsen totalt men bara blev tvåa. Platon Face 16% har bästa spåret i loppet och offensiva körorder. Gick 1.13,6a full väg förra året från spår 8 på Åby och 1.13,7a full väg från spår 10 på Jägerso. Lutfi säger att han stabiliserats under vintern. Den här hästen har förlorat massor med pengar på galopperna och startar i en för låg division. Vem ska kunna plocka ner denna idag för vem ska svara invändigt när han körs fram av Adielsson. Och glöm inte Amity 2% trots spåret. Den ska gå med rycktussar för första gången idag och var inte långt ifrån i försöket trots en galopp och spår 8. Jag har respekt för Catarina Lundström när det gäller unghästar och storlopp. |
Nån som tror att Helena Burman var sanningsenlig?
|
1,8u,9,10
1,3,4,6,8 1,2,3,8 5,6,8,9,12 1,6 1,2,3,4u,10,11,12 4 Krav minst 1u |
Nu tar jag första kalla och sätter mig för att avnjuta dagens fina V75-lopp.
Skål och lycka till alla! Mina rysare Natalie, Photo G, Sevilla och Al Dente. :cheers: |
V75
Inlämnat: 2016-05-14, 15:54 Åby Lördag 2016-05-14 Start: 16:20 Kostnad: 67,50 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Sir Ratzeputz 2: 6 Legend Brodde 3: 1, 8, 11 4: 5 Platon Face 5: 1 Treasure Kronos 6: 2, 4, 10, 11, 12 7: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11 1x1x3x1x1x5x9 = 135 rader. 135 x 1 x 0,50 kr = 67,50 kr. Totalt: 67,50 kr. Rättningskod: KPB QHX TZF Lycka till grabbar och tjejer om de finns några här =) |
Citat:
|