![]() |
Tekno Odin springer lätt med nytömd pung!
|
Bort med fake-Tekno nu!!!!
|
Dra åt.....!!
Grattis Westerholm.... |
Jag gjorde en liten miss här som bytte ut 1:an som U mot 7:an då det lät som att trean skulle ta spets. Är med på systemet, men lite onödigt att missa en så fin U-häst.
Hinner bara se ett lopp till nu. Vore bra om ettan vinner så jag får in ett U. |
Fin prestation av gamlingen. Tekno borde få ett längre break.
|
SATAN så bra Nantucket var!
|
WOW!!!
Synd på V3 men ok.... Lever nu också på v86 Hade även 7 på V3.... |
På kortare upplopp likt Örebro hade Kaj hunnit undan.
Jag som helgarderade reducerat när jag nu spikade också i sista! :sad44: |
NU KÖR VI ÖRJAN
|
Vilket monster han är! :claps:
|
Vad ska man säga vilket häst :claps:
|
Nuncio, shit, vilken kuse! Och jag älskar optimismen hos Redén som går ut ett spår på upploppet... bara för att se raketen försvinna i horisonten. Det asgarvet får han bjuda på =)
|
1 2 3 6 på V86
Spik på 3 på Bergsåker för V3 och 1 på Solvalla för 10 V3:or.... |
Tänk om några veckor när Tarzan plockar av skorna och ändrar till stängt huvudlag i elitloppsfinalen. Då blir den ruggigt förbättrad. Frågan är om den inte kan gå en 08 tid då. Gick 1,09,6 i fjor som fyraåring barfota runt om. Hoppas bara det blir kanonväder och kanonbana sista söndagen i maj.
|
Med sådana här favoritparader brukar jag vara bortreducerad tidigt, men idag har jag en rad kvar! 12 - 1 FTW!
|
Det var det bästa målfoto jag sett! :yes:
|
Jimmy H Andersson :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Chans att gå ut i andraspår men sitter kvar och fastnar med allting kvar...uselt kört !! |
Digigirl nu då för helvete!
|
V86
Inlämnat: 2016-05-11, 19:07 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2016-05-11 Start: 20:30 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 Reorder 2: 2, 3, 4, 7 3: 1 Odin Tabac 4: 1, 5, 8 5: 1, 2, 4, 7, 12 6: 6 Nuncio 7: 1 Gaia Sund 8: 1, 9 1x4x1x3x5x1x1x2 = 120 rader. 120 x 1 x 0,25 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: KWJ ZHV HXQ TRÖKIGT 1% på 7:an i 5:e avd men åsnan kaj widell sitter som snögubbe och jobbar inget på hästen usch blä. |
Ja det var några kuskar som såsade till det rejält i det loppet.
|
Sällan man ser lopp där precis a l l a tror att de har chans....:evilgrin39:
|
Blev ju open stretch på Bergsåker . Trodde 1an skulle bli diskad. Hade den vunnit om den hållt sig i sitt spår?
|
Pensionärerna i Bergsåkers domarnämnd satt givetvis med spik på Gaia Sund.
|
Citat:
En annan önskade både Kaj och Digigirl. :ful: Kom igen nu, Tuomas! (För det lilla.) Snyggt! Tillman verkar ha patent på att skrälla i sista. |
Såja Tillman!!! :claps:
|
Citat:
|
Helt otroligt tilman eller Jörgen w vinner nästan alltid i sista v86 avd.. Nya tag imor med jackpot Boden v64
|
Citat:
|
Skulle gått efter travnets ranking idag då hade man fått bra betalt :)
Och T jansson det spelar ingen roll hur fina dina hästar ser ut i uppvärmning |
Citat:
|
Jag undrar när oflytet ska ta slut? :cry:
V86 Inlämnat: 2016-05-11, 20:22 Solvalla, Bergsåker Onsdag 2016-05-11 Start: 20:30 Kostnad: 144,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 Reorder (3) 2: 2, 3, 4, 5 (1) 3: 7 Tekno Odin (1) 4: 1 Nantucket (5) 5: 2, 12, 14, 15 (9) 6: 6 Nuncio (8) 7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 8: 1, 4, 9 (2) 1x4x1x1x4x1x12x3 = 576 rader. 576 x 1 x 0,25 kr = 144,00 kr. Totalt: 144,00 kr. Rättningskod: CPB VHQ CNX |
Citat:
Idag borde jag ha fortsatt att dribbla med dd-avdelningarna och stannat nöjd med 2 spikar och behållit mina tvåhästarslås. Ajdå! Det är svårt att få ihop det. Nya tag imorrn!:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Apropå kuskprestationer: Varför ligger Jens Eriksson sist i andraspår i kurva efter kurva med Usain Swing? Han har all chans i världen att vila hästen på innerspår (och ta ryggen på Premier Kronos, som kördes invändigt och sparade meter i det längsta). Ok, han fick bra draghjälp och spurtade som vanligt bra, men Premier Kronos fick som sagt springa många färre meter.
Varför gör så många kuskar på det viset (förutom Örjan), dvs ligger sist i andraspår när man har möjlighet att gå ner invändigt i kurvorna och sedan välja om man vill styra ut igen på rakorna för att gå med i eventuella avancemang? Förlorade Usain Swing loppet på det? |