Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Mantorp 4 juni (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26632-v75-mantorp-4-juni/)

Manprinsen 2016-06-04 12:15

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 493385)
Det går ju alltid att hävda att identifikationspapper är borttappade och att han därför inte kan ta sig till Lunden, då vi har dessa underbara gränskontroller. Problem löst för Jörgen. Han blir väl inte ens bötfälld för reseproblem?

Tror du inte dom släpper in ensamkommande travkuskar utan papper? :D

Helge 2016-06-04 12:33

Precis alla dissar Readly Express idag, även alla betaltjänster som omgångens mest överstreckade. Börjar ju se kul ut på strecken, dalar nedåt som ett löv på hösten och snart kul spel.
Hoppas alla jinxat detta bra nu ;)

Jarmop 2016-06-04 12:38

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 493389)
Precis alla dissar Readly Express idag, även alla betaltjänster som omgångens mest överstreckade. Börjar ju se kul ut på strecken, dalar nedåt som ett löv på hösten och snart kul spel.
Hoppas alla jinxat detta bra nu ;)

Den vinner inte idag...nog för att Nurmos brukar ha hästarna i ordning, men 8 månaders frånvaro mot Veijos kanon som sprang 11.4 obrukad ( lite ironi ) men ändå :)

Helge 2016-06-04 12:42

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 493390)
Den vinner inte idag...nog för att Nurmos brukar ha hästarna i ordning, men 8 månaders frånvaro mot Veijos kanon som sprang 11.4 obrukad ( lite ironi ) men ändå :)

Jag ser RE som en rolig, omvänd kommunare idag, alla dissar, den vinner ;)
Men kanonlopp! Mums! Flera med chans.

Shooter 2016-06-04 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 493390)

Fyra hästar som är jämnstreckade. Den kan nog vinna, men kanske är lite överstreckad efter vila.

Helge 2016-06-04 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 493391)
Jag ser RE som en rolig, omvänd kommunare idag, alla dissar, den vinner ;)
Men kanonlopp! Mums! Flera med chans.

Kika på oddset på Bet365 tex.

http://piclair.com/data/tw34o.jpg

putte64 2016-06-04 12:58

Nästan 40% slash på mina spel.
Hoppas det betyder att jag har rätt.

Edit: 3-4 rankade av "alla tjänster", 10 ggr fläsket.
Det är där jag vill ligga.
Bättre chans än oddset, sedan får vi se hur det går.
Spel är ett maraton :D

Jarmop 2016-06-04 13:01

Furious Francis litar jag inte alls på. Det känns som hästen kan hoppa när som helst, speciellt om den får svar in mot första kurvan..

Spetsochslut 2016-06-04 13:11

Kan inte Flemming och Obi wan svara Springerom i guld om han vill?

Helge 2016-06-04 13:19

Citat:

Ursprungligen postat av Spetsochslut (Inlägg 493397)

Det kan han men brukar vilja ha ryggresa och säger så även inför detta (köras på chans i dessa sällskap),
vinkar nog fram Spring Erom. Ska till Frankrike och tävla efter detta lopp, många som drar eller planerar dra dit....

elwiz 2016-06-04 13:38

2 Poet Broline spikar jag.... formen är ju i zenit och jag tror det blir spets och slut.

Stekel 2016-06-04 13:39

Citat:

Ursprungligen postat av Spetsochslut (Inlägg 493397)

Ja. Frågan är ju om han vill det. Förmodligen inte över den distansen mot den hästen. Flemming kan stöna på i ledningen helt plötsligt ibland, men mot en storfavorit han vet är i form med Björn som kommer? Nej han lägger sig platt. Och från rygg på det ledarekipaget ser han aldrig dagens ljus igen. Inte i tid iallafall.

Tänkte gardera upp för det är ju trots allt omgångens största, men det blir walk over i det här loppet har jag kommit fram till och det är bara en dålig dag som kan fälla egentligen. Han är knappast mycket bättre än flera av motståndarna men vinner även om han är lite sämre när han får fuska bort loppet i spets. Goop tar en halvoffensiv start och vet att han får överta från 2 eller 4 som sitter i spets inledningsvis. Spik!

Nedomansky 2016-06-04 14:04

Ngn som klan lägga ut travtjänstens rank, system?

Kocken14 2016-06-04 14:17

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 493375)
Peter U kör så länge lampan lyser .....det bäddar för sonen Johan U med 11 Flash Håleryd.....stallets andra-häst ..??

Är helt inne på samma spår. PU har inte kört speciellt mycket på Flashen i de två inledande loppen i år. 4%🍸

Spojs 2016-06-04 14:21

2 Part Two (Jorma Kontio) har rest bra. Vi kom hem med henne och hon har ätit och druckit. Gick två lätta intervaller i onsdags och allting verkar vara bra. Har ett bra läge den här gången och gjorde ett kanonlopp senast. Hästen håller väldigt fin form. Går nedåt 1.12 på full distans. Borde räcka, säger Risto Airaksinen.