![]() |
V64 Kalmar 6-Juni.
10 JOY DE CASTELLA skall träna ruggigt bra enligt Patrik Fernlund och kommer bli ett skrik direkt i combacken.Stallformen kan vi inte klaga på heller så hästen är garanterat med på målfotot idag.
Min vinnare:10JOY DE CASTELLA bara 10% |
Funderar enbart på dd - fler lopp blir bara rörigt
ok - om man nu tror på Västerbo i första så får man väl lov att vara lite klurig i andra. Nummerspelsvarianten! Alltså 3 mot 1-2 på snabb bana. |
Avd1.Fredik Persson sätter upp Stefan Söderqvist igen på Britt Palema som kan mycket i ljusa stunder.Med lite flyt och tempo så kan det va Fredriks hästar som gör upp om det då han kör favoritetn 3.Fooli i loppet.
|
Citat:
|
saxat från westholms sida...
Joy de Castella (V64-3) Gör årsdebut och är mycket tränad. Formen inte på topp direkt, men hon har fint kunnande och ska räknas med segerchans i detta lopp. |
Kan det inte vara dags för Harry Hökastare i DD1 att spräcka årets segernolla? Går ner ordentligt i klass idag. 74% på favoriten och 10 på Harry känns inte motiverat. Han vinner kanske inte på beställning numer men jag tar ställning.
|
Jaha, så strök de 1:an i dd2 -- det var ju magnificent... med svanen och allt..
Jaha, då blir det till att spika johan i andra dd mot 2-3 i dd1.... |
Hmm är det inte jackpot idag från femmorna igår?
|
Citat:
|
Citat:
|
30min efter på bollen..
|
Citat:
|
Kastade in en liten..
avd1. 3 Folli avd2. 8 The True F avd3. 1-2 avd4. 1-8-11-13-14 avd5. 3-4-5-6-7 avd6. 7-15 = 100 spänn... :drunk: |
Citat:
nä, norskt tips - de är sjukt grymma eller grymt sjuka.. /edit: struntar i dd:n - tar istället bets 20 ggr på 2 micawber rakt av..\ |
Citat:
Betaltjänsten blir än mer akterseglad. Heja tärningen. Mvh Uffe |
Citat:
|
Citat:
|
Snabbgenomgång
1.3.4.5.7 - små fält garderas ! Alla tio - lärlingar. Här kan allt hända! 10 spik - stallform ! 13.14 - rutin avgör ! 3 spik - bästa spiken ! 7.15 - svårdyrkat lås ! |
Citat:
4-rättspotten går vidare till galopp-V64an på Bro Hof 19/6. Det är ju V75 på Bjerke kommande söndag. |
Citat:
GRATTIS! ;) sick |
Ingen stallform hos Johan Untersteiner. Hoppar över hans hästar idag.
1) 1,3,4 2) 1,8,9 (låter uppåt på 8) 3) 1,3,8,10 (Takter upp på 8, som vunnit ett par lopp i år samt startat på V75) 4) 13 (Stefan Persson tror på vinst på 13) 5) 3 (känns som dagens klaraste) 6) 7,9,15 Kostar 108:-. |
Jag
efter strecklistan
V64 Inlämnat: 2016-06-06, 16:10 Kalmar Måndag 2016-06-06 Start: 16:10 Kostnad: 1,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Folli 2: 4 Alfa Giacomo 3: 2 Far Far Away 4: 1 Perfect Model 5: 3 VästerboontheNews 6: 10 Jack Bowler 1x1x1x1x1x1 = 1 rader. 1 x 1 x 1,00 kr = 1,00 kr. Totalt: 1,00 kr. Rättningskod: KSS HHG SZB och tärningen... V64 Inlämnat: 2016-06-06, 16:07 Kalmar Måndag 2016-06-06 Start: 16:10 Kostnad: 1,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Max Bob 2: 1 Vice President 3: 10 Joy de Castella 4: 6 Vikens Hot Chili 5: 6 Caliber T.T. 6: 9 Pharaon Face 1x1x1x1x1x1 = 1 rader. 1 x 1 x 1,00 kr = 1,00 kr. Totalt: 1,00 kr. Rättningskod: MSV LHC TZD Mvh Uffe |
Inte snyggt Fredrik Persson, håller inne unterstiner med galopperande häst.
|
Som jag sa S.S vinner
|
precis han e riktig idiot att hålla inne plus på intervju sa han att det e plats chans
|
tärningen verkar populär - så jag gör ett rent rookie-kast
3-7 (ja, det vart ju en sexa i sista slaget men ettan vart ju struken, så...) vid vinst öppnas måhända betalsidan 'Kastvärde' |
Typiskt så vinner favven i andra
|
Tycker det är kul att det börjar gå riktigt bra för Adrian,Kolginis behövs på travbanan
|
Citat:
|
Oj oj som jag trodde påställt tack Patrik Fernlund.
|
Citat:
|
Vad tycker ni är bästa DD idag?
Västerboo - Blue Motion? Sen vet ni varför man inte kan se helgens startlistor ännu? |
Citat:
Patriot Magi hade man nog behövt spåkulan för. Kör DD 3-7. |
tips nissarna på TT o slutspel 3-15 x 1500 kr torsk bong alltså. de tyckte de var bra bankränta.
kan inte första Johnny på nr 12 vara intressant. |
Citat:
V-odds 7,72 P-odds 7,12 Mvh Uffe |
Citat:
|
Citat:
10 JOY DE CASTELLA skall träna ruggigt bra enligt Patrik Fernlund och kommer bli ett skrik direkt i combacken.Stallformen kan vi inte klaga på heller så hästen är garanterat med på målfotot idag. Min vinnare:10JOY DE CASTELLA bara 10% __________________ Som ofta bäst när det gäller. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är väl så jag överlever, genom att se det roliga i allt. Travspelare tycker jag är roliga i och med att dom är så allvarliga. Däremot var tärningen allvarlig/sann om än väldresserad. Mvh Uffe |