![]() |
Tudor slå gunga i nästa då blir jag glad :)
|
Citat:
|
Varför hade Uhrberg så bråttom med att ladda upp i dödens? Ibland fattar jag inte hur kuskarna tänker. Fanns väl ingen som trodde att Kim skulle släppa.
|
Citat:
|
Härligt spelvärde i EMMETT BROWN. Bra där DEJVID. Hahaha.
|
Mina V5-spikar blev Pense Kloster och On Hold. På V75:an har vi Tudor Kronos och On Hold singlade, så det ser vettigt ut. Kalmar tycker jag annars är en knepig bana att hamna rätt på, men vi hoppas på flyt idag.
|
Citat:
15% streckad av alla system...Har Favoriter vunnit innan så rensar det mindre pga av att många har streck kvar , har det blivit några smällar så kan den rensa bort mer än 85% , är 15% i fråga med i ett lopp med en jättefavorit rensar den mer ..svårt att räkna på.. Citat:
|
Harry är favorit till 20 %. Viss chans och den är med på systemen, men jag tror han torskar.
|
Såja Robban! Snyggt!
|
Fin prestation av storfavoriten.
|
Kalmar är alltid lika tråkigt, bleh. Ingen som kör ju. Jag hurrar inte direkt.
|
Citat:
|
Kuskar tränade i Norrland håller klassen, eller hur Olle;).
|
Citat:
;) För att ha otur när man tänker kräver det att man tänker. Varmt ute och ingen AC.....är inte en tillräcklig bortförklaring. Och inte började man med spik-spik på V75 heller. |
Skoglund jinxade Fonda Boko :(
|
Såja Nordström!!! :claps:
|
Vad fan gjorde Peter U.? Går ner på innerspår och ger aldrig hästen chansen. Eller så kände han att något inte stämde.
|
Peters häst måste ju varit sjuk, vilken dålig prestation :) Härlig vinst av Sevilla i alla fall!
|
Citat:
|
V5
Inlämnat: 2016-06-26, 16:45 Kalmar Söndag 2016-06-26 Start: 17:05 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 8, 12 (3) 2: 3 Cab Hornline (1) 3: 3, 4, 5, 7, 10 (6) 4: 2, 4, 5, 10 (9) 5: 1, 2, 5, 10, 12 (9) 3x1x5x4x5 = 300 rader. 300 x 1 x 1,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Kämpa!! |
Tvilling Utg 1 mot 7,12,13
|
TRIO
Inlämnat: 2016-06-26, 17:24 Flex Kalmar Lopp 8 Söndag 2016-06-26 Start: 17:27 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 3 Cab Hornline 2:a: 1, 3, 7, 8, 10, 11, 12, 14, 15 3:a: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 96 kombinationer, 208,3% Totalt: 200,00 kr. |
Haha snygg spik av Nybrink med en hästsko i röven. :claps:
|
Sket sig på tvillingen men en skön vinnarpeng igen :):) Sååååja
|
PL du är fortfarade ingenting!
|
On hold hade vunnit med 50 meter , typ 4 galopper å ändå med på upploppet.
|
Citat:
|
Spräng in tycoon nu å en skräll i sista så ja får en liten slant tillbaka iaf
|
Nu tror jag att B.B.S. Sugarlight vinner.
|
Citat:
|
Fan va galopper det blir. Varför kan dom inte fixa banan ? Bodens bana är alltid i toppskick. Halmstad med. Kanske ska vattna den lite då å då. Investera i bättre grus/underlag
|
Rak DD 4-5 till 25 ggr.
Harry tar ledningen och motståndarna saknar form King Sir Kir måste väl äntligen få vinna nu. |
Citat:
|
Man undrar ju om de ska köra med Quid Pro Quo någon gång på den här sidan millenniet. Vilket lopp sparas den till egentligen? Universums stora pris?
|
Tråk. Att inte tycoon kom ner till andra utv. Bbs är fan ingen elithäst egentligen. Det där hade alla andra kunnat i detta fält.
Positionerna är fan allt. Det behövs egna spår och bara rakt fram för att avgöra vem som är bäst . Så alla får "dödens" Men men ifs and buts.... |
3,9,10 för DD
|
Om dom kör sådär fort igen kommer 10 eller 12 vinna
|
Citat:
|
Citat:
|
Gunga för Eriks uppsittning och så var det godnatt.
|