![]() |
Citat:
Vi får rycka oss i kragen.. Spik 7 Take Them i första! ******Fel: tvärtemot takthem dödens Nadal perfekt lopp -sen att Kimm inte släppte=ingen överraskning... |
Om en av världens mest odugliga kuskar kan köra vettigt för en gånga skull, så bör TakeThem vinna i första :) Rycktussar ffg på Pense, min chansspik.
|
Citat:
En 15%are enligt spel%en rensar bort i stora drag 15% av de kvarvarande radema. Att ATG bara redovisar antalet kvarvarande rader inför den sista avdelningen och inte längs med omgången är mycket olyckligt. Systemnedräkningen och radnedräkningen sammanfaller efter den sista avdelningen. Men längs med omgången är systemnedräknaren rena rappakaljan. |
Uffe drog ner brallorna på Uhrberg.
|
Dagens lir:
1: 5,7 - känns Heltäckt 2: A 1 B 2,3,7,8,12,15 3: 12 - chansar på att skorycket gör susen 4: A 1 B 3,5,6,7,8,14,15 5: 4,5,10 - länge inne på att spika 10 6: 2 - måste vara dags att köra dem för seger nu. Valde mellan spik här och i förra, med 4,5 tror jag det är Heltäckt 7: A 1 B 2,5,10,12 - inser nu att jag bommade strecka 8, satan. Får lira vinnare eller ngt |
Tudor slå gunga i nästa då blir jag glad :)
|
Citat:
|
Varför hade Uhrberg så bråttom med att ladda upp i dödens? Ibland fattar jag inte hur kuskarna tänker. Fanns väl ingen som trodde att Kim skulle släppa.
|
Citat:
|
Härligt spelvärde i EMMETT BROWN. Bra där DEJVID. Hahaha.
|
Mina V5-spikar blev Pense Kloster och On Hold. På V75:an har vi Tudor Kronos och On Hold singlade, så det ser vettigt ut. Kalmar tycker jag annars är en knepig bana att hamna rätt på, men vi hoppas på flyt idag.
|
Citat:
15% streckad av alla system...Har Favoriter vunnit innan så rensar det mindre pga av att många har streck kvar , har det blivit några smällar så kan den rensa bort mer än 85% , är 15% i fråga med i ett lopp med en jättefavorit rensar den mer ..svårt att räkna på.. Citat:
|
Harry är favorit till 20 %. Viss chans och den är med på systemen, men jag tror han torskar.
|
Såja Robban! Snyggt!
|
Fin prestation av storfavoriten.
|