![]() |
v64 DANNERO start 20:55
Har Olle hittat nåt intressant? Kanske SO har nån info om kallblod...
Ska man fälla Tekno Odin 81 % och Järvsö Blomster 60 % eller vinner dem lätt??? Hur bra är Poochai ? Bästa spik? Bästa drag? Nu kör vi :) Glad Midsommar :) |
Nä, det fanns inget direkt intressant i intervjuerna i ronden, guiden mm. Ser väl inte ut att bli miljonutdelning direkt med Tekno Odin i princip redan i mål och att snabblopp med 7 hästar (avd 4) som 2 kan vinna. Sen försöker ju favorithatarna varje gång fälla Järvsö Blomster men den bara vinner och vinner. Nöjer mig nog med ev DD ikväll för dom två loppen är i alla fall ok och hyfsat spelvänliga.
Derbyhästen Serious Try med två lopp i kroppen borde väl om det blir tempo ha bra chans att vinna dd-1. Det var mycket skrik om den senast på V75 i Östersund trots att det då var voltstart och stor galopprisk. Sen väntar man på att dom ska plocka av skorna ffg på Recorder i DD-2 som det snackats om länge. Blir det idag så vinner den nog. Inte bestämt ännu om jag ska kolla travet i kväll. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Gottloma och Karlängs lill är båda streckade på 2% medan den norska gästen är streckad på 7%. Alla tre kommer med på mitt system. Även Norm Maja som kan leda detta länge.
Gillar inte att hålla Henke i handen som såhär stor favorit. Är bara en tidsfråga innan han kör bort sig. Kämpa. |
Jag har kollat rätt noga på det här och det är faktiskt svårt att se Järvsö Blomster torska. Den måste nog göra en dålig värmning i så fall.
|
Tekno Odin blev fullkomligt krossad av Månprinsen från dödens senast. Känslan är att han är helt ur slag sedan en tid, men samtidigt kanske inte motståndet här räcker till ändå.
|
Citat:
|
Citat:
Vem jag spikar: Poochai, väl medveten om att det finns hästar i omg med större vinstchans. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
good luck :cheers: |