Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-06-23, 06:16   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

v64 DANNERO start 20:55


Har Olle hittat nåt intressant? Kanske SO har nån info om kallblod...
Ska man fälla Tekno Odin 81 % och Järvsö Blomster 60 % eller vinner dem lätt??? Hur bra är Poochai ? Bästa spik? Bästa drag?

Nu kör vi

Glad Midsommar
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 09:04   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 167
Sharp$: 57057
Standard

Nä, det fanns inget direkt intressant i intervjuerna i ronden, guiden mm. Ser väl inte ut att bli miljonutdelning direkt med Tekno Odin i princip redan i mål och att snabblopp med 7 hästar (avd 4) som 2 kan vinna. Sen försöker ju favorithatarna varje gång fälla Järvsö Blomster men den bara vinner och vinner. Nöjer mig nog med ev DD ikväll för dom två loppen är i alla fall ok och hyfsat spelvänliga.

Derbyhästen Serious Try med två lopp i kroppen borde väl om det blir tempo ha bra chans att vinna dd-1. Det var mycket skrik om den senast på V75 i Östersund trots att det då var voltstart och stor galopprisk. Sen väntar man på att dom ska plocka av skorna ffg på Recorder i DD-2 som det snackats om länge. Blir det idag så vinner den nog.

Inte bestämt ännu om jag ska kolla travet i kväll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 10:37   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Har Olle hittat nåt intressant? Kanske SO har nån info om kallblod...
Ska man fälla Tekno Odin 81 % och Järvsö Blomster 60 % eller vinner dem lätt??? Hur bra är Poochai ? Bästa spik? Bästa drag?

Nu kör vi

Glad Midsommar
Tekno Odin och Reorder är mina spikar för närvarande, då jag tror att jag ska lira ikväll. Järvsö Blomster måste man försöka fälla. Ju fler raka, desto närmare en förlust. Poochai är riktigt bra. Man kan testa att spika den, annars är det Blended Scotch (favorit) emot.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 10:53   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tekno Odin och Reorder är mina spikar för närvarande, då jag tror att jag ska lira ikväll. Järvsö Blomster måste man försöka fälla. Ju fler raka, desto närmare en förlust. Poochai är riktigt bra. Man kan testa att spika den, annars är det Blended Scotch (favorit) emot.
kan ingeting om kallblod.. har du nån drag mot Järvsö Blomster, tänkte på 8 och kanske 2 ..vad tycker du?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 10:58   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
kan ingeting om kallblod.. har du nån drag mot Järvsö Blomster, tänkte på 8 och kanske 2 ..vad tycker du?
Om man glömmer bort den stora favoriten, vilka ska man då ha med? Jag är inne på att gardera med 2,5,8 och 15. Det är dock lite tidigt då det inte kommit så mycket info ännu, men så ser det ut hittills för mig.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 11:23   #6
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Om man glömmer bort den stora favoriten, vilka ska man då ha med? Jag är inne på att gardera med 2,5,8 och 15. Det är dock lite tidigt då det inte kommit så mycket info ännu, men så ser det ut hittills för mig.
ok bra hade också 2,8 och favoriten men kommer lägga också 15 man vet aldrig med Ove L...
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 14:01   #7
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Gottloma och Karlängs lill är båda streckade på 2% medan den norska gästen är streckad på 7%. Alla tre kommer med på mitt system. Även Norm Maja som kan leda detta länge.
Gillar inte att hålla Henke i handen som såhär stor favorit. Är bara en tidsfråga innan han kör bort sig. Kämpa.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 16:08   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Jag har kollat rätt noga på det här och det är faktiskt svårt att se Järvsö Blomster torska. Den måste nog göra en dålig värmning i så fall.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 16:33   #9
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Tekno Odin blev fullkomligt krossad av Månprinsen från dödens senast. Känslan är att han är helt ur slag sedan en tid, men samtidigt kanske inte motståndet här räcker till ändå.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 16:53   #10
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tekno Odin blev fullkomligt krossad av Månprinsen från dödens senast. Känslan är att han är helt ur slag sedan en tid, men samtidigt kanske inte motståndet här räcker till ändå.
Håller med!! Men som du säger, är ju knatteligan nu i jämförelse.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 16:54   #11
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag har kollat rätt noga på det här och det är faktiskt svårt att se Järvsö Blomster torska. Den måste nog göra en dålig värmning i så fall.
Spika den du med dina två tidigare spikar så har du "löst" omgången med att ha spik på de 3 största favoriterna. Ett tips är att du isf bockar i V6.

Vem jag spikar: Poochai, väl medveten om att det finns hästar i omg med större vinstchans.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 16:57   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Spika den du med dina två tidigare spikar så har du "löst" omgången med att ha spik på de 3 största favoriterna. Ett tips är att du isf bockar i V6.

Vem jag spikar: Poochai, väl medveten om att det finns hästar i omg med större vinstchans.
Ikväll ska man spela V6 eller flerbong om man vill få in några kronor. Jag har gått ifrån Reorder som spik och men har behållit Poochai som singelstreck. Den blir säkert favorit den också vad det lider.

Senast redigerad av Shooter den 2016-06-23 klockan 16:59.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 16:59   #13
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ikväll ska man spela V6 eller flerbong om man vill få in några kronor. Jag har gått ifrån Reorder som spik och har istället Poochai. Den blir säkert favorit den också vad det lider.
tror ja oxå, dock inte stor favorit (hoppas jag)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 17:01   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
tror ja oxå, dock inte stor favorit (hoppas jag)
Lika mycket streckad som Reorder i alla fall (Det skiljer 1 procent). Serious Try är det många som singlar, men då ska Henrik vinna två lopp, nja!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-06-23, 17:03   #15
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Lika mycket streckad som Reorder i alla fall (Det skiljer 1 procent). Serious Try är det många som singlar, men då ska Henrik vinna två lopp, nja!
sant, men i poochai fall känns det väl som att det är favoriten emot. resten ska den slå. i reorder fall kan fler vinna om den sviker. garderar du glöm inte dragon powerfly, ja vet skitspår, men kan gå iaf, den står på tur.

good luck
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td