Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Halmstad 9 juli (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26845-v75-halmstad-9-juli/)

ingo73 2016-07-08 18:36

Tosca kaka
 
i morgon efter avdelning 1 sitter jag och har ett värde på ca 150 spänn och äter Tosca kaka efter att Tosca Victory vunnit första avdelningen.

Streckad på sju procent och jag undrar hur många som såg förra loppet när han besegrade Trust Launcher från dödens på 11,2 och bara stack undan.

Gör han samma igen så är jag säker på att sätta spiken eftersom han såg underbar ut och hade en del sparat också.

:gun_bandana::gun_bandana:

KalleKlut 2016-07-08 19:16

Håller med om en hel del som folk skrivit ovan.
Spikar Faye Bros och Bravo Navaronne. Räknar med spets och slut på dessa.
Potentiella skrällar som ska med för egen del:
Hamras One More lär sitta i ledningen men rädd att det släpps till första bästa som kommer. Långsökt på det viset men väljer Christel att köra så är han inte borta på korta häcken i hyfsat beskedligt motstånd.
Tiger Woodland har jag jagat och ger inte upp nu.
Tumble Dryer var en nästagångare senast.
Harry H blåser till spets och frågan är vem som är först att få överta? Jag sätter en liten slant på att farsan baloo får överta med Dreams T T. Därmed given på lappen.

KalleKlut 2016-07-08 19:25

Tycker det ser väldigt spelvänligt ut och gissar att utdelningen hamnar på 50k plus. Systemet i skrivande stund.

2,3,4,6,10
2,3,6,7,9,12
1
6,7,8,9,10,11,14
1,2,3,4,5
5,6,10
1

Stankarn 2016-07-08 21:41

Olle brukar sammanställa de viktigaste ändringarna men han är väl fullt upptagen med Jarlsberg, hittade dock lite information på nätet...


V75-1: Helstängt huvudlag på 1 Trust Launcher, plus för startsnabbheten. 12 King City, ev skor bak, lite minus.
V75-2: 3 Tiger Woodland ska gå med helstängt huvudlag och jänkarvagn - båda för första gången. Det är 50/50 om 6 Tadpole ska gå med bike för första gången, men ryckhuva ffg blir det. Även 8 Wake Up America ska gå med jänkarvagn för allra första gången.
V75-3: Bfro ffg på 6 Bijou Bourbon H.M. 5 Merles Simone barfota fram och norskt huvudlag ffg. Ev rycktussar på 7 Top Notch Lady Ås (ffg i RWs regi).
V75-4: Eventuellt bike på 2 Snow Angel för första gången. Återgår till bfro på 8 Lovely Sky.
V75-5: 3 Jeter skor runt om senast, men nu återgår man till bfro
V75-6: Bfro på 2 Spring Erom, plus. Låter påställt i stall Nurmo, sannolikt jänkarvagn för andra gången på 10 Mellby Viking och även eventuellt helstängt huvudlag för första gången på länge, plus. Däremot lär väl inte jänkarvagnen inte ge så stor utdelning med en kusk som inte förmår att använda den. Dessutom - Kontio har en vinst på 86 V75-starter i år, just sayin´...
V75-7: Skor fram på 1 Bravo Navarone, minus. Vanlig vagn på 4 Research, lite minus fartmässigt.

mocka 2016-07-08 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av ingo73 (Inlägg 496951)
i morgon efter avdelning 1 sitter jag och har ett värde på ca 150 spänn och äter Tosca kaka efter att Tosca Victory vunnit första avdelningen.

Streckad på sju procent och jag undrar hur många som såg förra loppet när han besegrade Trust Launcher från dödens på 11,2 och bara stack undan.

Gör han samma igen så är jag säker på att sätta spiken eftersom han såg underbar ut och hade en del sparat också.

:gun_bandana::gun_bandana:

Tosca var jättefin senast men nu lär han hamna pissigt på det från början. Om Trust svarar ledningen sår är dödens upptaget av Fredericus. Och då vinner antingen Veijo eller Divisionist. Vill gärna veta hur och på vilket sätt Tosca ska kunna segra i detta lopp?

marko67 2016-07-08 21:58

Känner lite som du.. att nr 6 Tosca Victory vinner V75-1! Sedan utav bara farten så spikar jag nr 7 Calypso Am i V75-2 och nr 1 Faye Bros i V75-3! Då har jag råd att ta med ALLA 15 hästarna i V75-4... sedan har jag lite hästar att bolla med i dom avslutande loppen. Det får bära eller brista...:p

ingo73 2016-07-08 22:10

segra
 
Citat:

Ursprungligen postat av mocka (Inlägg 496968)
Tosca var jättefin senast men nu lär han hamna pissigt på det från början. Om Trust svarar ledningen sår är dödens upptaget av Fredericus. Och då vinner antingen Veijo eller Divisionist. Vill gärna veta hur och på vilket sätt Tosca ska kunna segra i detta lopp?


låt dom köra loppet.
kör dom för fort där framme så ligg andra i tredjespår och går det för sakta så kör fram i dödens och krossa. det jag såg i förra loppet så spelar det ingen roll hur loppet blev kört han vinner ändå..

jag har en ide om vem som vinner och ger er möjlighet att hoppa på en sjuprocentare och ni undrar hur löpningsförloppet blir.
sorry jag kan inte spå och den kulan sitter i pungen som gör att jag vågar spika just den....

citat( folk är fulla )

:gun_bandana:

Stankarn 2016-07-09 00:36

Stänkarns´ tidiga tankar
 
Ser ut som att spelarkollektivet hittat rätt bland strecken. Har inga stenklara stänkare, bara några kantbollar eller tvillingdrag, .....

V75:1
Om nån annan än PL kört 8 Only One Winner så skulle man nästan kunnat se en repris på när han bombade till spets från åttondespåret och sprang i mål på 1.12,1 full väg (Valla 150926). Den här är inte så tokig när han är i form, och går även bakifrån (avslutade väl ok senast) men tyvärr sitter väl favoriten i spets istället (ingen blixt ut men får överta av Hamras OM).

V75:2
Låter uppåt på 7 Calypso Am, körs offensivt och för överta spets av 5 Countdown Fougett? Kusken bakom favoriten tillhör inte Sverigeeliten när det gäller att köra bakifrån så jag funderar på om inte tvillingen 5-7 är spelbar till 20-30 ggr pengarna.

V75:3
5 Merles Simone snabb ut?

V75:4
Är överens med SpV att 5 Önas Ida är helt bortglömd, den här har städat av både ett och två gäng sista 250 efter vettiga löpningar. Har haft dåligt spår eller tillägg senaste 10 starterna (om inte fler) och kanske, kanske kan komma bättre på det nu. Gillar 14 Magic Number och tror att jag hade med den som en rysare när hon vann på V75 förra gången. Wäjersten måste väl garantera en bra löpning?

V75:5
Lugauer la tung press på Ceasar Sisu förra starten. För en vecka sedan. Borde inte den starten sitta i benen? Favoriten Kalas är osäker i benen, var väl sådär senast tyckte jag direkt efter loppet. Man får jävligt bra betalt för en tredje-fjärdehandare i det här loppet....varför inte 5 Calle Laday eller 6 Edge Boko?

V75:6
5 Dante Boko? Slipper göra grovgörat, imponerade iaf på mig på Valla.

V75:7
Navaronen förmodligen stenklar men 9 Officer C.D var "iordningställd" inför föra starten, trivs bättre på Halmstad än Eskilstuna och kanske kan komma in på en plats, kanske t om ett tvillingbud? Ger säkert 20-30 ggr pengarna med favoriten.

TravFans 2016-07-09 01:46

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 496976)
Ser ut som att spelarkollektivet hittat rätt bland strecken. Har inga stenklara stänkare, bara några kantbollar eller tvillingdrag, .....


V75:3
5 Merles Simone snabb ut?

Öppnade mkt vasst på Bjerke 17 feb. Vid laddning får Erik de tufft att hålla ut.
Bör räcka väldigt långt med lås på 3 och 6.

olle 2016-07-09 09:43

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 496966)
Olle brukar sammanställa de viktigaste ändringarna men han är väl fullt upptagen med Jarlsberg, hittade dock lite information på nätet...


V75-1: Helstängt huvudlag på 1 Trust Launcher, plus för startsnabbheten. 12 King City, ev skor bak, lite minus.
V75-2: 3 Tiger Woodland ska gå med helstängt huvudlag och jänkarvagn - båda för första gången. Det är 50/50 om 6 Tadpole ska gå med bike för första gången, men ryckhuva ffg blir det. Även 8 Wake Up America ska gå med jänkarvagn för allra första gången.
V75-3: Bfro ffg på 6 Bijou Bourbon H.M. 5 Merles Simone barfota fram och norskt huvudlag ffg. Ev rycktussar på 7 Top Notch Lady Ås (ffg i RWs regi).
V75-4: Eventuellt bike på 2 Snow Angel för första gången. Återgår till bfro på 8 Lovely Sky.
V75-5: 3 Jeter skor runt om senast, men nu återgår man till bfro
V75-6: Bfro på 2 Spring Erom, plus. Låter påställt i stall Nurmo, sannolikt jänkarvagn för andra gången på 10 Mellby Viking och även eventuellt helstängt huvudlag för första gången på länge, plus. Däremot lär väl inte jänkarvagnen inte ge så stor utdelning med en kusk som inte förmår att använda den. Dessutom - Kontio har en vinst på 86 V75-starter i år, just sayin´...
V75-7: Skor fram på 1 Bravo Navarone, minus. Vanlig vagn på 4 Research, lite minus fartmässigt.

Hann tyvärr inte med det. Efter den makalösa sportsliga torsdagen i Halmstad klarade jag inte att ladda om igår. Måste nog smälta det några dagar till innan det går att ladda om för nya lopp på allvar.

Manprinsen 2016-07-09 10:57

Johnny kör inte idag. Örjan bakom Pajas Face.

Nedomansky 2016-07-09 13:16

5 Thunder Peak har bra vinstchans i V75 7. För lite streckad, tycker jag.
Lycka till :-)

Grant 2016-07-09 14:00

Citat:

Ursprungligen postat av ingo73 (Inlägg 496972)
jag har en ide om vem som vinner och ger er möjlighet att hoppa på en sjuprocentare och ni undrar hur löpningsförloppet blir.
citat( folk är fulla )

Hängslor och livrem, ett alternativ till chansspik(ar). En gammal
hederlig garderingen.

Mvh Uffe

schadow 2016-07-09 14:28

Avd 7/ 7 Mr Hot Shot spets och slut

Grant 2016-07-09 14:31

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 496976)
Ser ut som att spelarkollektivet hittat rätt bland strecken. Har inga stenklara stänkare, bara några kantbollar eller tvillingdrag, .....

Jag tycker som vanligt att det är lite tveksamt iallafall vad gäller streckfavoriterna.
Som periodare är man oftast lite off men visst kan det bli en hyfsad peng till
den som hittar sju rätt idag. Ute på vingel i sprintloppen och jag tror att chansen finns.

Mvh Uffe



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved