![]() |
Reven D Amour blåser till spets släpper till Örjan?
|
V5
Inlämnat: 2016-07-06, 19:53 Lindesberg Onsdag 2016-07-06 Start: 20:26 Kostnad: 280,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Magic Tonight 2: 4 Let's Dance D.E. 3: 1, 2, 5, 7, 11, 12, 13, 14 4: 1, 2, 3, 4, 7 5: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10 1x1x8x5x7 = 280 rader. 280 x 1 x 1,00 kr = 280,00 kr. Totalt: 280,00 kr. |
Magic Tonight är slut. Tragiskt att se... :cry:
|
Elitloppsvinnaren är slut.
|
Han valde rätt häst
|
Förstår inte att den kan va spelad så mycket.
|
Erik hamnade punchigt på det och det var inte mycket att säga om. Trist med en favoritvinst.
|
Trist med Magic Tonight. Den skulle vunnit detta lopp för att man skulle tro att den har en fortsatt framtid i eliten :(. Men ännu en storfavorit vann och imponerade. Visby lär kunna räkna in en jackpot nästa onsdag.
|
Tar elitloppet så hårt på hästarna?
|
Snart blir det montédebut för Magic när dom ska leta nytändning...
|
Alla såg nästgångaren vinna Västerbo H var för bra att torska mot dessa udag
|
Citat:
|
Hoppas att Västerbo.H kan få inbjudan till dom bättre loppen under sommaren
|
Citat:
|
Bara myser när Redén och Veijo dominerar. Nu vill jag se Erik vinna ett lopp på V86 så är jag så nöjd.
|
Citat:
|
77 spänn efter halva V86:an. Synd att Mogas Madonna inte lyckades hålla undan, vi hade behövt det...0,8% istället för 15%. Får väl ta degen på DD istället. ;)
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Kom igen nu Klaus....vi vill ha jackpot!
|
Citat:
:cheers: |
Klaus torsk nu?
|
Helvete, Kajan...
|
Där kom skrällen alla 7 rättare
|
Surt! Här går det bra för oddsaren att ta ner Clara, men i andra då jävlar bromsar min enprocentare bort segern.
|
Citat:
|
Där kom den sedvanliga skrällen som gör detta V86 spel så svårt. Kern är inte världens bästa tempobedömare
|
Ett kliv uppåt vakna nu Peter i studion.
|
Ändå är det jackpott på 6 orna.
|
Lite som vi var inne på, Klaus Kern - 60% som favorit på riksspel? ....:evilgrin39:
....grattis till den som hittade den på mindre än 10 hästar. |
Är det någon som sett värdeökning från 77 kr till 12.500 kr. Inte jag i alla fall
|
Hade varit rätt skaplig utdelning nu om 14 vunnit i avd 2.
|
Matteus verkar ha fått nån fetish för att posera på gräsplättar.
|
Citat:
|
DD rött betyder inte alltid vinst.
|
Björn trollar väl bort loppet?
|
Håll i bongarna nu blir det pengar.
|
Bra försök av Goop, men 3000 blev tydligen för mastigt för hästen.
|
Blev som jag trodde, hästarna på startvolten räcker nästan aldrig till i såna här lopp.
|