![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Utan galoppen så hade i te 15 vunnit. 11 eller 12 mest troligt 12
Men nu är det ju trav...ja fortsätter å tjata om rakbana alla i dödens mot varandra. Då hade inte toralf vunnit tex. Såå mkt sämre häst än clara |
Tro varför Laursen inte gick med Top Yllit när han hade chansen? Hade ju hamnat före den som sedermera vann loppet.
|
Bryssel nu så har vi miljonutdelning
|
Mitt vattentäta lås med Jörgen Westholm och Jens Laursen sprack. :p
|
Muscle eller sambuca nu så man får nå på 7orna
|
Kul vissa trodde Björn Goop valde fel häst i första V86 ;)
|
Drar 2 dubblar
1-3-4 mot 1-9 x 50 Sen 2 mot 1-9 x 200 |
V3
Inlämnat: 2016-07-06, 20:10 Lindesberg Onsdag 2016-07-06 Start: 21:26 Kostnad: 360,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Le Miracle 2: 1, 3, 4, 6, 9, 10 3: 4, 5, 9, 10, 14, 15 1x6x6 = 36 rader. 36 x 1 x 10,00 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. |
Rak DD: 2-4.
|
Hur lätt som helst...Le miracle knäcker man inte hur som helst...fanns nog en hel del sparat dessutom!!
|
Bytte favoriten pga. det låga DD-oddset, men det gick inte.
|
Tråk
|
Där kom den efterlängtade segern för mig. Erik, Redén och Veijo vunnit ♥
|
Hamnade före copi . Goops var det nå fel på
|
Citat:
|
Citat:
|
Garantispets på Enjoy Boko och nu kör säkert Erik där. Går ändå främst på skrällspel här. 3 och 10 är bra hästar som kan profitera på ett eventuellt tufft tempo.
|
Tvillingläge...
|
Citat:
Efter detta jobb i 8 dagar blandat med beredskap hemma. |
Hoppas att det blir lite körning, jag skickar in ett tvillingspel med Björn som utgång.
12 mot 1,2,6,7,9 rak hundring. |
Widell kan ju lika bra ta sista också då...haha. ;)
|
Vad f-n gör Haugstad? Försöker komma ner i en lucka som inte finns? Drar han med sig....?
|
Hade Pihlström lämnat klartecken?
|
Citat:
|
Citat:
Sjukt bra betalt på den raden iaf. |
fy fan en skräll och över 300 lax, bästa spel v86, väntar redan till nästa onsdag
|
Citat:
|
Magic Number på lördag
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tipsaren fick 8 rätt
,3 lopp helgarderade! |
Citat:
|
Olle, gillar dig.
Men kan du hålla snack om Norrland och så i rätt tråd? Vore trevligt för en som skummar igenom här. |
Citat:
|
Citat:
Jag hämtade speldata nu på morgonen och min version av HPT får det till ca 340000kr. Dvs att både 8, 7 & 6 rätt gav ganska precis som det borde enligt V86%en på vinnarna. |
Det blev visserligen bara två sexor, men som jag skrivit så många gånger förr så är V86 ett kanonspel. Inte konstigt jag tycker det kanske då jag har satt några åttor under åren. Men precis som för V75 så gäller det att hamna rätt på omgången. Jag chansade lite för mycket då jag inte behöll Le Miracle som spik, utan tog fem hästar istället. Hade i så fall fått två sjuor och ett gäng sexor då jag inte haft med Kajans uppsittning. Det loppet hade dock Clara vunnit ifall inte Kern dragit på så hårt. Så det är små marginaler som utgör skillnaden. Jag börjar tycka att V86 är roligare än V75, speciellt nu när det går inflation i omgångar.
|
Citat:
Så ja, det var faktiskt bra betalt, drygt 3% bättre än det "borde" varit ;-) |