![]() |
vad säger SO om kallblodsloppet?
|
Ludde lät ju väldigt uppåt på Pandora Face, vilket ju iofs inte är någon ovanlighet...men 7,50 på unibet kanske kan provas...
|
Jag vill tacka Olle för att ha sammanställt all info åt oss som är lite lata. Tack ska du ha��
|
Och hur ska man bedöma Beverly Boulevard ? Den har lämnat Kolgjini efter Bodenstarten och var inte alls bra i första starten i ny regi. Det låter dessutom som att den bara är uppe i Norrland tillfälligt för det pratas om att skicka den till Fabrice Souloy i Frankrike inom kort. Frågan är om den är mer vässad nu än senast i Skellefteå. Det lär krävas i alla fall.
har aldrig tränats av kolgjini mats öhman tränar! och har tränat den innan! vad den gör i norrland har jag däremot ingen aning om! =) brf är dock intressant då den visslade förbi fältet i vaggeryd när den testades så ffgen galopperade dock som klar ska tilläggas! |
Citat:
|
ett faktafel i din text. Beverly Boulevard har inte lämnat Kolgjini. Den ha aldrig tränats av Kolgjini, däremot har Adrian oftast kört i regi Mats Öhman. Takter har kört hästen en gång tidigare med en 3:e plats som resultat.
I statistiken sticker beverly och lotus ut ganska kraftigt men de kan ha dåliga dagar. men när beverly är på topp, som näst senast, så vinner hon sådana här lopp. Citat:
|
Ju mer jag tittar på kallblodsloppet desto säkrare blir jag att spika 15 Steinfaks.
|
Citat:
Gör han rätt den här V75 starten ? |
Citat:
Galopperat i 30% av sina senaste starter. Kusk som aldrig vunnit på V75. Med dessa fakta vinner han nog inte mer än varannan gång. Spelvärlden är ganska lågt med andra ord. |
Citat:
|
|
Citat:
|
Macho Look har ju knallform svårt läge kanske kan va med på fotot?
|
Skrällkusken Paw Mahony kan säkert blanda sig i segern med 9.Västerbo Realhigh varning på den här superskrällen som har form.
|
Citat:
Jag vill ha med 9 på mitt system. Men då måste jag byta ut en av följande - 1,2,3,5,6,7,8,10 för att hålla mig inom budgeten om högst 1500:-. Det brukar bli fel. "En skall bort". Vilken tycker ni och varför? |