![]() |
V64 Jägersro
Usual kronos , stort snack sist, men körd av en efterbliven.
Dags för en gasare nudå ? |
Olle, några intressanta balansförändngar?
|
Blev en 50 lapp på Day or Night In på Unibet (12.50).
Kanonhäst och antagligen barfota runt om ffg. //David |
Citat:
|
V64
Inlämnat: 2016-07-12, 16:22 V6 - endast vinst vid 6 rätt Jägersro Tisdag 2016-07-12 Start: 20:05 Kostnad: 360,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 4 (2) 2: 3 Borups Powerful (7) 3: 3, 6, 10 (1) 4: 8, 9 (6) 5: 2, 3, 4, 7, 9 (11) 6: 2, 6, 8, 10 (4) 3x1x3x2x5x4 = 360 rader. 360 x 1 x 1,00 kr = 360,00 kr. Totalt: 360,00 kr. Tror på halvbra utdelning ikväll! 5.000-10.000! Inga större smällar.... |
Citat:
Min chanslapp 6 Secret Lane 3.5.7 1.2.3.6.10.12 2.6.8.9 3 Eldrick Boko 8.11 144 kr |
Det ser väldigt favoritbetonat ut ikväll. Jag ska dock inte spela, utan avvaktar morgondagens V86:a som verkar klart mycket roligare. Lycka till!
|
V64:1 2-9
V64:2 3 Borups Powerful V64:3 3-10 V64:4 9 Mosaique Face V64:5 5-8-9 V64:6 4-9-10 :idiot: :ful: |
Mosaiquen försöker de väl antagligen få inbjuden till Hugo Åbergs? Då måste den väl vara väl förberedd inför idag?
|
8 an i sista 4% Brodway Appollo har jägersro hemsida och travnet 2a rankad
|
hmm ser att v75 guiden har rankat unity knick 5a på sin rank,
bara streckad på 34 procent, sjunkit i %. Jag ser det som en toppchans har jag missat något? |
Jag spikar 6 Secret Lane i V64 Ett. Startsnabb och Dubbelrött. 6 %
|
Citat:
|
Värmningsrapporter av ANDERS NILSSON, vilka uppdateras löpande
Lopp 2. V64-1 Trio Tvilling. Auto. 1640: 1 Nancy America - Ute bakom startbilen, men togs mycket försiktigt. Svårbedömd från ett innerspår och frågan är om Jensen har en räv bakom örat... 2 Othala - Såg ut som vanligt i sin avslutning, inga snabbare farter. 3 Tramontana* - Långvagn med lärling, allt väl. 4 Constantia River* - Såg trevlig ut på 15/400, inte alls borta. 5 STARTAR EJ. 6 Secret Lane - 7 Agrippina - 8 Kax the Flax - 9 Smashing Lind* - Lugna farter med lärling framför långvagn. 10 Simoni's Sunshine - 11 Silent Night* - 12 Going Popp - Lopp 3. V64-2 Trio Tvilling. Auto. 1609: 1 Unlimited Joy Ble* - 2 Guideline - 3 Borups Powerful - 13/300 framför långvagn med Malmqvist i bländande stil, PLUS! 4 Usual Kronos* - Mycket lugna farter med lärling. 5 Gandhi Boko - Ute bakom bilen två gånger om, lugnt i första och 15/16-fart i 300 i avstannande stil i den andra. 6 Eros Hornline - 7 Racing Mange - 8 STARTAR EJ. |
Möjligtvis att den skulle kunna bli het i ledningen, det har den blivit tidigare, det minns jag.
Om det är anledningen till varför folk tvekar spikar jag utan att blinka. |
6 i sista struken
|
Citat:
|
Asså jag orkar inte , vem tar ens med den där misskapta pinocchiogubben ingves ?
Smygkörd betydligt sämre häst som får vinna..chrille borde kört långsammare |
Citat:
|
Vunnit ett lopp i sitt liv. Rekordsänker 1 sekund. Allt för att den inte klarar av att gå i spets lr utvändigt.
Måste ha draghjälp tills det är 50 meter kvar. Nu är det fan dags att ordna egna spår rakt med en kurva efter 1000 meter så alla får dödens/spets hela tiden . Max 8 hästar |
Citat:
|
Citat:
|
Jag blir bara så less på att förlora pengar på dåliga hästar.
Spikade i 2 första, dom bästa hästarna 1 3 Sen har ja täckt på bra, Mest troligt vinner 1 ,10 eller 12 i 3dje Tror mosaiqen loosar, 8an smeker han på upploppet Tror eldrick loosar, salso eller Day or night I sista vinner 3-8-10 eller 11 |
Citat:
Mja, rivigt å rivigt, luddes dog för snabbt så en tattig lövgrenare kom ut |
Citat:
Lövgren har väl en 8% i vinst i stallet? |
Kul med nya referenter. Nu Andre Eklund :)
|
Hahahahahaahahahahahaha igen.
Det är fan helt sinnes. Invändigt , smyglopp, köras på chans. Det är en sån dag, det är då deras årsvinster kommer, 1 vinst på 26 starter. Välförtjänt nej inte alls. Tur man sprack innan för det där var ännu värre än förra loppet. Såklart äre farfar Mr pinocchiogubben himself igen Sagarmäthä hade jag inte ens tagit om jag så blev mordhotad av en muslim |
Det är bara å logga ut innan jag gnäller ihjäl mig ;)
Två dubblar 4-7 mot 3-11 Samt en rak 3-11 Så är dom bästa hästarna med på dubbeln iaf ;) Lycka till |
Lägg ner Adrian.
|
Älskar den där hästen. Vilken insats!
|
Vilket lopp. Öppning på 1,06 första 500 och ändå 10 avslutning av Montgommery Hill. Det var bland det värsta man sett i år och hästen är 12 år.
|
Citat:
|
Vad trodde Jörgen han skulle göra där ? Bästa hästen vann. I det där skicket ska hästar visas upp. Bara gasa. Mosaiqen är nog klar nästa gång den startar med framspår och barfota.
|
Citat:
|
Man ryser av sådana insatser. Men Flemming är svår att räkna på som spelare .
|
Citat:
Spår 8.a och peter "kör för sent" ingves , så ska det ju till ett mirakel som det blev idag. Den vinner Inga fler lopp om motståndet är samma som idag. I år iaf |
Citat:
Japp, nästa gång mot liknande motstånd vinner den med räserutrusningen på. Iaf från framspår |
Citat:
|
Citat:
|
Man får hålla koll på komben Flemming och jänkarvagn ffg framöver. Han har ju inte gillat sådana men M Hill gick tydligen med bike ffg i kväll och effekten uteblev verkligen inte.
|