![]() |
Stabil spik tack Erik.A
|
Men....vem var det som släppte ut favoriten? Johan Wiman? Trodde han att han skulle få andrapar utvändigt? Eller tänkte han att det måste vara bättre att få dödens på favoriten stället för en 93-0ddsare....Eklöf, är det det här du lär ut på Vången så kan du lika gärna lägga ner....
|
Det blev ju en säker vinst. Nästa lopp får Erik ta från bakspår.
|
Snacka om ojämnt treårslopp. Skilde väl 200 meter mellan första och sista häst trots lågt tempo.
|
Kändes ju rätt skönt att 9:an hoppade när man spikat 1:an.
|
Olle måste lära sig att barfota runt om för första gången inte alltid funkar.
|
Även tacksamt att Peter G agerade bromskloss för Claes.
|
Och där var det roliga slut. Avskyr galopp på spikar.
|
DD1:12 Arn Hammering
DD2.:1.3.4.5.6.10 X50kr Känner mer och mer att det blir seger i första DD - LOPPET. |
Citat:
|
Håll i bongarna
|
Kim Eriksson och tempobedömning... :whoco5:
|
Dessa visbyhästar ställer till korsdrag.
|
Är det utdelning på 6 rätt....? Hehe.,..
|
Helvete vilken lolita som tränar hästen... :ohmy:
|
Claes och Visby! Det var ett öppet lopp och jag chansade på Erik trots bakspåret. Hade krävts ett gäng streck.
|
Där var det ffg ¢¢ :P, Olle har koll på sånt.
|
Classe mkt uppåt på 8an i intervjun
Jag ljög, fel 8.a haha, men läste nånstans att han trodde han var bortlottad men om han får ett bra lopp så |
Några skrällar till och det kan bli jackpot till Eskilstuna. Då lär det äntligen bli bra lopp. Fyra avdelningar nu och kan inte minnas när jag senast såg så usla lopp med sådana prispengar. Mer trav på Skrubbs. Nä tack.
|
Kan vi få en äckeljackpot på både 8,7,6 nu. Fler 1%:are tack
|
Vet att efterhandare inte är ok men denna lapp är lite seg just nu. Sätter två 1% men ratar favoriten...bra jobbat....
V86 Visby Onsdag 2016-07-13 Start: 19:20 Kostnad: 252,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 2: 1, 2, 4, 5 3: 9, 11 4: 2, 4, 5, 6, 8, 11, 12 5: 14, 15 6: 9 Blytung Am 7: 12 Arn Hammering 8: 6 Quid Pro Quo |
Citat:
|
Citat:
Tycker den är vacker trots allt. Man måste våga ta bort favoriter, snyggt jobb med skrällarna. |
Det är bara att slänga in ett vinnarspel på Linus Boy. Kanske skulle jag ha behållit den som spik istället för 11:an i förra. Vi får snart se vad som var rätt.
|
2,40 på toton nu på Redens jänkare. 40 meters tillägg. 14 åsnor att runda. Aldrig startat i voltstart. Inte visat något av värde hittills i Sverige. Det känns inte spelvärt till under 5 ggr för mig.
|
Citat:
|
Slår ett slag för Rivancer i avd 6 häst 11 ! Gick utmärkt senast i dödens mot bättre hästar än vad man möter idag !
35ggr på Bet365 |
Citat:
|
Snacka om att Yellow Polka som favorit skvallrar om hur svårtippad omgång vi har att göra med.
|
Citat:
|
Det är känslan Olle av att vara utanför städer som har mer än 50.000 invånare
det är alltid en nästa gångare. Leve landsbygds travet !! |
Citat:
|
Helt överlägsen som jag misstänkte :claps:
|
synd att 10 inte vann.
|
Där kom svaret att Redén mörkade!
|
Härligt Dont Mind Me och @StallZet grattis!
Vilse i värmningen men inte i loppet ♥ |
Citat:
|
Citat:
|
Grattis Minna.
|
Citat:
|