Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Axevalla (uttagningar stochampionatet) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26901-v64-axevalla-uttagningar-stochampionatet/)

1William 2016-07-15 21:24

Nä hä, ÖRJAN KÖR IN TOTO SUND . SKÅL

drakdead 2016-07-15 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 497911)
Vinner Ludde sista kommer jag sova dåligt i natt för att jag sket i att lämna in min 230 kr joker V6a. Torskar han så var det rätt beslut. Men vinner den grymt surt att missa 12 000 kr ca.

Tråkigt Olle men trodde du spelade på Jägershästar,när dom är med i såna här sammanhang.Det hjälper tyvärr inte när man har oflyt hur man gör

1William 2016-07-15 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 497874)
Är ju så många intressanta ändringar i kväll att en V6a skulle kosta femsiffrigt belopp om man ska ta med alla. Fick inte till något vettigt system så det får ev bli lite tvillingar O dyl eller inga spel alls i kväll men ska bli fantastiskt kul att se loppen.

???

olle 2016-07-15 21:28

Citat:

Ursprungligen postat av drakdead (Inlägg 497918)
Tråkigt Olle men trodde du spelade på Jägershästar,när dom är med i såna här sammanhang.Det hjälper tyvärr inte när man har oflyt hur man gör

Hade spik på Ludde i sista och Princess f och in toto som a hästar så det hade räckt hela vägen om det lämnats in. Det var ju egentligen ingen av vinnarna som var svår så 12 tkr på V6 var riktigt bra för dom dom lirade.

Spiken64 2016-07-15 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 497911)
Vinner Ludde sista kommer jag sova dåligt i natt för att jag sket i att lämna in min 230 kr joker V6a. Torskar han så var det rätt beslut. Men vinner den grymt surt att missa 12 000 kr ca.

Det var ju synd att du inte lämna in.

drakdead 2016-07-15 21:32

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 497920)
Hade spik på Ludde i sista och Princess f och in toto som a hästar så det hade räckt hela vägen om det lämnats in. Det var ju egentligen ingen av vinnarna som var svår så 12 tkr på V6 var riktigt bra för dom dom lirade.

Då du tydligen ibland,gör system och inte lämnar in,räknar jag detta som oflyt

olle 2016-07-15 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av drakdead (Inlägg 497922)
Då du tydligen ibland,gör system och inte lämnar in,räknar jag detta som oflyt

Jo. Men långt ifrån alla dagar. Kanske en V75a i morgon men sen är det skräptrav i tre dagar så ingen lycka i morgon och det blir att vänta till onsdag. Sundbyholms onsdagstävlingar blir nästa tävlingar jag ska läsa på efter i morgon.

drakdead 2016-07-15 21:44

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 497923)
Jo. Men långt ifrån alla dagar. Kanske en V75a i morgon men sen är det skräptrav i tre dagar så ingen lycka i morgon och det blir att vänta till onsdag. Sundbyholms onsdagstävlingar blir nästa tävlingar jag ska läsa på efter i morgon.

Lycka till