![]() |
Pierre ser verkligen rejäl ut i värmningen. Frågan är om jag ska byta och spika den trots ett nionde. Det avgörande är hur Örjans häst ser ut i tredje (Vilken jag just nu har som singelstreck tillsammans med Volstead). Den har de inte lagt ut på ATG Play ännu.
|
Nu fick jag se den. Det ser ju riktigt bra ut i lugn värmning med skötaren.
|
Härligt Gastillman! :claps: Första spiken i hamn, nu kommer det nervösa med Olle Alsén. :sweatdrop:
|
Det var ju onödigt av mig att dubbla Food Money, men det snackades så jävla mycket om Knows Nothing. Den hade dock inte mycket att komma med.
|
Leif är en riktig kärring. Säger han ska köra i spets, släpper direkt. Fast med krafter.
Visa staken å gasa ur kraken för fan |
Citat:
|
Citat:
|
Så han nått om värmningen alls ?
|
Citat:
|
Örjan är så jävla bra alltså. Räknade ut direkt när spetsstriden var avgjord att han hade gratisbiljett till 2:a priset eftersom Uffe knappast lär pressa sin från dödens.
|
Haha okej.
|
Magic Tonight spurtade ju faktiskt rätt fint ute i banan.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Han ställer iordning EN häst per år till Stochampionatshelgen så hans harem får gratishelg på campingen och den kan han köra hur som helst och ändå vinna med! Bara räkna ut vilken uppsittning! Annars ospelbar! Årets om! Minns en gång på orten då jag var med och spikat honom i sista. Hästen stod i 1.70 och gett mig 76.000. Han satte sig i tredje in.... Ett riktigt klappträ |