Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Eskilstuna (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26919-v86-eskilstuna/)

Shooter 2016-07-19 09:54

V86 Eskilstuna

Vid en första titt så hittar jag två tänkbara singelstreck: Food Money från andraspår, åter efter en liten vila, och här är Knows Nothing favorit. Och Volstead, vilken kanske inte kan svara spets, men bör komma ut i ett sjuhästarsfält.

karpafan 2016-07-19 10:59

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 498235)
Vid en första titt så hittar jag två tänkbara singelstreck: Food Money från andraspår, åter efter en liten vila, och här är Knows Nothing favorit. Och Volstead, vilken kanske inte kan svara spets, men bör komma ut i ett sjuhästarsfält.

Jag tänkte spika Knows Nothing, men jag är en noob på trav!

Shooter 2016-07-19 11:02

Ett par noteringar: Super Photo Genic barfota första gången. Kanske kan snuva ettan på ledningen. Hotchthereitis Sox (Dumma namn på hästarna numera.) förmodligen barfota. Vann förra gången med den balansen.

Shooter 2016-07-19 11:03

Citat:

Ursprungligen postat av karpafan (Inlägg 498236)
Jag tänkte spika Knows Nothing, men jag är en noob på trav!

Om Food Money blir för hetsig så kan det bli så. Det bör stå mellan dessa två.

Shooter 2016-07-19 11:38

Sista bör stå mellan Readly Express och Pacific Broline.

sigh 2016-07-19 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 498237)
Ett par noteringar: Super Photo Genic barfota första gången. Kanske kan snuva ettan på ledningen. Hotchthereitis Sox (Dumma namn på hästarna numera.) förmodligen barfota. Vann förra gången med den balansen.

Var hittar du info om att det är första ggn på Super P?
Vill minnas att den har gått så förr vilket även raden på atg styrker.

Shooter 2016-07-19 13:33

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 498256)
Var hittar du info om att det är första ggn på Super P?
Vill minnas att den har gått så förr vilket även raden på atg styrker.

Expressen: "Tanken är det ska bli barfota runt om för första
gången på 4 Super Photogenic. Hyperintressant!"

Jag borde kanske ha dubbelkollat. Ser att den hoppat två ggr på den balansen i sin ungdom.

Spiken64 2016-07-19 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 498257)
Expressen: "Tanken är det ska bli barfota runt om för första
gången på 4 Super Photogenic. Hyperintressant!"

Jag borde kanske ha dubbelkollat. Ser att den hoppat två ggr på den balansen i sin ungdom.

Nej det är inte första gången gått så tidigare.

mocka 2016-07-19 21:09

Luktar Jackpot lång väg men om man ändå vill prova någon lågprocentare så är 1,3,9 klart streckvärda i V86-6. I V86-7 är 2,6,12 lite bortglömda. I V86-5 är 6 och 9 kul på strecken även om favoriterna är väldigt bra.

Det får bli en flerbong och ett chanssystem. Längtar till vintern åtminstone när det gäller travspel. Sporten vi bjuds på under sommaren är dock generellt sett helt makalös så man får hålla igen på spelet.

boozty 2016-07-19 21:23

Generellt sett brukar jag alltid säga, njut av travet på sommaren, lira på travet vintertid fast denna sommar har faktiskt varit ganska trevlig spelmässigt. Nu påbörjar man nattens pluggande så får man se om man hittar nåt intressant att återkomma med imorgon bitti.

karpafan 2016-07-19 21:39

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 498238)
Om Food Money blir för hetsig så kan det bli så. Det bör stå mellan dessa två.

Jag börjar tänka om lite grand i avd 1, ska ha med 4 st hästar istället för en spik

boozty 2016-07-20 07:20

Det ser ut som en typisk jackpot omgång men nån liten idé skramlade man ihop.

V86:5 12 Utac tråkigt läge och en häst som är osäker men fartresurser finns och med mycket tur på vägen är jag inte förvånad om hon dyker upp i främre träffen.

V86:6 2 Evasion boko bör få ett fint lopp från detta läge och Kajsa låter uppåt, tidig.

V86:7 4 Faloria boko tror jag sitter i spets och därifrån är hon obesegrad, ska dock nämnas att hon går upp lite i klass så inget att satsa mormors löständer på.

capone 2016-07-20 09:28

omgången skräll kan vara DEDES MYTHICAL

Tirich 2016-07-20 10:29

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 498271)
Det ser ut som en typisk jackpot omgång men nån liten idé skramlade man ihop.

V86:5 12 Utac tråkigt läge och en häst som är osäker men fartresurser finns och med mycket tur på vägen är jag inte förvånad om hon dyker upp i främre träffen.

V86:6 2 Evasion boko bör få ett fint lopp från detta läge och Kajsa låter uppåt, tidig.

V86:7 4 Faloria boko tror jag sitter i spets och därifrån är hon obesegrad, ska dock nämnas att hon går upp lite i klass så inget att satsa mormors löständer på.

Det här var även 3 av de jag fastnade för och min 4:e var väl strukne Magic Number.
Kanske lutar åt en chansspik på Evasion Boko då loppet annars känns dyrt, men att sitta med spik på Kajsa är ju aldrig kul.

Jag tycker nästan att Faloria Boko går ner i klass nu, han mötte ju trots allt Hawk Cliff, Ceasar Sisu, Takestwoforatango och Kalle Kalas senast förutom Cash a Cheque'Em. Ninepoints GooGoo är nog bättre än de flesta här med.
Kan vara ytterligare en kul chansspik

Klanke 2016-07-20 10:35

http://miljondragen.bloggo.nu/