![]() |
Citat:
"Kolgrinisarna" ska ha all cred för frispråkigheten. Dom är en frisk fläkt i travsverige. Att dom sedan har i blodet att köra som Glada Hudik-teatern går att räkna på som spelare men gårdagens utspel visar enbart på hur klasslösa dom är, vilken hybris dom har samt vilken stor portion narcissism dom handikappas av! Särskild psykopativarning på "blöjan"! |
Jag orkar fan inte med ATG Live eller ännu värre Tv4:as produktion. Tack o lova att man numera kan välja banans kanal enbart.
En inte så liten del i det hela är väl ändå att detta sagts i affekt, tro fan att man får höra en del om man någon minut efter målgång sticker en mikrofon i trynet på de aktiva, vilket de älskar att göra !? Kolgjinis har rätt i att Örjans spetssvar var ologiskt, även om han går för vinst och inte bästa möjliga måste ju ett släpp till någon som kör ifrån vara ett bra val. Att Örjan bekräftar detta gör det än mer sannolikt. Själv är jag partisk, jag "gick på" snacket från Kolgjinis och trodde Pasithea var oslagbar, nu var hon riktigt bra men vann ändå inte. Hatten av för vinnaren, den tackade och tog emot och var i full spänst över mål. |
Citat:
Nääää! Ballongen sprack! Deras hybris steg dom åt huvudet och sedan grinade dom som bortskämda barn när det inte blev som dom ville! PUNKT! |
Men haha du gapar som en dåre utan att precis ha gått i mål i ett viktigt lopp eller har jag missat något?
Tycker inte det är en ok produktion, otroligt respektlöst allt som oftast, och "skitsnacket" står du själv för. |
Citat:
Så Örjan ljuger i tv ,när när han erkänner sitt misstag , klart han gjorde fel annars är han inte näst sist i mål, kanske topp 3 från rygg ledaren, Dåligt påläst, och det händer väl oss trav spelare ibland, Men oftast när topp kuskarna kommer till spets så ska man svara bara för sakens skull, den ende som inte tar ett NÄ är ju J Takter, och då blir det kanske för mycket av det goda |
Citat:
Har länge retat mig på reportrarnas beteende både innan och efter lopp när det är nära inpå. Står fast vid det. Har nu läst ditt inlägg igen och min egen affekt kom sig av en feltolkning om vilka som var proffesionella. Ha en bra dag. |
Man får tacka Axevalla för en underbar helg. Mycket folk,varmt och allmänt trevligt. Spelmässigt gick det siså där. Fick in några halvskapliga spel men brände såklart upp dem. En sammanlagd kostnad på 2 lax är billigt för 3 helvilda dagar.
|
Har nu gjort mej osams med ATG då jag frågat varför ett brev med ett värdebevis på 100kr som inträde inte gällde på Stochampionatet,när jag erbjöd mej att betala mellanskillnaden på 50kr.Fick till svar att det skulle jag kollat med banan först.Försökte med att ATG skickat brevet,men då var jag dum.Naturligtvis åkte jag hem igen
|
Sen har väl Örjan kört lite mer lopp än Adrian sägetr en del tycket jag.
|