![]() |
Det fanns visserligen varningar på Unica Gio, men det där borde inte Goop ha gett bort.
|
Uffe lurade dom. Men hästen var ruggigt förbättrad första barfota sist som idag så 70 ggr var väl i högsta laget i ett sånt här väldigt svåranalyserat lopp
|
Håller med er att Björn va lite loj.
|
Känns som han var för angelägen om att bevaka Andreghetti.
|
Citat:
|
B Goop bjuder på den.....om en 70 0ddsare får sitta och bestämma så går det på det här viset
|
V5
Inlämnat: 2016-07-26, 15:16 Jägersro Tisdag 2016-07-26 Start: 19:56 Kostnad: 640 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 2: 1, 4, 7, 11 3: 7 Thaiger Exclusive 4: 1, 6 5: 1, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 15 10x4x1x2x8 = 640 rader. |
Citat:
|
Olle du borde ju lira Wallaby som är gott påställt idag.
|
Börje Goop o Niclas Benzon ligger i topp i år, när det gäller bortstyrningar på v75:lol:
|
Bra rad ..synd på
Citat:
Tror den sitter om du dubblat..+ Mosaiqe face i åbergs(Well tror mest på Spartan..) (och ..9/12 i nästa.. Lycka Till! L TV i nästa= TVILLING Inlämnat: 2016-07-26, 20:03 Jägersro Lopp 8 Tisdag 2016-07-26 Start: 20:19 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 4, 9, 12 3 x 20,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: GQT RTN XXXX Glada odds! .. |
Citat:
|
0,4% på v75
|
Upp till bevis nu för Conrads pålle.
|
Citat:
|
Oddset blev högt även på atg Olle.
|
Hur lätt som helst. Det var en bra spik och en kusk som inte körde bort hästen.
|
Citat:
|
Otroligt att en som "Connie" utan körhänder lyckas vinna ett lopp utanför
Jägersros vanliga tävlingar. |
Sitt du fast då takter bra kört.
|
Dagens "Klaring" i nästa...4 Temple OD ..Tyvärr upphaussad ...så taskiga odds ,well bra tvilling möjligheter. kör på 4-.2,3,9,10=10ggr -168ggr just nu..
|
Vilken höjning av v75 värdet på en favorit
|
Citat:
|
Citat:
L (Edit) Tydligen är 4:an lite het i provstarten ..men hellre det än slö + loj... |
Peter lurar Tillman nu en bra tvilling.
|
Jag har ju hyllat T.O.D tidigare men ser het ut idag.
|
Untersteiners debutant helt ospelbar hos ATG
|
Tillman är bombsäker nu, spets o slut!!!
en trio, 6-7-8-9-11 som tvåa o trea |
Jeppe Juell släpper han spets tro?
|
Citat:
|
Det här tycker jag ska stå mellan 4 och 7. I så fall borde jag få sex rätt efter Goopens bortkörning.
|
Citat:
Ingen vet ju ( förutom ATG då ) i vilken grad de kvarvarande systemen inför V75-4 var delar av större system. Även om man t ex har den som u-häst och garderat loppet så spricker man på de flesta av sina kvarvarande kuponger. Det är inte så lite meningslöst att försöka tolka systemvärdesutvecklingen ( systemnedräkningen ) längs med omgången. Det enda som går ( och är värt att lägga tid på ) är att försöka bedöma utdelningen på kompletta utfall ( dvs hela rader ). T ex så var efter V75-3 prognosen på "lägsta utdelning" ca 10000-12000kr. Den prognosen kvarstår efter V75-4. De flesta som är kvar har nog rätt så få rader kvar trots favoriten i 4e. |
Hur f-n kan man betala nästan 3 mille för en ettåring?...antingen är man idiot, eller mera troligt god för flera hundra...
|
Tillman håll dig till studion...kan inte fokusera på 2 saker samtidigt kvinna
|
Hjälper du pappa nu Johan?
|
Löjligt lätt Peter och Örjan sluta köra.
|
jävla pissunte!!!!
:rant::rant::rant: |
Snyggt! Första hos Peter, barfota, bike och hela baletten. Nu behöver jag ett par skrällar på slutet (Ser att oddsen är rätt jämna i sista, så där blir det knappast en skräll):
Lopp 6) 1,2,3,4,5,6,9 Lopp 7) 1,5,13,14,15 |
Snyggt igen, doob...BG:s bortstyrning kan kosta mig många pengar
|
Varför Örjan kör du inte dom sista 30 metrarna lägger ner verksamheten.
|