![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Sämsta köpen är oftast avkommor till stjärnston på banan, gissar att förklaringen är att dom är mer lik pappor än mammor:D
|
Citat:
6 rätt ger allt från 70->2000 kr. 5 rätt ger allt från JP-120 kr. Idag känns det dock som varken "tjänsterna" eller "live-skriken" radat upp sig så det kan ge lite mer än så där också. |
Citat:
|
;)
Tycoon Conway Hall riktigt snabb bakom bilen ,Hästens insatser i de två senaste starterna har varit väldigt bra och den här gången och jag tror att övriga konkurrenter får svårt att stå emot ekipaget. |
DOOOB?!?
Såg din v5a din stjärna!! Vem vinner på dubbeln?? |
Citat:
|
Citat:
|
Kom igen nu Adrian
|
Ge oss ett Åbergs nu som kommer gå till historien som ett lopp att minnas. Tack på förhand
|
Liten sannolikhet att detta Åbergs ska gå till i historien, men vi kan ju hoppas...
|
Citat:
|
Citat:
|
Adrian njaaaa
|
Man kan bara garva, trots att man förlorar pengar på Örjan:D
|
Adrian kör som en kratta allvarligt kan du släppa ut honom.
|
Fan vad trött man blir! Varför köra undan när han vet att Örjan får dit nosen i så fall?
|
Herregud ingen örjan ingen seger
|
Fy fan vad sur jag blev nu... Nu tar jag fan en paus från trav till nästa vår eller något. Örjan flax igen!!
|
Blöj-barnet åkte dit igen mot Örjan!:clap::clap:
|
Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Extra skönt slå av Blöjan!!!! |
Adrian knäckt av Örjan igen...ojojoj...
|
Skaffa dig rutin Adrian För Det där är en bortkörning.
|
MMM
adrian gjorde en ludde grej och torskade:drunk: |
1,08,9 . Vad är det för sport vi får se på Jägersro i kväll. Herregud
|
Citat:
|
Normalt sett skall inte Örjan få komna ut.
|
Citat:
|
Är ingen bortkörning, han hade inget val...
|
Citat:
|
Det blev en klassiker!!
Fyyy fan vad dålig hybrisblöjan är!!! |
Blir väl femrättsjackpot nu om någon av de betrodda vinner sista tyvärr. Bara en häst som höjt upp värdet i kväll, men det ger ju nästan bara effekt på sjuorna.
|
Bästa hästen med bästa kusken vann. Undrar vad Adrian har för sportslig gratulation att meddela den svenska travpubliken.
|