![]() |
SO!
Jag vet att det startar 15 hästar i nordislöpet men blir detta ett tvåhästarslopp, 1, 14, eller har du hittat ngt annat som kan vara av intresse/blanda sig i striden? |
Jag har lärt mig att aldrig spika ÖK som fav.
|
Citat:
Men du vidhåller alltså att det har betydelse för dagens lopp trots att vi fått ett nytt namn? Fanatiskt. :cheers: |
Ove A i högform! :D
|
Dagens försök:
1: 8,14 - 2,6,11,12,13,15 2: 12 - 1,2,3,5 3: 4,8 - 2,10 4: 1,12 5: 5 6: 8 7: 5 - 2,9 Minst 2 A i avd 1,2,3,7 |
Citat:
Klart gubben ska ha sig en liten lina |
Nu börjar det väl verkligen räcka, med alla spekulationer...
|
v5 bollnäs
V5
Inlämnat: 2016-07-30, 15:54 Bollnäs Lördag 2016-07-30 Start: 17:05 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Fire to the Rain 2: 1 Björs Frej 3: 2, 3, 4, 5, 7 4: 1, 8 5: 4, 5, 6, 8, 11 1x1x5x2x5 = 50 rader. 50 x 1 x 1,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: KPN ZTT TZD :D |
Citat:
Jag bryr mig inte vad han gör. Alla gör vad dom vill :) |
YES!!! Nu tar vi en FIKA!! :claps:
|
8 Backorder var nog dagens sämsta spik. Distansförmågan verkade vara "sådär", efter den där löpningen.....bra!
|
Citat:
|
Jag och Bob tar en Fika på Sloppy Joe för att undvika monsunregnet. Där har ni mina förhoppningar;)
|
Tyvärr satt alla bakspårskuskarna och fikade med Örjan längst bak i kön, de försökte inte ens.....
|
Citat:
|
Citat:
Örjan sitter och fiser i kön på 2640 med en häst som enbart är stark...snacka om att ge upp på förhand...haha |
Citat:
6 Fika gjorde sitt livs lopp. Hon var mycket bra och kämpade ända till linjen. Ingen gratisseger pga av bortkörningar av andra kuskar. Skriket på 12 Coco de Vie gjordes av folk som inte visste vad de snackade om. |
Hmm, det här regnet var inte bra alltså... Nu kan det bli hur fan som helst.
|
Citat:
|
It´s raining cats and dogs.
|
Provar en riktig rackartvilling, 12 - 11 till lite drygt 30ggr pengarna. Ska bli intressant att se vad som händer nu när det öser ner över travbanan...
|
Grattis till alla som har helgarderat här. :evilgrin39:
|
Citat:
Men visst var Fika bra, har inga invändningar mot det påståendet...dessutom var ju kusken bakom Fika vaken till skillnad från många andra. ;) |
Ja, spets är guld värd på Bollnäs...:evilgrin39:
|
Fattar inte riktigt vad Melander håller på med. Såg ut som han fick en kanonstart men att han plockar upp hästen direkt?
|
Citat:
|
Citat:
|
Strong Will backas runt i sista sväng och blir fyra...Vad gör UE???, hade ju lirat plats till 12,50 och han blir fyra, trots den manövern, sitter han kvar så får den ju luckan och blir tvåa eller trea....nåväl...tjaa, ser nu att det varit risk för att han inte blivit så mycket bättre ändå, kanske
|
Haha, Erik verkar inte så förnöjd med att dom smyger upp med kamerateamet när han står och ska klä av sig i fillingar. :D
|
Kan man dra slutsatsen att startsnabbheten generellt sett försämras lite, över hela linjen, med tanke på underlaget?
|
Nu vill jag ha lite eld till regnet.
|
Citat:
|
Citat:
|
JAAAAA! STENSÄKERT UFFE!!! :claps:
|
Äckligt att han hinner dit...sååååå tråkigt.
|
Hero Sjöhammar är ingen Hero den sista biten som vill alla vet. Speciellt inte över medel.
|
Inga spikar kvar
|
Citat:
Man får väl ge Erik cred för att han är förjävlig att få fart på de sämsta av skithästar som finns. Hur han kan få två-tre längder i slutet på sista sväng, hade upploppet varit 5 meter kortare så hade Uffe varit fullkomligt körd.... |
Banan verkar krävande ! hoppas att inte kommer mer regn :)
|
Nu vill jag se Fredrik Fransson ta rygg på Örjan. Sen barfotalunkar vi in Monstret över upploppet.
|