![]() |
V86 Solvalla 3/8
Härligt att Valla får egen V86-omgång igen! En första notering är att Uncle Lasse återgår till skor runt om och det tål att funderas på om han inte ska garderas därmed. Nuncio spik som alltid!
|
Citat:
|
Jag är tråkig idag, kör utgång på lasse, spikar nuncio men min idé för kvällen är 9 Stardust melody i avd 5, tycker hon går ner i klass, gick 12,8 i 3e spår sista 700 senast och gör hon det ikväll tror jag det ska räcka långt.
|
Jag har en känsla i avd 3 att Daniel Reden kommer att visa upp 5 Paul the Apostel i god författning, 5% är en rolig spik i ett lurigt lopp
|
chans spik NUNCIO :claps:
Dagen skräll I AM UNIQUE :drunk: |
Citat:
Iam Unique, laddas för ledningen, optimal utrustning brf rnut om, bike, helstängt huvudlag. kan dock behöva lopp... *källa ronden* |
Nunicio struken! 7 först i turordningen
|
Jaha ja.... Det var den solklara spiken det.....
|
Nu borde Oscarsson vinna loppet. Bra av Tarzan att stryka i tid. Kan bli stora pengar idag.
|
Nu är väl Explosive solklar i det loppet?
|
Sylvester America från innerspår nu då. Hur går det?
|
Äh ja tog alla.
Spikar Örjan i första, hoppas inte goop ska pressa. Spikar Uncle och global trust, nerstruken. Sen öser på med gadd |
Scellino Luis har inte startat på knappt 3 månader, är först på turordningen och dessutom har Stig H fortfarande usel stallform (3 vinster sen mitten av Juni). Noll spelvärde men visst kan man spela hästen ändå då det är ett billigt lopp att helgardera. Själv tror jag att Explosive de Vie är stenklar. Det finns inga Volstead, Nuncio, Daley Lovin med längre i det här loppet. Hur fan lägger han det? Garderar bara om han blir 70-80%.
|
Citat:
|
Citat:
|
Peter Untersteiner kommer till Valla med en enda egentränad i V86 - Alvena Take It i avd 7. Han slog bl a Raffinos senast. Jag kommer att spika Alvena på DD. Det blir nog 6, 9 och 12 i DD-2. Självfallet är dessa med på mitt V86-system.
|
Var det inte lite negativt med balansen där?
|
Citat:
|
Det gjorde han ju fint med Swiming Pool.
|
Det var två fina hästar som gjorde upp, men som tur var så sträckte min spik på sig invändigt.
|
Synd att man inte hörde lovorden om Mellby (fotbollsträning) 4 hästar känns ju sisodär
|
Luxury brodde bfro hade varit sjysst nu
|
Hittade den tack vare Snoken. Tack Madsen. Tar nästan aldrig med spår 8 bakom bilen
|
Lågt odds på en 8 %.
|
Tänkte först inte spela och var för sent ute när jag skulle sätta ihop systemet.
Började från slutet och tog det lugnt men hann bara fram till och med avd: 2 men missade där ändå Duke of Mearas (blev dock galopp) Systemet! Hann ej ha med 1,3,6 i avd:1 som jag annars haft.. V86 Inlämnat: 2016-08-03, 19:18 Solvalla Onsdag 2016-08-03 Start: 19:20 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Hypnotist 2: 3 Mellby Emeralds 3: 1, 3, 7, 8 4: 4, 5 5: 5, 6 6: 5 Explosive de Vie 7: 1, 4, 7, 8, 9, 10 8: 6, 12 1x1x4x2x2x1x6x2 = 192 rader. 192 x 1 x 0,25 kr = 96 (Hann bara göra ett system till, Där jag då spikade nr:6 i avd: 2) |
1.49 Bra bankränta
|
Om det var på gamla tiden hade jag dunkat 10 20 tusen
Inte jätteövertygande |
Jag ska sluta läsa betaltips. Fullständigt bortkastad gardering på rena spekulationer.
|
Uncle Lasse vann ju lätt trots skor, öppet huvudlag och medeldistans. Hade den i alla fall som U, men nu blir det knappast så hög utdelning.
|
Har märkt att jag gör ett generalfel. Det borde jag inte göra som en medlem i Sharps. Men jag är alltid kort i slutet på v86.
|
Citat:
|
Citat:
Travnet garderade, har inte sett dom andra. |
Barfota och felfri och då var det klart.
|
SJUKASTE oflytet idag. Började redan i första loppet. Spelar tvilling med U:3 mot 1,5 och 8.
Ingen vet varför man spelar så... Diverse vinnare som kommit tvåa. Och dessutom HOR finnjävel!! jaaa? jag är irriterad. Varför går han ut ett spår på upploppet? Han sitter i rygg på Uncle Lasse. Går ut ett spår med 50 meter kvar i onödan. Visst han hade fastnat. Men hade förmodligen kommit tvåa i mitt tycke. Nu lirade man den tvillingen tungt. OCH han kör bort andra platsen i mitt tycke. |
sylvester america plats till 2,75 på unibet, är nog det bästa odds ni fått på ett bra tag...
|
Haha inte mycket till lopp det där. Elithästar som springer kallblodstempo första varvet. :D
|
Oscarsson fick som väntat styra och ställa.
|
Två U-hästar kvar. Bägge körs av Björn Goop. Ett lopp ska han vinna tycker jag.
|
Kan vi få skidåkaren i nästa så det blir lite rens iaf.
|
Citat:
|