Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Rättvik 6/8 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27011-v75-raettvik-6-8-a/)

Dalle82 2016-08-06 17:05

Nybrink är ju en av dom härligaste i studion! Säger precis vad han tycker inte en mes som bara står o håller med när något är fel.

Kanske inte är så jävla bra på att tippa men vem fan är det hehe.

Keep it up Micke

asgaya3141 2016-08-06 17:08

Piraten är tillbaka. Grymt lopp

Dalle82 2016-08-06 17:09

Makalöst uselt av mig som körde 4 hästar när volstead körde sönder dom andra

Staketkusken 2016-08-06 17:10

Sjukt less blir man på stallkörningar. Måste gå att införa någon begränsning. Volstead urstark men larvigt när Standout och Nato Dream jobbar för Volstead och själva inte ens försöker.

asgaya3141 2016-08-06 17:12

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 500894)
Sjukt less blir man på stallkörningar. Måste gå att införa någon begränsning. Volstead urstark men larvigt när Standout och Nato Dream jobbar för Volstead och själva inte ens försöker.

Nej tycker jag i detta fall

tomtom2 2016-08-06 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av Dalle82 (Inlägg 500891)
Nybrink är ju en av dom härligaste i studion! Säger precis vad han tycker inte en mes som bara står o håller med när något är fel.

Kanske inte är så jävla bra på att tippa men vem fan är det hehe.

Keep it up Micke

Säger vad han tycker? Ja, om kuskar och tränare har han ju synpunkter, minst sagt. Men om det kommer till nåt känsligt som gäller ATG eller ST så håller han käften eller slickar röv. Man hugger ju inte av den hand som föder en. Jag har följt honom ända sen han jobbade på Guiden för en herrans massa år sen, han har bara blivit sämre och sämre på det mesta. Han
kallar sig visst travjournalist, det är ett hån mot de få riktiga travjournalister som fortfarande finns kvar och inte är avlönade av ATG.

mackpeter 2016-08-06 17:14

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 500885)
Kan hålla med där. Men allt är relativt. Vad har vi att jämföra med. Pest eller kolera. Dom bra ATG har haft verkar ha semester nu

Nästa lördag tror jag det blir Forsgren. Han vet vad han snackar om.

Staketkusken 2016-08-06 17:15

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 500864)
Det är skillnad på kuskar. Svante väntade för länge.

Insett att generellt spelar inte hästarna på den här nivån någon roll. Det är kuskar man ska spela utifrån. Ta reda på toppkuskarnas form under föregående vecka och till vilken typ av hästar de passar extra bra för.

Likadant stallkörning. Är de flera från samma - spika den som är mest spelad.

Staketkusken 2016-08-06 17:16

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 500895)
Nej tycker jag i detta fall

Tycker du det är rättvist mot oss spelare med dold lagkörning? Bättre i så fall att man inför lopp med stallen i fokus. Som vilken fotbollsturnering som helst.

Dalle82 2016-08-06 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 500896)
Säger vad han tycker? Ja, om kuskar och tränare har han ju synpunkter, minst sagt. Men om det kommer till nåt känsligt som gäller ATG eller ST så håller han käften eller slickar röv. Man hugger ju inte av den hand som föder en. Jag har följt honom ända sen han jobbade på Guiden för en herrans massa år sen, han har bara blivit sämre och sämre på det mesta. Han
kallar sig visst travjournalist, det är ett hån mot de få riktiga travjournalister som fortfarande finns kvar och inte är avlönade av ATG.

Nu syftade jag på dom som ses i tvn och skicka gärna över ett klipp där någon av dom andra så kallade tv sjärnorna yttrar sig istället för att bara hmma med :)

Sen är det ju bara bra att vi tycker lite olika annars vore det ju för trist hehe.

Nu jobbar vi in min spik 13 och jakten mot 7 rätt:)

Lycka till

1William 2016-08-06 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 500899)
Tycker du det är rättvist mot oss spelare med dold lagkörning? Bättre i så fall att man inför lopp med stallen i fokus. Som vilken fotbollsturnering som helst.

På vilka meriter skulle STANDOUT eller NATO DREAM göra något, ?
Att VOLSTED skulle sitta i ledningen var väl inte svårt att räkna ut,

Stankarn 2016-08-06 17:31

Vaf-n, har UlfE och PerL pratar ihop sig...?

Manprinsen 2016-08-06 17:32

Spik! Härligt Uffe! :claps:

asgaya3141 2016-08-06 17:34

Spelvärde rättade upp lite. Men jag tog med den på vasst eller kasst

Staketkusken 2016-08-06 17:34

Citat:

Ursprungligen postat av 1William (Inlägg 500901)
På vilka meriter skulle STANDOUT eller NATO DREAM göra något, ?
Att VOLSTED skulle sitta i ledningen var väl inte svårt att räkna ut,

Standout satte upp tempot i starten och Nato gick direkt Piraten var på gång.

Volstead bäst men handlar om allt fiffel. Här snackar ni redan måndag natt om kommande lopp men är skitsamma hur bra någon häst varit eller inte. Handlar om stallkörningar, mörkade upplägg och tv-journalister som plussar alla.

Ni måste se helheten. Finns kanske fem här som är genuint duktiga.