Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Rättvik 6/8 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27011-v75-raettvik-6-8-a/)

Groknak 2016-08-06 17:39

Spelvärde lever fortfarande btw på deras stora systemet, ganska bra täckt följande 3 avdelningar.

1William 2016-08-06 17:43

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 500905)
Standout satte upp tempot i starten och Nato gick direkt Piraten var på gång.

Volstead bäst men handlar om allt fiffel. Här snackar ni redan måndag natt om kommande lopp men är skitsamma hur bra någon häst varit eller inte. Handlar om stallkörningar, mörkade upplägg och tv-journalister som plussar alla.

Ni måste se helheten. Finns kanske fem här som är genuint duktiga.

Är du en av dom 5st duktiga ?
Du kan väl inte tro att dom kör livet av alla hästar,hela tiden.
Gör inte det så svårt när du analyserar loppen, och dom i studion är ungefär som försäljare, ska sälja allt hella tiden.

Stankarn 2016-08-06 17:48

Citat:

Ursprungligen postat av 1William (Inlägg 500901)
På vilka meriter skulle STANDOUT eller NATO DREAM göra något, ?
Att VOLSTED skulle sitta i ledningen var väl inte svårt att räkna ut,

Nä, på vilka meriter skulle Nato Dream ut i spåren att göra - om det inte var för att agera "bromskloss"....

tomtom2 2016-08-06 17:49

Citat:

Ursprungligen postat av Dalle82 (Inlägg 500900)
Nu syftade jag på dom som ses i tvn och skicka gärna över ett klipp där någon av dom andra så kallade tv sjärnorna yttrar sig istället för att bara hmma med :)

Sen är det ju bara bra att vi tycker lite olika annars vore det ju för trist hehe.

Nu jobbar vi in min spik 13 och jakten mot 7 rätt:)

Lycka till

Du har helt rätt, doom syns i TV vågar givetvis inte vara kritisk mot sin arbetsgivare. Rickard Hansson stack ju ut hakan lite och hade lite synpunkter h frågeställningar som inte passade herr Skarplöth o Co, så fick han också kicken på direkten, hamnade på Expressen istället där han gör ett utmärkt jobb. En av de få som vågar ifrågasätta och kritisera ATG och ST när det är befogat, Bengt Adielsson är en annan.

Staketkusken 2016-08-06 17:49

Citat:

Ursprungligen postat av 1William (Inlägg 500909)
Är du en av dom 5st duktiga ?
Du kan väl inte tro att dom kör livet av alla hästar,hela tiden.
Gör inte det så svårt när du analyserar loppen, och dom i studion är ungefär som försäljare, ska sälja allt hella tiden.

Ska inte hylla mig själv, men börjar allt mer tänka kritiskt till en nivå att spelen blir färre.

Du har helt rätt om försäljarbiten. Vår sport är liten i det stora hela men blir inte större när de aktiva får hålla på som de gör utan riktig journalistisk granskning. Du vet ju, så fort det är något negativt om deras sport är det taggarna utåt och rygghållning.

Som Örjan. Kunde knappt säga vem av Delicious, Nuncio eller Propulsion som hade mest karaktär.

1William 2016-08-06 17:52

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 500910)
Nä, på vilka meriter skulle Nato Dream ut i spåren att göra - om det inte var för att agera "bromskloss"....

Sitter man kvar där bak när det går 13 på varvet, får man skylla sej själv, Hans R kunde varit tydlig med ett lugnare upplägg i detta lopp

asgaya3141 2016-08-06 17:52

Tack joakim för att du dödade min spik

Stankarn 2016-08-06 17:53

6 ggr pengarna på den får anses vara mer än godkänt....YEESS!

Manprinsen 2016-08-06 17:53

Det går fan inte att spela när det är underbegåvade kuskar med i loppen.

Ztazze 2016-08-06 17:57

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 500916)
Det går fan inte att spela när det är underbegåvade kuskar med i loppen.

Det är ju en del av tjusningen ;)

Stankarn 2016-08-06 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av 1William (Inlägg 500913)
Sitter man kvar där bak när det går 13 på varvet, får man skylla sej själv, Hans R kunde varit tydlig med ett lugnare upplägg i detta lopp

På vilka meriter var frågan....klart att han gav sig iväg för att bromsa upp attackerna bakifrån - det var väl det (Stallkörning) diskussionen handlade om?

sigh 2016-08-06 18:01

Fel av Sjöström att ladda för position iaf. Skulle varit kul att se NS få chansen.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

drakdead 2016-08-06 18:11

Vidhåller fortfarande att ATG:s utskick till folk som spelat på 7-11(min fru) fick ett presentkort på 100kr till inträde på travet.detta gällde inte på Stochampionatet trots att hon erbjöd sig att lägga till 50kr som fattades.När jag ringde ATG och frågade sa dom att vi skulle ringt banan och kollat.Rent bondfångeri men självklart åkte vi därifrån

drakdead 2016-08-06 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av drakdead (Inlägg 500920)
Vidhåller fortfarande att ATG:s utskick till folk som spelat på 7-11(min fru) fick ett presentkort på 100kr till inträde på travet.detta gällde inte på Stochampionatet trots att hon erbjöd sig att lägga till 50kr som fattades.När jag ringde ATG och frågade sa dom att vi skulle ringt banan och kollat.Rent bondfångeri men självklart åkte vi därifrån

7-11=seven eleven men brevet kom från ATG

sigh 2016-08-06 18:27

Nu SS som inte ville vinna :cry: Fan vad den gick efter konstiga vägval..