![]() |
Citat:
|
Nån som har koll på hur man motiverar att Smokey Herman endast är i B-gruppen och 5:e rankad hos en viss sajt som värderar spel ? :innocent:
|
Citat:
För övrigt har jag Ulf Eriksson högt rankad i flera lopp, etta i de två sista. Får då hoppas att han är bättre kusk än intrycket han gav i just Vass eller kass. Kändes sjukt dryg och oengagerad. |
Citat:
|
Noterar förresten att Origo Tilly rankas högt hos flera speltjänster (Snoken, SV). På vilka grunder då?
|
V75-1
Fattar inte att kollektivet streckar favoriten 10 Al's Winnermede till 38 % -betydligt mer än dubbelt mot andrastreckade 8 Mellby Apollo till 16 %. Förra året vann 10 nästan varannan start. I år har han startat sju gånger och inte vunnit en enda. Idag har han bakspår och går med skor ro. I min bok är favoritspelet helt coco -oj där fick vi vinnaren - 6 Coco de Vie med Örjan. Melanderstallet har tre till start och Coco är bäst. 13 % - varsågod. |
Tycker det ser ut som en spelvänlig omgång i dag
Avd 1 - Coco de vie Utgångshäst, Svante Ericsson favorit känns tveksamt, inget ont menat men Örjan kan sitta i spets och 13 % är ok. Avd 2 - Lås på 1 och 8 Avd 3 - Kan Magic Tonight spetsa?? Tycker han såg finare ut än på länge sist 4%, jag dubblar och hoppas att skrällen är möjlig. Avd 4 - Kasta pil lopp.... Avd 5 - Playboy Face spets och håller undan, men känns samtidigt inte troligt att Haugstad vinner två lopp på V75... Så blir bara U- Häst Avd 6 - Svårt tycker att alla streckade är sårbara.. Ingen idé Avd 7 - Spik 15 Stay Alert - Vinner åkandes bara PU kör framåt i tid. |
Citat:
|
Äre inte spets slut nu på Danne edel? Uffe vänder dom bort motståndarna på kör o vem ska sen krossa Danne utvändigt!? Nej tack, 22% är alldeles för lite just nu. Vi tackar o bankar in spiken.
|
Vart får ni Coco de vie ifrån? Den är totalt chanslös :) Tycker den bara går sämre och sämre ju längre in på sommaren man kommer...
Final Oak måste ha jättechans att vinna om den kommer till spets och kör där :) |
Citat:
|
Citat:
|
@Kocken14 - Ulf Eriksson kör Stay Alert
|
Såg det 😀 kuskförstärkt med andra ord
|
Citat:
|