![]() |
Hur kan det ens vara okej att köra så som Hultman gjorde på upploppet? Allvarligt. Han va ju överallt.
|
Citat:
|
Spelvärde är inte i form idag. Alla andra är med på det
|
Tror inte Jorma kommer vinna fler V75 lopp såvida han inte kör Readly Express.
|
Citat:
|
Micke Nybrink borde ta längre semester så vi slipper honom, hur fan kan han sitta och skrika ut 6 Esplendido Pellini med en sanslös pajaskusk vid tömmarna. Har någon nånsin hört talas om Linus svedin? och på V75 dessutom, men det är klart, Nybrinks enda uppgift är ju att hitta oddsare så att folk spelar och omsättningen höjs. Om det sen är nån vinstchans skiter han ju fullständigt i. Och nej, jag spelade inte, skulle aldrig falla mig in med en helt orutinerad kusk på V7 oavsett hur bra hästen är.
Oj, sorry, Lukas Svedin heter han visst |
Citat:
|
Citat:
Sedan är det ju valfritt att lyssna på vad han säger. |
Citat:
|
Citat:
Ja förjävligt! Är man spelexpert på tv Får man fan inte tippa fel. Man blir så jävla arg!!! Det är ju bara att gå emot experterna som pratar innan loppet eftersom hästen blir söndersspelad oavsett om den är bra eller ej. |
Citat:
|
Det är väl bra att massa "experter" uttalar sig och ser till att strecken hamnar där dom inte borde göra. Det ger ju fördel till den som läser på och är seriös.
|
Citat:
|
Dom snackade ju upp 10 i avd 2 på liven idag. Den dubblade väl sig från 2% till 4%. Det är bara att tacka att ta emot.
|
Jag saknar Stig-H och Forsgren. Dom gav en jävla massa trovärdighet till sändningarna.
|