![]() |
Citat:
Nu kör han ofta utvändigt och vårdat! Har han chans reglerar han från dödens och är det mindre påställt kör han väl avvägt men inte fast utan mer "sent" och ofta betalar det sig! Vad beror det på? Kör han bättre hästar eller har han ändrat körstil? |
tvilling i v4-4.
2-7-10-11-12 * 20 kr för nöjes skull ;) |
Jag testar ett vinnarspel på Viggjerva.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Och Tomas Mjöen får pris för pissigaste kuskinsats idag....hade fått andrapar utvändigt och tvingat ut favoriten i tredjespår om han gett sig iväg....
|
Citat:
Kör han för fler tränare idag än tidigare? Det skulle kunna förklara saken. |
Citat:
med åren. Och kompetensen är fortsatt stigande. Mvh Uffe |
Vart är Kee? Snacka om antiklimax!
|
F-n, går det inte att spela ett par hundra på Svante Bååth...?
|
Orkar inte fördjupa mig i dagens omgång och kör en flerbong på ren magkänsla
V75-1: 3 Serious Try - Bf runtom, utan galopp tror jag inte favoriten slår denna! V75-2: 10 Namit Southwind - En eller alla, går på formstarke Ohlsson. V75-3: 2,3,12 - Lite väl stor favorit och kompletterar med två till. V75-4: 3 Västerbo Fantast - Spets och slut... V75-5: 3,8,10,14,15 - Är verkligen 14, & 15 80 meter bättre än 3 Sid Dox? V75-6: 5 Dedes Mythical - Bästa segerchansen? Nej! Kraftigt understreckad? Ja! V75-7: 3,11,13,14 - Bör väl stå mellan 3 & 13 men 11 Janne Sisu har ju skrällt förr! 60 på-förhand-tänkbara-rader gånger 5 system ;-) |
Men....vem f-n har de skickat upp att intervjua på stallbaken? "...är nöjd...", "...är positiv...", "...bra känsla...."? Sicket j-a svammel...!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Snyggt Patrik!!
Fast det var bättre klass på duellen ifjol när Prinsen städade av Lannem Silje. |
Citat:
|
Citat:
|
Han blåste tydligen 1,67.....
|
Jag är dum i huvudet men jag råkade spika 14. Avd5. Har en konstig känsla men tror han hinner fram. 5 rätt igår kör på 6 idag;)
|
Mycket snack om Windy Ways efter Redén Twittrande i morse. Verkar vara många som spikar.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Måtte ägarna flytta SERIOUS TRY , till bergaren, eller STIG H, det är ju sorgligt att en lallare ska leka med en sån fin häst
|
Hoppas nu inte det blir någon STALLKÖRNING i kallblodskriteriet.
Blir kanske svårt med nya regler, ett stall en häst. :innocent: |
Tur att det finns v5 också;)
|
Är det meningen att man ska hitta den där? 12:an blev väl 2:a, oxå en 1%:are.
|
Vad händer med pengarna när det blir Jackpott på Trio ?
|
Citat:
|
Citat:
Ja, de är verkligen dags. Dock så lyssnar dom förjävla dåligt när man nämner de. :whoco5: |
Citat:
|
Vilket jävla klappträ han är Persson.... Glada Hudik!
|
Härligt! Väl investerade pengar att dubbla upp jättefavoriten med andrahandaren på V5.
|
Inga trän växer till himlen.....
|
Finns DD också :). Fan vilken usel dag det här verkar bli då. hade garderat men inte med andrahandaren. Äsch
|
Varför sätter han inte upp en kusk när det är så fina pengar att köra om??
Fy fan vilken tomte! Dom som lirade till 1.10 måste se sig själva i spegeln riktigt rejält och ifrågasätta vad dom håller på med.... |
Dunderfavoriten gjorde det bra efter sin gunga. Även om den hade sju raka så var den för mycket spelad. Ung häst och dessutom kallblod.
|