![]() |
mycket starka favoriter ikväll. BLir överraskad om utdelningen tyar över 10 000kr. Bara titta o njuta av underbart fina hästar ikväll
|
Fina hästar men känns som mycket risig spelomgång
En liten kupong att ha som sällskap blev det: 1,2 4,11 6,8 6 Anna Mix 2,3,9 6 Nuncio 1,3,6,7,9,13 Den kloka kör nog en fleris istället.. |
Bedrövligt av kollektivet att spela Jörgen Westerholm till favorit...varit ute mot B-gäng i senaste starterna, aldrig startat över 2640 meter...? Tack för kaffet!
|
Så här blev det idag....
V75:1 - 2 Pepe di Jesolo (IT) V75:2 - 1,3,4,6,7,11 V75:3 - 6 Cruzado Dela Noche (US) V75:4 - 5,6 V75:5 - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11 V75:6 - 7 Volstead (US) V75:7 - 1,3,5,6,7,8 Lycka till! |
V5-spikar: Nuncio och Anna Mix.
|
Alltid lika kul att se Stig H. köra lopp. Man saknar den tiden när han dominerade travovalerna.
|
Pepe Di Jeselo har arbetat ihop till en seger nu även om det inte var riktigt nära idag.
|
Det är lätt att vara "bäst" när de andra kör loppet i halsen....6 Merit blir väl fölmärr nu, kommer väl inte till start nån fler gång?
|
Citat:
|
Citat:
|
Ähh, det här måste väl 4-åringarna göra upp?
6 - 5,8 - valfritt antal tusenlappar...! |
Bra start på V5. Tog 5,6,8, vilket räckte bra.
|
Örjan har hittat ett vinnande koncept:D
|
Synd att inte Tango fick vinna.
|
Då ska vi snart se om Anna Mix kan dra dem sönder och samman. Jag hoppas det.
|
Citat:
|
Citat:
|
Två spikar och ett lås inne. Nu ångrar jag att min sista spik är 5 Venice i nästa lopp. Känns inte lika tryggt längre :p
|
Citat:
|
Vilket MONSTER hon är Anna Mix!!!
FY fan vilken insats!!!!! |
Vilken grym prestation av Anna Mix. Jag tror och hoppas att hon vann.
|
Oj! Jörgen Sjunnesson tog ett initiativ !?!? Eller har en kusk tagit på sig Sjunnessons körsvensdräkt?
|
Härligt! Då är V5:an med.
|
Haha, hur kör Jörgen på upploppet egentligen? Vagnen va ju som en kokande kittel när han vinglade överallt. Bedrövligt upplopp för Summit. Han hade vunnit annars.
|
Med spik på Anna Mix rankar jag just nu det där loppet som ett av de häftigaste jag sett. Lätt!! Vilken jävla krigare Anna Mix!!!
|
Vem släpper Björn till? Är det nån av de här trötta märrarna som verkligen vill köra i spets?
|
Citat:
|
Citat:
Jisses vilka hästar vi fick se, hoppades på "dött" lopp :) |
Citat:
|
Citat:
|
Örjan satt lugn och fin i tredje ytter och det blev lätt som oftast för honom. Nu ska han vinna med Nuncio i nästa också.
|
Idag äger han Örjan. Frågan är om han lägger i nästa då?
|
Citat:
|
Svårt att tro att Nuncio skulle lägga det här barfota runt om. Min absoluta favorithäst i dagsläget.
|
Där får man nog ta på sig dumstruten. Tre ägg i raden, hyfsad senast men totalt jävla överlägsen idag. Helt överlägsen. Örjan satt bara och tittade sig omkring i sista sväng, helt säker på att han skulle vinna. Märkligt förbättrad tycker jag, men det är väl så det är. Travhästar är ju bara djur....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
kanske örjan tar 5 st ikväll
|
örjan har haft en hyfsad kväll och nu bör han plocka hem bägge dubbelloppen också:) för adriana chip bör väl spetsa fån springen?
|