![]() |
Vilken grym prestation av Anna Mix. Jag tror och hoppas att hon vann.
|
Oj! Jörgen Sjunnesson tog ett initiativ !?!? Eller har en kusk tagit på sig Sjunnessons körsvensdräkt?
|
Härligt! Då är V5:an med.
|
Haha, hur kör Jörgen på upploppet egentligen? Vagnen va ju som en kokande kittel när han vinglade överallt. Bedrövligt upplopp för Summit. Han hade vunnit annars.
|
Med spik på Anna Mix rankar jag just nu det där loppet som ett av de häftigaste jag sett. Lätt!! Vilken jävla krigare Anna Mix!!!
|
Vem släpper Björn till? Är det nån av de här trötta märrarna som verkligen vill köra i spets?
|
Citat:
|
Citat:
Jisses vilka hästar vi fick se, hoppades på "dött" lopp :) |
Citat:
|
Citat:
|
Örjan satt lugn och fin i tredje ytter och det blev lätt som oftast för honom. Nu ska han vinna med Nuncio i nästa också.
|
Idag äger han Örjan. Frågan är om han lägger i nästa då?
|
Citat:
|
Svårt att tro att Nuncio skulle lägga det här barfota runt om. Min absoluta favorithäst i dagsläget.
|
Där får man nog ta på sig dumstruten. Tre ägg i raden, hyfsad senast men totalt jävla överlägsen idag. Helt överlägsen. Örjan satt bara och tittade sig omkring i sista sväng, helt säker på att han skulle vinna. Märkligt förbättrad tycker jag, men det är väl så det är. Travhästar är ju bara djur....
|