![]() |
grattis shooter och alla andra som vann nåt ikväll, nya tag imorgon med v64 bergsåker, svåra och öppna lopp
|
Citat:
|
Citat:
|
SÅ JÄVLA KORKADE NI ÄR PÅ DETTA FORUM SOM FÖRSVARAR STALLKÖRNINGEN A´LA MELANDER! GÅ OCH LÄGG ER, IDIOTER!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Helt förståeligt, 10-10.5 första 1000/1500/2000 kan knäcka den bästa....eller en uppskruten silverhäst från skåne.... |
Bögörjan hann väl dit med 2an? Till andra priset, yes. Fin tvilling, reden förvandlar även den skräphögen. Aldrig sprungit under 1.15
|
Citat:
Omvänt med nuncio tryckandes så tror jag volstead hade varit på linjen med nuncio |
Det är samma sak varenda gång:NU vann Nuncio och var bäst.OM jag satte raden x 100 idag vore jag rik.Och du Om-sommaren hur mycket vinner du med din kaxiga attityd.Lägg ner och bli ödmjuk:själv fortsätter jag min vinnarresa med tvillingar,tips till er alla vilket bra spel:)
|
Det finns alltid ett gäng enögda personer här på forumet som alltid försvarar Goop oavsett hur korkade styrningar han gör....suck
|
Citat:
|
Jag tyckte Nuncio hade jättechans att vinna här. Mot jämnåriga som hade tjänat en "bråkdel", nåja,;) av hans 22,9 miljoner. Och som hade fått en liten extravila pga förkylning... Och med Örjan - som inte gärna ser någon annan vinna ett miljonlopp. Och hyfsat spår. Bombsäker spik!
|
Kevin Oscarsson
Bra gjort av Kevin att bli tvåa i Jubileumspokalen. Bara 21 år.
|