![]() |
Björn får ett perfekt lopp med en häst som han inte heller trodde på själv. Det blir nog pengar idag.
|
Citat:
|
Fyfan asså. Spyr på mig sj. Det är fortfarande 7 lopp kvar. Men menar bara på mig själv. Att man kan ha med en häst hela dagen för att ta bort precis innan loppet. Så jävla korkat
|
Här är ett bra exempel på att man ska spela på kuskar i första hand. Det är typ Björn, Örjan och Erik som kan vinna ett sånt här lopp med den hästen.
|
Det där tog nog Uffe. Jag ska ju inte behöva åka på linjen två lopp i rad på mina spikar.
|
Helvete Östergren, kunde du inte ha dämpat med typ ½ sekund så hade det gått? :cry:
|
Vinner Sugarmakesmecrazy det där står jag för en enorm prestation. Sex hästar och jag ryker...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Å andra sidan spikade jag Moons Madeira i 6:e och låste sista på 4 och 12. Så systemet levde ändå inte speciellt säkert. Men det är alltid roligare att hänga med liiiite längre. |
Torbjörn Östergrens tempobedömning och Flemming Jensens taktik fullt i klass med vilken
Gunnel Fredriksson som helst... |
Korkat av Söderkvist att dra så hårt och ge favoriten loppet.
|
Ruggig prestation av Luck is Back, men det känns lite vanskligt att köra sådär med ett 3 årigt sto.
|
Citat:
|
Citat:
|
Örjan med Standout nu.
|
Så ska de tas! Bara att hoppas att Johan fixar nästa lopp så är det klart med spikar för idag.
|
Svårt att inte gilla Ford Money
|
4 ggr pengarna...!
|
Snacka om att Jorma gav bort segern där. Herrejävlar...
|
Citat:
|
3/4 spikar. Trist att Flemming inte kunde hålla undan i första.
|
Citat:
|
Citat:
|
Dags för dagens andra torskspel.
9 Georgia Mae. 17 ggr pengarna - 500 kr VP. Tvilling 9 - 1,4,10 200kr per komb. Frågor på det? |
Örjan körde felfritt och spräckte kompensations-V3:an. Typiskt, jag räknade med galopp. Sista spelet: nån DD med 3 i första.
|
Citat:
|
Rak DD: 6-2.
|
Stefan S och Magnus J - bröderna pantnackar?
|
Alvena Take It blir mer och mer en favorithäst!
|
De här Xpress-omgångarna är inte alls lika kul som när de kör alla lopp på samma bana. Det blir favoriter i flertalet lopp. Nu lär inte sju rätt ge pengarna tillbaka ens.
|
Får hoppas på Sjöström i avslutningen.
|
Citat:
|
Haha....Haugstad i dödens....utanpå Örjan? Hackordningen blev plötsligt väldigt tydlig....
|
Hade varit kul om loppet gått på Åby så att Cut Him Some Slack kunnat få upp ångan lite tidigare.
|
Såg jag rätt. Örjan fick en blöt puss av flicksnärtan till skötare? :evilgrin39:
|
Örjan gör precis som igår, "stjäl" loppet i sista avdelningen. Imponerande! Längesen som man såg en utövare (oavsett disciplin) få så mycket gratis. Vilka jävla pundarlallare vi har i travet! Tack för kaffet!
|
Jaså, utdelning även på sexorna. Jag trodde att det skulle bli jackpot.
|