![]() |
v86 ÅBY/Eskilstuna
Xpress är tillbaka dvs start 20.30
Bästa spik? Bästa drag? nu kör vi :) |
Första spik, Alvena take it, spets o slut.
Andra spik, Imperator Drag, Temperament, spets o slut. Hoppas på 11 tid där framme. Motbuden från dåliga spår. Kommer nog spika dessa. |
Citat:
Likaså om temperament håller ledningen, tror mer på spets och slut för Nathalie de vie som pressar sig till ledningen i inledningen. |
Citat:
Näst senast vann hon övertygande från dödens - senast skrynklade hon ihop sig fullständigt, hade inte en chans att försvara sig mot Bostonz Credit (med tre raka ägg i raden och en tveksam vinst från invändig resa). Nä, här är det nog ett upp och ett i minne. Lika svajigt som en dyngfull Urban Ahlin i riksdagskorridorerna. Helt oberäknelig. Men för all del, helt omöjligt är det ju inte (vet inte heller om Urban fick "hugg"....). |
Flemming inleder nog med en vinst.
|
Har ni sett Patricia Hastrup bakom bilen ?
Hon kan lätt springa förbi vingen, om kusken laddar. :p |
Citat:
|
Vill bara varna för Bowling Karma den glömer inte jag snart sitter den hoppas ikväll
|
hur bra är Bonjour Shangri la? ser att många har spikat den på sina andelar...nån info?
|
Citat:
|
Citat:
Jag tycker PU borde få svårt att hålla upp spåret och jag tror Patricia är snabbare än Hanna Banker |
Citat:
I ett öppet lopp får den ett streck av mej men inte mer. Dessutom att spika en häst som galopperar bort sej 10 av 15 starter kan ju aldrig vara bra när det är en andrehandsfavorit. Vansinnigt upplägg enligt mej. |
Spetsar Food Money?
|
Citat:
|
Citat:
|
dd 15 ggr på patrica hastrup/imperator låter ok
|
...............
|
Citat:
|
Tar en rövare och spik 2.Julia Of Solnäs bra spår.
Sen hoppas vi på Mimmi Elfstrand att hon tar två segrar |
Citat:
|
Citat:
|
Är Linderoth tillräckligt bra för att lösa v86-4 med cruzado? Ta ner food Money och hålla undan för Chelsea Boko.
|
Nån som har spelvaerdes tankar? För mig blir det spik food money
|
Tänker att flemming tar första på överlägset bästa häst.
Temp i avd 2, spets o slut trots pisskusk. Frågan är bara gur mkt 8an mosar i dödens? Avd 3 fantasy, bästa häst med bästa kusk, örjan stil och smyger med och levererar sista halvvarvet i ett litet fält! Avd 4 food money mot cruzado, lägger upp loppet för toppformade Chelsea Boko! Avd 5 öppet. Avd 6 öppet. Avd 7 svårläst kring avgörande spetsstrid. Avd 8 litar inte på kenneth, målar på.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men han kan ju blir "frälst" av röd kusk. |
Citat:
|
Spelförslag:
V86-1 - 2,5,7,10,11,12,13 V86-2 - 4 Temperament V86-3 - 6,9 V86-4 - 2,5,6 V86-5 - 1,3,6,7,8,10,11,12 V86-6 - 1,4,6,7,11,13,14 V86-7 - 1,4,9 V86-8 - 1,2,5,6,12 Utgångar i V75:1, V75:7, V75:8 Lycka till! |
Såja, Örjan Kihlström till 6 ggr pengarna. Det här kommer att bli en bra kväll....
|
Cruzado 52% med Linderoth! Det finns många fel här..😄
|
Citat:
|
Citat:
|
en rolig spik:
2 Food Money som tränar starkt. Leder runt om! 15% Utgångar: 6 Patricia Hastrup öppnar snabbt, racerbalans idag +++ 6 Imperator kommer tjäna stora pengar framöver. klassklättrare. Bedövaren: 10 Drancy som fäller många med klaff utmed vägen. Toppform! |
Ok, dags att öppna börsen för lite torskspel.
Minst (nästan) 2 ggr pengarna på 12 Spirit Real på plats - gångbart...! |
Jag kör med fyra spikar. Rapide Du Pommeau (Dagens säkraste spik), Sugarmakesmecrazy (Svårt läge och skor, men är nog bästa hästen), Food Money (Den här gillar jag och möter ju inte så hårt motstånd) samt Dream Babe (Hade velat se värmningen, men det är en eller många).
|
Mads H Nielsen.... :skamsen:
|
Byter Flemming och Björn häst så har vi omvänd ordning.
Flemming är sämst av alla när det blir häst mot häst. Suck |
6 Je t’Aime Ruinart (V86-1) har varit bättre än vad resultaten visar och känns okej i träningen, han måste springa med skor i det här loppet och möter några bra motståndare så jag ligger lågt med chanserna.
pajas gooooooooppppppppppppp |
Fitta!!!! Fan va dum man är!!! Jagat den hela dagen och tar bort den i sista sekund... FAN!!!! HERREGUD!!!
|