![]() |
:drunk:
|
Men hur vet vi att tjejen talar sanning och Tino ärling ljuger? Efter att ha läst förundersökningsmaterialet är jag inte helt övertygad. Hade bevisen varit entydiga så hade han garanterat varit åtalad vid det här laget och så är inte fallet. därav kan man väl dra slutsatsen att varken polis eller åklagare är säkra på hur det verkligen ligger till. För min del verkar tjejen lätt psykotisk, märkliga mail hon har skickat minst sagt.....
Jag tycker många är alldeles för snabba med att döma någon här på forumet när man inte har alla fakta och framförallt innan någon är dömd inom rättsväsendet. |
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=HBPvkctfN6Y |
Citat:
|
Citat:
Jag är jurist och vet vad jag pratar om. Såklart det är av vikt om information kommit via ex Flashback kontra förundersökningsmaterial. Om ni vill veta hur det hela slutar så kan ni få svaret redan nu. Han frias. Sen vad man kan tycka om det är en annan sak. |
Citat:
|
Detta kommer läggas ner, uppenbart att bruden ljuger,
Hon får komma över sin kärlek punkt, jag sa puuuunkt. Man får väl skicka en liten tanke till Tinos fru, som får stå ut med detta när hon ska föda deras barn. Det är åt helvete rent ut sagt. Tino du får fan ta mig skämmas. |
Citat:
|
Citat:
|
Han har erkänt, och frias därmed inte.
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Och då är det ju bra att skriva vad man menar, som någon påpekade för mig i en liknande fråga nyligen. |
Citat:
Ser ändå en viss skillnad till en kommentar/tolkning kontra att ange bild/text utan att ange var informationen kommer ifrån. Men det är jag. |
Jag hoppas Tino får sina fiskar varma varän han dyker upp i trav-Sverige och alla tysta as runtomkring med Walmann i spetsen bör fan i mig få någon konsekvens!
En fet jävla känga till alla jävla korrupta knähundar till så kallade travsportjournalister också!! Äckliga jävla inavel!!! Skämmes samtliga ta mig fan!! Vad jag känner för Zigenaren Tino samt alla fähundar som förminskar, normaliserar och ifrågasätter HENNE lämpar sig inte här! What goes around comes around Zigge!! |
Citat:
|
Citat:
Låter väldigt underligt att det skulle passera resten av stallet. jag tror inte på det. |
Citat:
|
Citat:
Är folk dyngraka och totalt jävla ryggradslösa? Trav-Sverige i ett nötskal! Han har inget i travsporten att göra överhuvudtaget men vi tystar ner det som vanligt! Liksom vi gjort med missbrukare, mordbrännare, andra kvinnomisshandlare, djurplågare och pedofiler!! Fyyyyy fan!! |
Citat:
Men jag förmodar att hen menar högerpopulistiskt hittepå som Avpixlat, Fria Tider och dylikt. Hen är förmodligen inte så intresserad av vad som är sant eller inte utan bara vem som är avsändaren. Det är lite så det funkar på Flashback. FB-trollen hatar journalister och journalistik i allmänhet och särskilt de som är oberoende och opartiska och som grundar sina artiklar och nyhetsinslag på fakta och vad som är sant och inte. FB-packet vill hellre ha ren och skär propaganda som den som förebilden Göbbels spred. Fabulera och hitta på om "rätt" saker vill säga. Det finns alltid gott om idioter som kan tänkas köpa den typen av dravel. Om vi ska gå On Topic så är ju det minsta man kan begära av Walmann att han ser över arbetsmiljön och sätter upp vissa riktlinjer. Vi vet alla att han hållit Ärling om ryggen för att han känner för honom och det liv han levt men det måste finnas en viss gräns. När det patetiska skräpet till "man" börjar misshandla och dödshota kvinnor då ska det rimligtvis kosta som f-n! |
Citat:
https://i.imgur.com/WHGCQBv.png |
Citat:
|
Citat:
Det där juristkortet dök även upp i den här tråden https://www.sharps.se/forums/spelbola...-sport-sbtech/ Där Robfri lärde ut hur man kan använda luft som motpart i en bonustrade :drunk: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vilken JÄVLA stenJÄVEL lever du under som lever under villfarelsen att SR och SVT rapporterar baserat på fakta och utan agenda?!! Tror du det är du mer än lovligt dum!!!! Hoppas att du "trollar" som foliehatten Shooter skulle sagt!:whoco5: |
En intressant fråga i ärendet.
Om det hela läggs ner, utöver det som erkänts. Tror ni Roger tar tebax Tino ? Vågar han det ? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ångerfull, kan man inte ta bort inlägg utan måste man editera?
|
|
Citat:
|
Den jag tänkte på förts var Tino Ä..har för mig att han var ett problembarn när han var yngre(kan ha fel).
|
Vet någon vart lorten är mockad så är det inte lika angeläget att sparka bakut
Tony Ryttares nästa reportage "Det var en gång " Där vi till tonerna av Finlandia op.26 får se Caddie vingla runt som Rocky i hagen efter ett tufft träningspass |
Citat:
Det gick ju inte utläsa av det som lades upp här tidigare att det fanns vittne. OM det är som ni säger att det finns vittne så är det åt helvete, det tycker nog alla. Och då ber jag om ursäkt till tjejen att jag inte trodde på henne utifrån en smskontakt som var upplagd. Ja det är förjävligt att hon har blivit misshandlad, jag förminskar inte, hon har blivit misshandlad. Men hur fan kan det gå till ett så stort stall att en sån slinker igenom det är det som är det absolut sjukaste, måste ju ha funnits tidigare signaler, det är det som gör det så inåt helvete oförståligt. OM det är så , det verkar ju vara så, så är det ett stort jävla underbetyg till väldigt många i stallet och framförallt Roger Walmann, för sånt här dyker inte bara upp av en slump. |
Citat:
Men norrmannen är en skicklig travtränare. Roger kom med tomma händer till Sverige för 25 år sedan. Han har skapat sin egen lycka. Heuer "When the handicap rank matches the betting rank, the horse is probably not an overlay and should not be bet" |
Citat:
Det avskyvärda skräp till hittepå, fullt i klass med En Ding Ding Värld, obskyra sektsidor som exempelvis Avpixlat och Fria Tider ägnar sig åt går enbart lågintellektuella på. Inget ont om er stackare men tack gode gud för att ni inte styr denna värld! |