Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 17/9 Solänget Dubbel Jackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27267-v75-17-9-solaenget-dubbel-jackpott/)

Cleon_9 2016-09-17 17:31

Ursäkta göbbgrinigheten nu men tråååååkigt

Lazze 2016-09-17 17:31

4:e gången gilt för Uffe(4ggr kört hästen=4ggr G)
Nu rörde han inte hästen nån gång...

Stankarn 2016-09-17 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 505783)
Det var han oxå, och Uffe E är mästerlig på att köra kallblod. :)

Fast det var ju synd att han inte körde galopp, som Ulf E gjort med mer än hälften av alla starter han haft på V75 hittills i år....nu är det lika bra att stänga butiken för idag.

DanneKing 2016-09-17 17:40

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 505773)
Favoritbetonat så här långt.

dET VAR JU DUKTIGT AV DIG ATT NOTERA DET!!!:cry::p:lol::gun_bandana::KO::ful:

Manprinsen 2016-09-17 17:42

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 505787)
Fast det var ju synd att han inte körde galopp, som Ulf E gjort med mer än hälften av alla starter han haft på V75 hittills i år....nu är det lika bra att stänga butiken för idag.

Ja nu är det minst sagt iskallt. Skitvinnare i båda loppen som på förhand såg skrällvänliga ut. :sad:

Manprinsen 2016-09-17 17:43

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 505778)
Petters styrning blev tia i mål. Bättre du ger tårtan som tröst till Marie Änglöw för den tattarkörning Petter gjorde mot Global Rebel med hennes häst. Här syntes verkligen skillnaden mellan superproffs från Solvalla och barnrumpor från....

Ja där är vi helt eniga. Är det något man verkligen inte kan anklaga Petter för så är det proffsiga styrningar. :lol:

Stekel 2016-09-17 17:44

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 505787)

Finns det några kuskar som är dugliga att köra häst enligt dig?

Shooter 2016-09-17 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av DanneKing (Inlägg 505788)
dET VAR JU DUKTIGT AV DIG ATT NOTERA DET!!!:cry::p:lol::gun_bandana::KO::ful:

Med tanke på din intelligensnivå så känns det viktigt att förklara. Dessutom så brukar man börja meningar med versal (stor bokstav) och resterande ord med gemena (små bokstäver). :KO::KO::KO::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana :

hoola 2016-09-17 17:47

Thomas Uhrberg spikar Jorma:
"V75-5: 1 Linus Boy är en riktig chansspik då spår ett kan bli en fälla. Jag tror att Jorma Kontio tar en lugn start nu när det är lång distans, allt för att spara krutet till sista 800. Ja, jag såg också att Jorma har sig själv som tipsetta med Linus Boy så det stärker mig."

Den har inte Snoken på sitt system...

Lazze 2016-09-17 17:47

Citat:

Fast det var ju synd att han inte körde galopp, som Ulf E gjort med mer än hälften av alla starter han haft på V75 hittills i år....
:evilgrin39:
Omvänd Murphys + 2 (Han körde hästen för 5:e gången och verkar ha lärt sig...rörde inte kamelen och han gick felfritt..)

Lazze 2016-09-17 17:50

Bara för att testa Murphys Law...1 Linus vibb=dagens mest överstreckade....
Yay...Hade rätt där...
**Jobbade idag så lämnade in en liten rad "on the fly" ...blir väl skitutdelning , men kommer sparka mig själv om Alan vinner nästa och jag missar på 1:an i andra...

Stekel 2016-09-17 17:56

Äsch då, om Erik tar sig före Jorma i starten är det till spets och sen stenklart men han lyckades komma emellan och hålla tätt där!

Manprinsen 2016-09-17 17:56

Haha fy fan vilka iskalla vinnare hittills. Helt otroligt.
Känns som den här jackpotomgången dog rätt hårt.

DanneKing 2016-09-17 17:57

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 505792)
Med tanke på din intelligensnivå så känns det viktigt att förklara. Dessutom så brukar man börja meningar med versal (stor bokstav) och resterande ord med gemena (små bokstäver). :KO::KO::KO::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana :

Du är ju dummare än vad jag kunnat drömma om!!!
:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::rant::rant ::rant::ful::ful::ful::ful:

hoola 2016-09-17 17:58

Det höll för Snoken - inte för Uhrberg. (Jorma)

Nicklas W. låter som sin far men kör han inte t.o.m. bättre än farsan?